❤Jubeltråd

Jubler for at mannen tar tak i husarbeid og gir meg god omsorg i disse kvalme dager❤️❤️
 
Jubler for en god natt søvn! Det tror jeg nesten er første gang i denne gravditeten :hilarious:
 
Jubler for 5+0 i dag! :D
 
Jubler for 8 timer søvn! Alene i senga!
Og jubler for at mannen kommer hjem i kveld og reiser ikke på jobb igjen før mandags morgen :happy
 
Jubler over 5+0 i dag, og blodprøven kom tilbake med normalt stoffskifte! Jeg var på 13.5 (normalt er mellom 1 - 4.4), og mandag var jeg 2.5! Så slipper å uroe meg om det lenger. :)
Hcg nivået på mandag (ca 18dpo) var 330. Vet det ikke er veldig lavt men forventa mindre så igrunn fornøyd.
 
Positiv test i dag:happy093Føles helt surrealistisk, så går nå å venter på at tiden skal gå så jeg kan ta en digital :bounce
 
Der kom testene jeg ventet på :D Den var ikke så langt unna som det virket som, det var bare feil med sporinga :p
 
Jubler for en av de dprligste dagene denne gravditeten :hilarious: hurra for symptomer jo lenger en kommer!:D
 
Jubler over første tlf samtale med jordmor i dag!
Bestilt telefon time til midten av mai når jeg er ca 8+4.
Spennende!
 
Jubler for telefontime med JM idag! Fikk satt opp fysisk time i uke 16! Istedenfor å vente helt til uke 24!!! :dance008

Jubler også litt for at mannen virker gira på TUL!! Begge fedrene våre har bursdag i mai, så hadde vært gøy med ul-bilde til bursdagene deres :Heartblue
 
Jubler for telefontime med JM idag! Fikk satt opp fysisk time i uke 16! Istedenfor å vente helt til uke 24!!! :dance008

Jubler også litt for at mannen virker gira på TUL!! Begge fedrene våre har bursdag i mai, så hadde vært gøy med ul-bilde til bursdagene deres :Heartblue

Det hadde vært fin bursdagsgave ja!:woot:
 
Last edited:
Jubler for at jeg ikke er like kvalm lenger! Veit ikke om jeg heller bør være bekymret, men jeg får bare håpe at alt er bra med lille i magen:dummy:
 
Jubler for 5+5 og fortsatt symptomer. Og at spiren, såvidt jeg vet, fortsatt er på plass! Dette er det lengste jeg har kommet etter de 2 siste gangene jeg har mista!
Jeg tror jeg må bla litt i dagboka mi å se når jeg begynte å blø de gangene jeg gikk gravid til uke 8 og 11/12. Men foreløpig ser det veldig bra ut! :D
 
Back
Topp