❤Jubeltråd

Jubler for en spire som lever, har hjerte som banker (allerede med hjerteklaffer), ryggrad som er under utvikling, og små knopper av armer og ben❤ ikke minst en liten bevegelse nå og da fra lille allerede! Liten perfekt spire så langt❤❤
Fikk både film og bilde av gyn, og filma hjerteslaga selv:love017download.jpeg.jpg

20200428_133929.jpg
 
Jubler for en spire som lever, har hjerte som banker (allerede med hjerteklaffer), ryggrad som er under utvikling, og små knopper av armer og ben❤ ikke minst en liten bevegelse nå og da fra lille allerede! Liten perfekt spire så langt❤❤
Fikk både film og bilde av gyn, og filma hjerteslaga selv:love017Vis vedlegget 324530

Vis vedlegget 324532

Hurra!:Heartred Jubler med deg!
 
Jubler for en spire som lever, har hjerte som banker (allerede med hjerteklaffer), ryggrad som er under utvikling, og små knopper av armer og ben❤ ikke minst en liten bevegelse nå og da fra lille allerede! Liten perfekt spire så langt❤❤
Fikk både film og bilde av gyn, og filma hjerteslaga selv:love017Vis vedlegget 324530

Vis vedlegget 324532
Å så bra!❤️ Så klare fine bilder du fikk!:D
 
åh, det er så hyggelig med de hjerteslagene og bilder! ^^ Gratulerer så masse Luna (og alle andre)!
 
Jeg har også vært på tidlig ultralyd i dag og så ett bankende hjerte Veldig beroligende!
 
Jubler for TUL hos min egen private fertilitetsklinikk i dag (var til privatscanning hos jordmor siste uke), alt er fremdeles godt og jeg fikk en videosnut af hjerteslag! <3 Målte helt perfekt størrelse :D
Fikk bekreftet at jeg fremdeles er veldig overstimulert etter IVF, men ikke på et nivå hvor jeg skulle være bekymret. De var dog meget tilfredse med at jeg faktisk er sykemeldt, da for mye bevegelse og styr vil forværre overstimuleringen. Puha, håper det gir seg snart, det hadde vært deilig :)
 
Jubler for 6+0 i dag! :Heartred
 
Woho :cat::smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • A69A4E8E-24A2-43F8-80C4-354EE923CA27.jpeg
    A69A4E8E-24A2-43F8-80C4-354EE923CA27.jpeg
    79,4 KB · Visninger: 2
Jubler fordi «alt» plutselig faller på plass. Har i lang tid vært på jakt etter ny jobb av ulike grunner (bl. annet lang reisevei og manglende trivsel), men tenkte at Corona satt en stopper for det. Heldigvis ikke - og denne uka kom telefonen om at jeg hadde fått jobben jeg søkte på i mars! Oppstart 1.8, så håper formen holder :wacky: Ikke nok med det - vi fikk bekreftet at de starter med planering av tomten vår neste uke. Det vil si at husbyggingen endelig er i gang etter lang planleggingstid og mye venting.

Hurra, nå blir det ny jobb, nytt hus og nytt familiemedlem (helst i den rekkefølgen) :love7
 
Back
Topp