❤Jubeltråd

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Skriv ned positive ting/hendelser - ja hva en du har å juble for:love017
 
Jubler over at legen har sendt henvisning til gynekolog og håper på oppfølging med ul der da klinikken sansynligvis ikke kommer til å kunne gi med det!:)
 
Jubel over at man slipper morgen stresset til bhg, skole og jobb/universitetet :D Og slipper stresset hjem fra jobb/universitetet til skole og bhg.

Selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det var en normal hverdag, så er det også noen lyse punkter ved det <3

Til vanlig bruker jeg eller Ritalin (som jeg selvfølgelig har måtte sluttet med nå), så jeg blir i overkant distré en liten stund nå :laughing002 da er det godt å ikke måtte reise overalt med forskjellig utstyr som skal huskes.
 
Jubler over positiv test etter 2,5 års prøving, 6 forsøk med hormoner/inseminasjon og nå et IVF forsøk! :D :D
 
Jubler for tidlig ultralyd i uke 6 :Heartred fint å vite om denne spiren har satt seg på rett sted! Håper det :Heartred
 
Hadde tenkt å vente til imorgen tidlig, meeeeen - røk på en utvannakbeldsurinsmell. Roper hurra og jubler av glede uansett! 4+1 idag :Heartbigred Krysser fingrene og håper vi alle holder helt til mål :wav

20200330_185914.jpg
 
I dag jubler jeg for at mannen på eget initiativ har vasket badet, hehe :D
Vi har holdt på med oppussing der i lengre tid, og det har bare blitt gjort det aller nødvendigste mtp renhold i mellomtiden, og nå som vi nærmer oss ferdige (mangler bare noen lister blant annet) så trengtes det virkelig en real vask overalt der inne nå.
 
Jubler over at jeg sitter å hekler på et babyteppe❤ har jo god tid til det nå!
 
Jubler over å fortsatt være gravid. 5+6 i dag :happy093
 
Jubler for at det er så mye liv i gruppa her! :D
5000 innlegg er null problem.
 
5+1 i dag, og i følge app'ene begynner hjerte å slå i dag <3 Noe så vidunderlig og fantastisk!
 
Fordeler med coronaviruset;
- slipper å late som en drikker på fester og lide seg igjennom lang kveld!:hilarious:
- slipper å late som en er våken/har det bra selv om formen er dritt, fordi du ser ingen denne tiden uansett :wacky:
- slipper å måtte slite med å holde på henneligheten, for en er jo hjemme alene stortsett uansett:hilarious:
- kan gå i behagelige klør som kanskje ikke er sp flatterende, men er høyst nødvendig i disse dager:rolleyes:


:blob6:blob7:blob3:blob10
 
Fordeler med coronaviruset;
- slipper å late som en drikker på fester og lide seg igjennom lang kveld!:hilarious:
- slipper å late som en er våken/har det bra selv om formen er dritt, fordi du ser ingen denne tiden uansett :wacky:
- slipper å måtte slite med å holde på henneligheten, for en er jo hjemme alene stortsett uansett:hilarious:
- kan gå i behagelige klør som kanskje ikke er sp flatterende, men er høyst nødvendig i disse dager:rolleyes:


:blob6:blob7:blob3:blob10

Jeg har tenkt på det samme og er helt enig! Sånn sett var det perfekt tid å bli gravid på, null stress med å lure seg unna alkohol og holde på hemmeligheten.
Jeg er i tillegg permittert akkurat nå, ble det 6 dager før jeg fant ut at jeg var gravid, så slipper å holde maska på jobb om jeg skulle bli uvel og kan slappe av hjemme nå på ubestemt tid. Så prøver å se det positive i det selv om det er kjipt.
 
Jeg har tenkt på det samme og er helt enig! Sånn sett var det perfekt tid å bli gravid på, null stress med å lure seg unna alkohol og holde på hemmeligheten.
Jeg er i tillegg permittert akkurat nå, ble det 6 dager før jeg fant ut at jeg var gravid, så slipper å holde maska på jobb om jeg skulle bli uvel og kan slappe av hjemme nå på ubestemt tid. Så prøver å se det positive i det selv om det er kjipt.

Ja, det er jo sølvfølgelig bakdeler med dette viruset, men jaggu godt å se på noel av de positive sidene og!:shy:
 
Har også tenkt på dette! Jeg syns det er greit å holde det litt for oss selv fremover og det er ekstremt enkelt nå hadde kalenderen i mai full av sosiale sammenkomster som nå mest sannsynlig blir avlyst så da slipper jeg å lure meg unna eller late som jeg drikker
 
Jubler for at besteforeldrene plutselig sto på døra her og tok med maiungen på trilletur. Litt sofatid på meg :happy:
 
Back
Topp