❤Jubeltråd

Jubler for at jeg har fått bestilt første ultralyd, og jeg kan nesten ikke vente på å få se den lille i magen og høre hjerteslag:D 9+5 uker på vei i dag og min aller første graviditet, så dette er så spennende. Jubler også for å kommet over verste del av kvalme perioden nå og klarer endelig å spise :hilarious::):smiley-bounce016
 
Jubler for at jeg kun har 2 av 8 oppgaver igjen dette semesteret og for at jeg endelig klarte å gjøre ferdig en i dag! Lite visste jeg at det ville kreve så enormt mye styrkeo_O
 
Jubler for fem joggeturer til tross for lavt energinivå denne uken, og for at den ubehagelige kvalmen har gitt seg litt!
 
2 uker til første legetime! Håper å få høre hjertelyd, har pleid å få høre den da:cat:
 
Jubler for fin ultralyd i dag! Måtte denne bønna holde:Heartred
 
Jubler for fine samboer, som tok en tur på butikken for å kjøpe frukt som kan stille kvalmen:Heartred

Fikk melding med bilde av favorittisen som også ble med i posen. Blir nyforelsket :Heartred
Skal ikke mer til gitt :hilarious:
 
Jubler for fine samboer, som tok en tur på butikken for å kjøpe frukt som kan stille kvalmen:Heartred

Fikk melding med bilde av favorittisen som også ble med i posen. Blir nyforelsket :Heartred
Skal ikke mer til gitt :hilarious:

Åh! Fine samboer!!:D
 
Jeg er ikke lenger forstoppa! For nå:hungover:
 
Jubler for at formen begynner å bli noe bedre.. Fra å ha vært sengeliggende i 4 uker har jeg vært på matbutikken i dag:hilarious: Er 9+2 i dag så håper det er naturlig og bli i bedre form. Fortsatt kvalm men holder det i sjakk ved å spise. Det dukker selvfølgelig opp negative tanker når man leser her inn om MA osv.. Men håper at det for min del bare er kroppen som begynner å venne seg til graviditeten.
 
Jubler for en søt liten sak på tul, som nesten vinket til Mamma’n sin på skjermen! Sterke hjerteslag og at alt så bra ut var fantastisk godt å høre:Heartred
 
Back
Topp