⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Oppblåst og trøtt, 2 ganske typiske tegn når jeg er gravid. Men er bare 4/5dpo, så altfor tidlig med symptomer vel? :dontknow
Er spent på om hvilepulsen også stiger fremover eller om den forblir den samme, det pleier også å være en ganske sikker symptom på graviditet på meg :) lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg begynne på testekjøret :p laughing6
 
I dag fikk jeg for første gang den laveste tempen etter MA for snart 4 uker siden. Hva betyr det? Men CB digital el-test var negativ. Har aldri tempet før så er ganske ny i alt dette. Flo har beregnet EL 3/7, men det er feil pga gjenværende HCG.

I morges så jeg noe rosa på papiret. Tenkte nå kommer sikkert TR. Skulle sjekke tappen isted og den kjentes myk og delvis åpen. Når jeg tok ut fingeren (beklager detaljene) var det masse eggehvite lignende slim med litt blod i. Det luktet ikke og var tydelig strekkbart. Nå lurer jeg på om jeg har EL snart?:woot:

Har noen opplevd det samme?
Screenshot_20210711-080232_Flo.jpg
20210711_074049.jpg
 
Fyttikatta nå ble jeg glad!!
Måtte prøve å teste igjen.......og gjett om den ble positiv! :smiley-bounce022
La inn aksjer i går og skal definitivt bli sengekos etterpå og! Wiiii!
20210711_190846.jpg
 
Fyttikatta nå ble jeg glad!!
Måtte prøve å teste igjen.......og gjett om den ble positiv! :smiley-bounce022
La inn aksjer i går og skal definitivt bli sengekos etterpå og! Wiiii!
Vis vedlegget 361088

Yaay! Så bra du er «i rute» igjen :smiley-bounce016 Håper jeg følger snart etter. Tempen min var og lav i dag, det er et godt tegn. Fortsatt lave EL-tester her da. Happy humping!
 
Yaay! Så bra du er «i rute» igjen :smiley-bounce016 Håper jeg følger snart etter. Tempen min var og lav i dag, det er et godt tegn. Fortsatt lave EL-tester her da. Happy humping!
Håper EL snart er på vei hos deg også, jeg krysser fingrene :Heartred
 
Yaay! Så bra du er «i rute» igjen :smiley-bounce016 Håper jeg følger snart etter. Tempen min var og lav i dag, det er et godt tegn. Fortsatt lave EL-tester her da. Happy humping!

Det håper jeg og. Lav temp er veldig godt tegn :)
I dag var tempen min lavere og el.test var negativ. Syns det gikk overraskende kjapt. Jeg hadde mest sannsynlig ikke fått det med meg hvis jeg ikke hadde testet meg i går kveld. Krysser fingrene for en stigning i morgen:angelic:
 
Da har jeg også ankommet DPO land. 1 dpo… :hilarious: har ingen god følelse denne pp, men man vet jo aldri.

EL 11.07, ikm 25.07. Rakk såvidt å bli med i rekordgruppa ;)
 
Da har jeg også ankommet DPO land. 1 dpo… :hilarious: har ingen god følelse denne pp, men man vet jo aldri.

EL 11.07, ikm 25.07. Rakk såvidt å bli med i rekordgruppa ;)
Tiden frem til testing er drøy! :p let the waiting game begin!
 
God morgen fra en testegal :p Altså. Først tok jeg en babyplan-test. Syns jeg kunne se «noe». Som alltid når jeg ser «noe» er dette veldig svakt, og nesten umulig å se på bilder. Tok en easy@home-test på samme urin. Jeg har brukt eggløsningstestene der før, og mange graviditetstester. Greien med de er at de skryter å være uten evaporation line, og derfor ikke skal gi skygger etc. Jeg så «noe» på den også, men siden de ikke har synlig evaporation line har jeg aldri sett noe som helst på den pakken jeg brukte tidligere. Derfor vet jeg ikke hvor streken skal komme. Tok en til, ser det samme på den. Tok en i går kveld, den var det ingenting på. Tok en el-test fra samme merke for å se om streken/det jeg ser var på «rett» plass, og det var den. Hva tror dere?

I følge meg selv er jeg 9 dpo. Premom mener 8 dpo.
 

Vedlegg

  • ED1493DC-EB30-4AE8-B573-4FE586FFE26D.jpeg
    ED1493DC-EB30-4AE8-B573-4FE586FFE26D.jpeg
    865,1 KB · Visninger: 86
  • F264CAED-AA41-4328-994C-674475BA4A8E.jpeg
    F264CAED-AA41-4328-994C-674475BA4A8E.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 84
  • 03722BE7-92A3-492A-B879-CB4AE59D5485.jpeg
    03722BE7-92A3-492A-B879-CB4AE59D5485.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 86
God morgen fra en testegal :p Altså. Først tok jeg en babyplan-test. Syns jeg kunne se «noe». Som alltid når jeg ser «noe» er dette veldig svakt, og nesten umulig å se på bilder. Tok en easy@home-test på samme urin. Jeg har brukt eggløsningstestene der før, og mange graviditetstester. Greien med de er at de skryter å være uten evaporation line, og derfor ikke skal gi skygger etc. Jeg så «noe» på den også, men siden de ikke har synlig evaporation line har jeg aldri sett noe som helst på den pakken jeg brukte tidligere. Derfor vet jeg ikke hvor streken skal komme. Tok en til, ser det samme på den. Tok en i går kveld, den var det ingenting på. Tok en el-test fra samme merke for å se om streken/det jeg ser var på «rett» plass, og det var den. Hva tror dere?

I følge meg selv er jeg 9 dpo. Premom mener 8 dpo.

Jeg ser på alle!! :joyful: Synes nesten det begynner å bli for synlig til å kun være skygge også, så krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere :Heartred
 
Jeg ser på alle!! :joyful: Synes nesten det begynner å bli for synlig til å kun være skygge også, så krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere :Heartred

:woot: da er det ikke bare meg i alle fall. Får helt overtenning her nå:p Håper, håper, håper! Blir en ny test ut på formiddagen, for har fått sterkest tester på formiddag tidligere. Var omtrent som dette den første testen jeg begynte å se noe på da jeg ble gravid forrige syklus. Var veldig svakt, men det var synlig på hver test. Føler ofte bildene lyger da. At det enten ikke synes på bilde, eller at det synes bedre på bilde enn i virkeligheten. Må liksom holde i riktig vinkel for å se det..
 
Herregud ja… satser på å ikke starte testing før 10 dpo, men vi får se :hilarious:
Kunne man bare spolt frem til 10dpo så hadde ikke det vært ett problem :p jeg er 5-6dpo, og bør helst ikke teste meg før til helgen - men det spørs om jeg klarer å vente så lenge :p
 
Kunne man bare spolt frem til 10dpo så hadde ikke det vært ett problem :p jeg er 5-6dpo, og bør helst ikke teste meg før til helgen - men det spørs om jeg klarer å vente så lenge :p

Det er så vanskelig å vente :p Men det beste er jo egentlig å vente til riktig tid og faktisk kunne få et testresultat som er riktig (og tydelig). Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp