Høres jo perfekt ut! Skal ikke den digitale vise de to mest fertile dagene, mon tro? I går og i dag det da kanskje
satser på det! Skikkelig flaks i og med at mannen kom hjem i går og drar igjen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres jo perfekt ut! Skal ikke den digitale vise de to mest fertile dagene, mon tro? I går og i dag det da kanskje
Ser kanskje antydning! Så håper at det er noe på gangKan det være noe på gang? Bare 8 dpo.. Tatt etter at testen er tørket.
Jaaa, synes jammen den ser rosa ut også jeg..?Kan det være noe på gang? Bare 8 dpo.. Tatt etter at testen er tørket.
Jaaa, synes jammen den ser rosa ut også jeg..?
Fyttikatta nå ble jeg glad!!
Måtte prøve å teste igjen.......og gjett om den ble positiv!
La inn aksjer i går og skal definitivt bli sengekos etterpå og! Wiiii!
Vis vedlegget 361088
Pust - 29 - PP 6 - B 1 - EL 06.07 - IKM 20.07
Håper EL snart er på vei hos deg også, jeg krysser fingreneYaay! Så bra du er «i rute» igjen Håper jeg følger snart etter. Tempen min var og lav i dag, det er et godt tegn. Fortsatt lave EL-tester her da. Happy humping!
Yaay! Så bra du er «i rute» igjen Håper jeg følger snart etter. Tempen min var og lav i dag, det er et godt tegn. Fortsatt lave EL-tester her da. Happy humping!
Tiden frem til testing er drøy! let the waiting game begin!Da har jeg også ankommet DPO land. 1 dpo… har ingen god følelse denne pp, men man vet jo aldri.
EL 11.07, ikm 25.07. Rakk såvidt å bli med i rekordgruppa
Tiden frem til testing er drøy! let the waiting game begin!
God morgen fra en testegal Altså. Først tok jeg en babyplan-test. Syns jeg kunne se «noe». Som alltid når jeg ser «noe» er dette veldig svakt, og nesten umulig å se på bilder. Tok en easy@home-test på samme urin. Jeg har brukt eggløsningstestene der før, og mange graviditetstester. Greien med de er at de skryter å være uten evaporation line, og derfor ikke skal gi skygger etc. Jeg så «noe» på den også, men siden de ikke har synlig evaporation line har jeg aldri sett noe som helst på den pakken jeg brukte tidligere. Derfor vet jeg ikke hvor streken skal komme. Tok en til, ser det samme på den. Tok en i går kveld, den var det ingenting på. Tok en el-test fra samme merke for å se om streken/det jeg ser var på «rett» plass, og det var den. Hva tror dere?
I følge meg selv er jeg 9 dpo. Premom mener 8 dpo.
Jeg ser på alle!! Synes nesten det begynner å bli for synlig til å kun være skygge også, så krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere
Kunne man bare spolt frem til 10dpo så hadde ikke det vært ett problem jeg er 5-6dpo, og bør helst ikke teste meg før til helgen - men det spørs om jeg klarer å vente så lengeHerregud ja… satser på å ikke starte testing før 10 dpo, men vi får se
Kunne man bare spolt frem til 10dpo så hadde ikke det vært ett problem jeg er 5-6dpo, og bør helst ikke teste meg før til helgen - men det spørs om jeg klarer å vente så lenge