⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Gratulerer!!! :D og så tydelig strek til å være så tidlig! Jeg eier ikke streksyn men denne var jo lett å se :Heartred

Tusen takk! Ja, plutselig var det en ganske tydelig strek der ❤️ Til og med mannen så det uten tvil :hilarious:
 
Jubler for positiv EL-test - endelig!:smiley-bounce016

Så jammen hører ikke jeg til uke 30 selv :hilarious: Oppdaterer fortsatt her altså ❤️
 
Måtte bare ta en test i dag også :p 10 dpo og en fin og rosa strek❤️
 

Vedlegg

  • 37CB1CA2-5A37-446E-979F-873A776BD458.jpeg
    37CB1CA2-5A37-446E-979F-873A776BD458.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
2 dpo og tiden går såååå sakte :banghead: :hilarious:

ferie fra fredag, og et håp om å klare vente til 10 dpo før jeg tester, men med 1 million tester i hus så spør det vel ikke om jeg ryker på en test eller to fra søndag av :hilarious:
 
2 dpo og tiden går såååå sakte :banghead: :hilarious:

ferie fra fredag, og et håp om å klare vente til 10 dpo før jeg tester, men med 1 million tester i hus så spør det vel ikke om jeg ryker på en test eller to fra søndag av :hilarious:

Skjønner deg så godt, de dagene/ukene er pining! Men kanskje ferie kan gi litt avkobling og annet fokus?❤️
 
Skjønner deg så godt, de dagene/ukene er pining! Men kanskje ferie kan gi litt avkobling og annet fokus?❤️

Ja, det er det jeg satser på! ;)

Har ikke helt følelsen denne pp.. aner ikke hvorfor. Har bestemt meg for at jeg gir det 2 pp til før jeg kontakter legen. Sist jeg ble gravid var det på dobbel pergotime kur, så kan jo være jeg trenger litt hjelp denne gangen også. Hjelper heller ikke på at jeg snart er 35 år og føler tiden går fra meg :hilarious::dead:
 
Ja, det er det jeg satser på! ;)

Har ikke helt følelsen denne pp.. aner ikke hvorfor. Har bestemt meg for at jeg gir det 2 pp til før jeg kontakter legen. Sist jeg ble gravid var det på dobbel pergotime kur, så kan jo være jeg trenger litt hjelp denne gangen også. Hjelper heller ikke på at jeg snart er 35 år og føler tiden går fra meg :hilarious::dead:

Det skader aldri å ta kontakt med legen for en vurdering i alle fall. Hvis du har behøvd litt støtte før kan det vel godt tenkes at du trenger det nå også :) men håper det klaffer fort for dere ❤️
 
Noen som har erfaring med Normal sine eggløsningstester?

Jeg hadde sterke eggstokksmerter på Lørdag. Testet etter eggløsning på Lørdag ettermiddag. Da var streken sterk. Men ikke like sterk som kontrollstreken. Dagene etter har jeg sjekket på gøy. Teststreken har blitt svakere og svakere. Så kanskje eggløsningstest hadde vært positiv hvis jeg hadde begynt tidligere?

Haha jeg som ikke skulle teste etter eggløsning og bare ta det som det kommer. Men var litt gøy å få to rosa streker :hilarious: Hahah....

Hva andre symptomer har dere på eggløsning? På Lørdag var det så vondt der at jeg måtte sitt fremovervendt. Paracet tok ikke alt :happy:
 
Noen som har erfaring med Normal sine eggløsningstester?

Jeg hadde sterke eggstokksmerter på Lørdag. Testet etter eggløsning på Lørdag ettermiddag. Da var streken sterk. Men ikke like sterk som kontrollstreken. Dagene etter har jeg sjekket på gøy. Teststreken har blitt svakere og svakere. Så kanskje eggløsningstest hadde vært positiv hvis jeg hadde begynt tidligere?

Haha jeg som ikke skulle teste etter eggløsning og bare ta det som det kommer. Men var litt gøy å få to rosa streker :hilarious: Hahah....

Hva andre symptomer har dere på eggløsning? På Lørdag var det så vondt der at jeg måtte sitt fremovervendt. Paracet tok ikke alt :happy:

Jeg får vondt i eggstokkene, og blir ofte litt kvalm og oppblåst i magen. Høres ut som du hadde EL lørdag, og at testen sikkert ville vært positiv fredag (ettermiddag?) hvis jeg skal gjette :happy:
 
Ååh det nærmer seg testing. Jeg skulle ønske jeg hadde noen tidlig tester liggende. Har bare 2 stk fra normal så de er vel ingen vits å bruke før IKM er her :nailbiting: :hilarious:

Når EL var forrige mandag, er jeg da 8 DPO idag? Eller regner man selve EL dagen som første DPO? I så tilfelle er jeg 9 DPO idag!
 
Last edited:
2 dpo og tiden går såååå sakte :banghead: :hilarious:

ferie fra fredag, og et håp om å klare vente til 10 dpo før jeg tester, men med 1 million tester i hus så spør det vel ikke om jeg ryker på en test eller to fra søndag av :hilarious:
DPO-land er som om tiden har stoppet opp :p

jeg er 6-7 dpo, og tenkte å vente med testing til helgen, men spørs om jeg klarer å vente helt til søndag :hilarious:
 
DPO-land er som om tiden har stoppet opp :p

jeg er 6-7 dpo, og tenkte å vente med testing til helgen, men spørs om jeg klarer å vente helt til søndag :hilarious:

Wow - du er flink som klarer å vente :hilarious: Så vanskelig å vente når man ser andre som får positiv test allerede 8 dpo :p
 
Litt murringer i magen, og generelt sett mer trøtt enn vanlig :p lurer på om vi fikk det til å klaffe eller om kroppen spiller meg ett puss :sorry::rolleyes:

6ish dpo i dag og jeg vil helst vite om jeg er gravid eller ei nå med en gang :p
 
Wow - du er flink som klarer å vente :hilarious: Så vanskelig å vente når man ser andre som får positiv test allerede 8 dpo :p
Spørsmålet er jo om jeg klarer det eller ei, men har ikke fått positiv test før 11dpo, så er på en måte ikke vits i å teste før :p da blir jeg bare lei meg om det ikke er 2 streker :p
 
Back
Topp