⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Nok en dag uten å teste, syns jeg fortjener en stjerne i boka :p er 9dpo om eggløsningen var på tirsdag eller 8dpo om eggløsningen skjedde onsdag, så har fremdeles ett par dager jeg ikke bør teste :p

har tidvis murringer, men føler de er veldig av og på, samt er oppblåst og trøtt, men tror jeg selv «håper» at det er noe, så vil ikke ha falske forhåpninger heller :p

noen flere som klør i fingrene etter å teste?

Wow - jeg er stum av beundring! En slik tålmodighet fortjener jo nesten hele stjernehimmelen :notworthy Veldig lovende symptomer du kjenner på, og kjenner meg igjen i det at man håper at det er noe. Så utrolig frustrerende at symptomer på mensen og graviditet er så like, skulle gjerne hatt meg noen ord med den som fant på dette tullet :shifty:
 
Wow - jeg er stum av beundring! En slik tålmodighet fortjener jo nesten hele stjernehimmelen :notworthy Veldig lovende symptomer du kjenner på, og kjenner meg igjen i det at man håper at det er noe. Så utrolig frustrerende at symptomer på mensen og graviditet er så like, skulle gjerne hatt meg noen ord med den som fant på dette tullet :shifty:

Utrolig frustrerende at symptomene er så like ja! Sist syklus kjente jeg på alle mulige symptomer jeg ikke har kjent tidligere, håpte og trodde veldig og ble skikkelig skuffa da det ikke gikk, så nå skal det en del til før jeg tør å håpe..
 
Vært 3 dager uten sex her pga ganske folksomme campingplasser, men i morges ble det en runde Har drukket øl og levd som normalt, så tenker at nærmere IKM skal jeg heller teste, for vet jo aldri:joyful: Ubehag nederst i magen da, så om det har noe med EL å gjøre er ikke godt å si. Har EL vært så har det i hverfall blitt seinere enn tenkt
 
9 dpo og fortsatt ikke testa:wacky::wacky: tenkte å vente til søndag, fordi jeg tenker at det sikkert ikke har gått denne pp’en heller.. og har planer om en tur ut lørdag, og det skal jeg unne meg uten dårlig samvittighet!:oops::oops:
 
Ja det er nok veldig normalt å kjenne på det :Heartbigred

Det er jo også sånn at hvert menneske man skaper er jo forskjellig. Babyer er forskjellige og barn er like forskjellige som oss voksne og. Vet jeg kommer til å elske mitt neste barn like mye som de jeg har. Men vet jo og at alle faser og mennesker har sine utfordringer :happy: Det er spennende og skummelt..

Og ja man blir jo sliten av å ha barn, men tenk lav terskel. Ikke ha så høye krav til deg som mor. Fokus på hverdagsglede og de små øyeblikkene. For å ikke snakke om en god dose med sunn fornuft :joyful:

Så blir det nok folk av de også... (Krysser fingrene for noen små kommer inn i livet vårt i løpet av 2022 :Heartpink:Heartblue)

Sant det du sier :) og skal absolutt prøve å tenke lav terskel, og ha fokus på hverdagsgledene :Heartred
Jaa krysser fingrene for oss begge!

Kjenner meg veldig igjen det du skriver når vi prøvde på førstemann. Det tok over 3 år før jeg ble gravid, men når jeg endelig ble gravid var det innvendig panikk, glede, nervøsitet og spenning som varte hele svangerskapet. Det var noe helt «ukjent» og noe helt nytt som ble å skje i livene våre innen noen måneder. Noen dager gråt jeg i «panikk» over om man vil mestre det å være mor, våkenetter, at et annet menneske er 110% avhenging av deg osv osv (det var selvsagt mye hormoner i sving også, men man lurte jo på hvordan det nye livet skulle bli). Andre dager var det sommerfugler og glede. Før jeg var bikket 3 måneder på vei hadde jeg full liste over det vi tenkte at vi trengte til babyen. Å planlegge og kjøpe inn ut over hele svangerskapet (lete etter gode tilbud og bra merker for oss) var en del av min prosess for å forberede meg til det nye livet.

Det er uten tvil slitsomt med lite søvn, våkenetter, baby som nekter å sove i perioder osv. men definitivt mye mye mer lykkelig nå enn før. Elsker livet som mor og det det innbærer. Som jeg sier til folk; så er det en helt ny verden som har åpnet seg etter vi fikk barn. Og som «alle» sier, skjønner ikke hva jeg gjorde før:hilarious: vi prøver allerede på nr.2 selv om første ikke er et år en gang :D

Betryggende å høre at du kjenner deg igjen i disse tankene og følelsene da du prøvde på førstemann. Deilig å vite at det er heelt greit (og kanskje litt uungåelig) at man får litt «panikk» iblant også, innimellom alle sommerfuglene og forventningene :rolleyes: Innkjøp og planlegging høres ut som en fin måte å forberede seg på, det gleder jeg meg til. Herlig at dere prøver på nr. 2 allerede - to tette er drømmen :Heartred Krysser fingrene for oss begge!
 
