Fortsett tidlig, så kan jo komme strek de neste dageneEr 8 dpo, tok test nå i ettermiddag. Syns jeg kunne skimte strek innen tiden, men den tørket liksom vekk. Så var nok bare ønsketenkning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsett tidlig, så kan jo komme strek de neste dageneEr 8 dpo, tok test nå i ettermiddag. Syns jeg kunne skimte strek innen tiden, men den tørket liksom vekk. Så var nok bare ønsketenkning
Er 8 dpo, tok test nå i ettermiddag. Syns jeg kunne skimte strek innen tiden, men den tørket liksom vekk. Så var nok bare ønsketenkning
Prøver å ikke kjenne etter pleier å ha alt av graviditetssymptomer når IKM nærmer seg og vi har PP, såå...Har du begynt å få noen symptomer?
SøndagDet er på grensen til ekstremt når skal du teste da?
Testet to ganger i dag. Syntes jeg skimtet noe på test 1, så prøvde holde meg noen timer. Det er vel skygger, som vanlig.
Den gode magefølelsen i begynnelsen av pp er erstattet med DETTE BLIR ALDRI NOE HVORFOR GIDDER JEG
Jeg ser antydning på den nedersteTestet to ganger i dag. Syntes jeg skimtet noe på test 1, så prøvde holde meg noen timer. Det er vel skygger, som vanlig.
Den gode magefølelsen i begynnelsen av pp er erstattet med DETTE BLIR ALDRI NOE HVORFOR GIDDER JEG
Jeg ser på den nedersteTestet to ganger i dag. Syntes jeg skimtet noe på test 1, så prøvde holde meg noen timer. Det er vel skygger, som vanlig.
Testet to ganger i dag. Syntes jeg skimtet noe på test 1, så prøvde holde meg noen timer. Det er vel skygger, som vanlig.
Jeg synes ikke jeg ser noe på den øverste, men ser strek på den nedersteTestet to ganger i dag. Syntes jeg skimtet noe på test 1, så prøvde holde meg noen timer. Det er vel skygger, som vanlig.
Jeg ser strek!!! gratulerer!Var oppe nå halv fire i natt for å amme og måtte tisse. Har tenkt noen dager på å ta en graviditetstest, så jeg fant frem restene av testene fra forrige graviditet. Tenkte å ta en tidligtest, men tok visst feil og tok en vanlig en. Synes jeg ser strek der Så da måtte jeg dobbeltsjekke og finne frem en ordentlig tidligtest og synes jeg ser strek der også Er 13 DPO i dag. Hvordan skal jeg få sove nå?
Vis vedlegget 361431
Vis vedlegget 361432
På begge to? Lurer på om jeg er skrullete i hodetJeg ser strek!!! gratulerer!
Var oppe nå halv fire i natt for å amme og måtte tisse. Har tenkt noen dager på å ta en graviditetstest, så jeg fant frem restene av testene fra forrige graviditet. Tenkte å ta en tidligtest, men tok visst feil og tok en vanlig en. Synes jeg ser strek der Så da måtte jeg dobbeltsjekke og finne frem en ordentlig tidligtest og synes jeg ser strek der også Er 13 DPO i dag. Hvordan skal jeg få sove nå?
Vis vedlegget 361431
Vis vedlegget 361432
Her er testen totalt negativ enda, og jeg er på en måte allerede litt skuffa? Eller, jeg har aldri fått positiv så tidlig 10dpo, men jeg vil så gjerne se 2 streker i stedet for en…
Men prøver å ikke ta sorger på forskudd, samt at jeg prøver å forberede meg på at det ikke har klaffet som jeg drømmer om
Det er fortsatt tidlig, jeg tenker at det ikke er kjørt før mensen kommer.Her er testen totalt negativ enda, og jeg er på en måte allerede litt skuffa? Eller, jeg har aldri fått positiv så tidlig 10dpo, men jeg vil så gjerne se 2 streker i stedet for en…
Men prøver å ikke ta sorger på forskudd, samt at jeg prøver å forberede meg på at det ikke har klaffet som jeg drømmer om
Wii, takk. Er alene oppe med mini nå (som ikke er et år enda en gang) og funderer på hvordan jeg skal si det til kjæresten som ligger og sover.Jeg ser strek på begge to, ganske tydelig også - så jeg vil si gratulerer
Var oppe nå halv fire i natt for å amme og måtte tisse. Har tenkt noen dager på å ta en graviditetstest, så jeg fant frem restene av testene fra forrige graviditet. Tenkte å ta en tidligtest, men tok visst feil og tok en vanlig en. Synes jeg ser strek der Så da måtte jeg dobbeltsjekke og finne frem en ordentlig tidligtest og synes jeg ser strek der også Er 13 DPO i dag. Hvordan skal jeg få sove nå?
Vis vedlegget 361431
Vis vedlegget 361432
Ser strek på beggeVar oppe nå halv fire i natt for å amme og måtte tisse. Har tenkt noen dager på å ta en graviditetstest, så jeg fant frem restene av testene fra forrige graviditet. Tenkte å ta en tidligtest, men tok visst feil og tok en vanlig en. Synes jeg ser strek der Så da måtte jeg dobbeltsjekke og finne frem en ordentlig tidligtest og synes jeg ser strek der også Er 13 DPO i dag. Hvordan skal jeg få sove nå?
Vis vedlegget 361431
Vis vedlegget 361432