❤Jubeltråd

Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Får nå ukentlig oppfølging, så ny tul om 1 uke:woot:
Så fantastisk! ❤️ Sitter å sipper her på dine vegne:hilarious: håper vi får like gode nyheter neste mandag!❤️

Tusen takk alle sammen!❤❤

Jubler for at det er blitt liv i termingruppa til januar 2021. Nå er vi ikke den ferskeste gruppa lenger, og det er både godt og spennende å merke at tiden går!

Jubler for at det er blitt liv i termingruppa til januar 2021. Nå er vi ikke den ferskeste gruppa lenger, og det er både godt og spennende å merke at tiden går!
Synes det ble aktivitet rett etter jeg kom inn :hilarious: Sånn er det med termin litt sent i måneden :p

Synes det ble aktivitet rett etter jeg kom inn :hilarious: Sånn er det med termin litt sent i måneden :p

Sant! Har vært her inne siden det ble aktivitet her, så gøy å se at det begynner der nå. Syns tiden går overraskende fort. Det syns jeg ikke forrige gang :p men det kommer vel mange perioder i løpet av dette svangerskapet, hvor man opplever at tiden snegler seg avgårde :hilarious:

Sant! Har vært her inne siden det ble aktivitet her, så gøy å se at det begynner der nå. Syns tiden går overraskende fort. Det syns jeg ikke forrige gang :p men det kommer vel mange perioder i løpet av dette svangerskapet, hvor man opplever at tiden snegler seg avgårde :hilarious:
Synes også tiden går fort, så det er noe å juble for :D Men det er rart hvor mye noen dager utgjør nå for tiden. Føler jeg er SÅ mye kortere enn de som har termin i begynnelsen av desember, når jeg har 22., men det er jo egentlig ikke så mange dager :hilarious:

Jubler for at jeg fortsatt er gravid! Skal juble ekstra høyt når jeg bikker uke 5, 6, 7, 8 og 9! Først da er jeg helt rolig :)

Synes også tiden går fort, så det er noe å juble for :D Men det er rart hvor mye noen dager utgjør nå for tiden. Føler jeg er SÅ mye kortere enn de som har termin i begynnelsen av desember, når jeg har 22., men det er jo egentlig ikke så mange dager :hilarious:
Helt enig! Vi har termin samme dag, og jeg også føler at mange her inne er såååå mye lenger på vei enn meg. Men det er jo ikke snakk om mange dager egentlig. De færreste babyer blir jo født akkurat på termindato, og først er det oul, så hvem vet hvordan listen blir til slutt :D

Skjønner hva du mener! Det er jo ikke store avstanden sånn egentlig, men helt i starten er det så mange usikre uker og selv føler jeg meg, med 7 uker, et stykke unna en som har nådd 8-9 uker :p Tror at når man når 12 uker, så tenker man man ikke så mye over om andre 14 eller 16 uker, og at man er langt unna.

Helt enig! Vi har termin samme dag, og jeg også føler at mange her inne er såååå mye lenger på vei enn meg. Men det er jo ikke snakk om mange dager egentlig. De færreste babyer blir jo født akkurat på termindato, og først er det oul, så hvem vet hvordan listen blir til slutt :D
Jeg ønsker meg veldig at fødselen skal skje litt før termin :p Bare fordi at jeg sa det nå så kommer jeg sikkert til å ende med maks overtid i stedet :hilarious:

Jubler for at jeg fikk cava meg ut på en liten, rolig 20 min gåtur! Uggen hele veien, men bedre enn ingenting! Både katta og hund var med:cat:
Nå er det en liten dusj føre det blir verandakos på oss! Mannen jobber hele dagen... og da mener jeg hele! Til kl 21:wtf: og såå gøy er det ikke å sitte ute alene en hel dag, så kanskje se på litt serie i ute i sofsgruppa under parasollen? Meldt 20 grader her idag, så regker med sola kommer til å steke godt:rolleyes:

Jubler over at ultralyden min gikk fint! :Heartpink ble satt tilbake to dager til 7+6 men hjertet slo og alt så fint ut!

Back
Topp