Ja trives med mange barnSå gøy med planlagt barn nummer seks! Og imponerende, jeg som synes det er slitsomt med én og føler meg gæærn som tenker på nr to![]()
vi er bygd forskjellig og er vel ikke normalen å ønske seg seks barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja trives med mange barnSå gøy med planlagt barn nummer seks! Og imponerende, jeg som synes det er slitsomt med én og føler meg gæærn som tenker på nr to![]()
Gratulerer! Stas!Jeg fikk jo positiv 9 dpo med vanlig test, 25 mIU/L. Så kan jo være! Regner med du oppdaterer oss?
Jeg må innrømme at jeg koser meg med testing endasyns det er så fint å se streken dukke opp hver gang, haha. Og trenger jo ikke alle de testene til noe annet, så da bare tar jeg..
Her er testene fra 9, 10, 11 og 12 dpo. Den siste er ikke helt tørket enda![]()
Jeg brukte babyplan stavtest 25mlu, men teststreken var så langt ut mot siden at jeg demonterte denDet er riktig innstillingSelv om jeg vet hvor vanskelig det er, kommer jo til å havne i samme sporet selv om noen dager, så må huske mine egne ord når jeg skal begynne testingen
Hvilken test brukte du?
![]()

I forrige svangerskap testet jeg aller først med Normal. Fikk ganske svake rosa streker, menst på digital fikk jeg 2-3Helt blenda test i dag 11 dpo. Jeg vet at disse normal testene har dårlig rykte for at de blir sent positiv, også er det ikke tidlig test. Men jeg tenker jo at de burde vært en antydning til strek om jeg hadde vært gravid
Vis vedlegget 361384

Testet i dag, 8 dpo. Negativ, så klart![]()

9 dpo og negativ her ogsåTestet i dag, 8 dpo. Negativ, så klart![]()
men det er jo veldig tidlig enda 

I feel you!5 dpo og testtrangen begynner å melde segmå vel klare å vente noen dager til…
innkommende neste fredag, å vi kommer hjem fredag så det passer veldig bra 
7 dpo i dag! Nå reiser jeg på ferie, legger testene hjemme å nyter solen og Kristiansand dyrepark med to veldig ivrige barn i baksetetinnkommende neste fredag, å vi kommer hjem fredag så det passer veldig bra
![]()
god helg Damer![]()
Så flink du er til å la testene bli hjemme7 dpo i dag! Nå reiser jeg på ferie, legger testene hjemme å nyter solen og Kristiansand dyrepark med to veldig ivrige barn i baksetetinnkommende neste fredag, å vi kommer hjem fredag så det passer veldig bra
![]()
god helg Damer![]()

Takk! Har veldig liten trua på denne runden! Mannen var borte og jeg fikk El tre dagen før tiden, så fikk kun lagt inn en aksje dagen etterpå da jeg «hastekalte» han hjemFor en selvbeherskelse! Nyt ferie i Kristiansand, så blir det spennende å se hva resultatet blir på fredag!

tusen takk10 dpo i dag og fortsatt ikke testaselvbeherskelse på høyt nivå!
![]()
Har du begynt å få noen symptomer?10 dpo i dag og fortsatt ikke testaselvbeherskelse på høyt nivå!
![]()
10 dpo i dag og fortsatt ikke testaselvbeherskelse på høyt nivå!
![]()
Så flink du er til å la testene bli hjemmejeg kommer til å ta med meg på min ferie
God tur og kos dere masse![]()