Wow - jeg er stum av beundring! En slik tålmodighet fortjener jo nesten hele stjernehimmelen :notworthy Veldig lovende symptomer du kjenner på, og kjenner meg igjen i det at man håper at det er noe. Så utrolig frustrerende at symptomer på mensen og graviditet er så like, skulle gjerne hatt meg noen ord med den som fant på dette tullet :shifty:
Heheh, jo takk, jeg tar i mot hele stjernehimmelen, men kommer sikkert til å måtte levere den tilbake i morgen, for da ryker det nok en test :p nå har jeg ferie og da har jeg ikke noe som holder tankene borte fra testingen :rolleyes:

men ja, det kan like fort være symptomer på mensen, så jeg er ganske pessimist i forhold til at det fort IKKE kan ha klaffet, så gjelder å ikke ha forhåpninger :shy:
 
Heheh, jo takk, jeg tar i mot hele stjernehimmelen, men kommer sikkert til å måtte levere den tilbake i morgen, for da ryker det nok en test :p nå har jeg ferie og da har jeg ikke noe som holder tankene borte fra testingen :rolleyes:

men ja, det kan like fort være symptomer på mensen, så jeg er ganske pessimist i forhold til at det fort IKKE kan ha klaffet, så gjelder å ikke ha forhåpninger :shy:
Ingen forhåpninger her heller, tenker at når det ikke har klaffa hittil, hvorfor skulle det klaffet nå da?:shy: Pessimist:rolleyes:
 
Tror jeg må ta første test i morgen. Ellers må jeg vente flere dager før jeg kan teste :D men kan vel være litt tidlig 11 dpo da som jeg er i morgen o_O
 
Tror jeg må ta første test i morgen. Ellers må jeg vente flere dager før jeg kan teste :D men kan vel være litt tidlig 11 dpo da som jeg er i morgen o_O
Er store sjanser for å få 2 streker på 11dpo :rolleyes: jeg fikk det sist svangerskap :D
 
Ingen forhåpninger her heller, tenker at når det ikke har klaffa hittil, hvorfor skulle det klaffet nå da?:shy: Pessimist:rolleyes:
Nettopp :rolleyes: pessimist for life lism :p

Bedre å være tilbakeholdne enn å forhåpe for mye og bli skuffet :angelic:
 
Tror jeg må ta første test i morgen. Ellers må jeg vente flere dager før jeg kan teste :D men kan vel være litt tidlig 11 dpo da som jeg er i morgen o_O
Vi vil se strek imorgen :joyful:

Idag stikker det i bekkenet og murrer.. Har vært mitt første tegn i andre og tredje svangerskap... Men altfor tidlig egentlig å kjenne på sånn allerede.
Mannen som jeg ville hoppe på ved enhver anledning i forrige uke har jeg hatt lyst å kaldkvele idag. Så får vi se om jeg er klin kokos eller om det faktisk er noe på gang :hilarious:
 
Vi vil se strek imorgen :joyful:

Idag stikker det i bekkenet og murrer.. Har vært mitt første tegn i andre og tredje svangerskap... Men altfor tidlig egentlig å kjenne på sånn allerede.
Mannen som jeg ville hoppe på ved enhver anledning i forrige uke har jeg hatt lyst å kaldkvele idag. Så får vi se om jeg er klin kokos eller om det faktisk er noe på gang :hilarious:
Oioi, spennende :D hvor mange dpo er du i dag?
 
Oioi, spennende :D hvor mange dpo er du i dag?
Ja nå spør du godt :hilarious: Tok ut spiralen 28 Juni. Da sa gynekologen at dette kunne gå fort. Hadde kraftige eggstokksmerter på Lørdag. Så hvis det var eggløsning så bare 5 dpo. Men kan jo være mer og selvfølgelig. Begynte for sent med eggløsningstestene tror jeg.
 
Nettopp :rolleyes: pessimist for life lism :p

Bedre å være tilbakeholdne enn å forhåpe for mye og bli skuffet :angelic:
Akkurat det! Men kommer til å bli lei meg når/hvis TR kommer:( håper for oss begge!:happy093.
 
Da er testekjøret i gang og fikk selvfølgelig negativ test 9dpo :p sist fikk jeg ikke positivt før kvelden 11dpo, så prøver å ikke miste håpet :banghead:
 

Vedlegg

  • 35242D6C-B231-47FC-8F41-A12F7D1BFEE6.jpeg
    35242D6C-B231-47FC-8F41-A12F7D1BFEE6.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 62
Helt blenda test i dag 11 dpo. Jeg vet at disse normal testene har dårlig rykte for at de blir sent positiv, også er det ikke tidlig test. Men jeg tenker jo at de burde vært en antydning til strek om jeg hadde vært gravid o_O

00B42A9C-B9C4-41EF-A2BB-A19B4E4370B3.jpeg
 
Helt blenda test i dag 11 dpo. Jeg vet at disse normal testene har dårlig rykte for at de blir sent positiv, også er det ikke tidlig test. Men jeg tenker jo at de burde vært en antydning til strek om jeg hadde vært gravid o_O

Vis vedlegget 361384
Ikke mist håpet før IKM dagen, noen kan jo få sent positivt! :rolleyes:
 
Enig med deg - ikke mist håpet damer :Heartred Noen får positiv test tidlig, andre sent. Noen får positiv test på morgenurin, noen får positiv test på ettermiddag/kveld. Jeg heier på dere begge to, og krysser fingrene :smiley-angelic001
Jeg gir ikke opp håpet før mensen kommer :angelic: men godt å få begynne testingen, selv om jeg var forberedt på negativ :p hadde ikke tidlig test heller :rolleyes: egentlig dumstridig å teste så tidlig for min del :hilarious:
 
Jeg gir ikke opp håpet før mensen kommer :angelic: men godt å få begynne testingen, selv om jeg var forberedt på negativ :p hadde ikke tidlig test heller :rolleyes: egentlig dumstridig å teste så tidlig for min del :hilarious:

Det er riktig innstilling :joyful: Selv om jeg vet hvor vanskelig det er, kommer jo til å havne i samme sporet selv om noen dager, så må huske mine egne ord når jeg skal begynne testingen :rolleyes: Hvilken test brukte du? :)
 
Back
Topp