Så utrolig kjekt! hadde tenkt å spørre om hvordan det gikk! Nå ble jeg veldig glad for dere!!Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Får nå ukentlig oppfølging, så ny tul om 1 uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjekt! hadde tenkt å spørre om hvordan det gikk! Nå ble jeg veldig glad for dere!!Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Så fantastisk herlig!! Gratulerer!!Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Så fantastisk! Sitter å sipper her på dine vegne håper vi får like gode nyheter neste mandag!Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Fantastisk, gratulerer Det var positive nyheter på UL her idag ogsåLille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Så herlig! GratulererLille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Fantastisk, gratulerer Det var positive nyheter på UL her idag også
Synes det ble aktivitet rett etter jeg kom inn Sånn er det med termin litt sent i månedenJubler for at det er blitt liv i termingruppa til januar 2021. Nå er vi ikke den ferskeste gruppa lenger, og det er både godt og spennende å merke at tiden går!
Synes det ble aktivitet rett etter jeg kom inn Sånn er det med termin litt sent i måneden
Synes også tiden går fort, så det er noe å juble for Men det er rart hvor mye noen dager utgjør nå for tiden. Føler jeg er SÅ mye kortere enn de som har termin i begynnelsen av desember, når jeg har 22., men det er jo egentlig ikke så mange dagerSant! Har vært her inne siden det ble aktivitet her, så gøy å se at det begynner der nå. Syns tiden går overraskende fort. Det syns jeg ikke forrige gang men det kommer vel mange perioder i løpet av dette svangerskapet, hvor man opplever at tiden snegler seg avgårde
Helt enig! Vi har termin samme dag, og jeg også føler at mange her inne er såååå mye lenger på vei enn meg. Men det er jo ikke snakk om mange dager egentlig. De færreste babyer blir jo født akkurat på termindato, og først er det oul, så hvem vet hvordan listen blir til sluttSynes også tiden går fort, så det er noe å juble for Men det er rart hvor mye noen dager utgjør nå for tiden. Føler jeg er SÅ mye kortere enn de som har termin i begynnelsen av desember, når jeg har 22., men det er jo egentlig ikke så mange dager
Synes også tiden går fort, så det er noe å juble for Men det er rart hvor mye noen dager utgjør nå for tiden. Føler jeg er SÅ mye kortere enn de som har termin i begynnelsen av desember, når jeg har 22., men det er jo egentlig ikke så mange dager
Jeg ønsker meg veldig at fødselen skal skje litt før termin Bare fordi at jeg sa det nå så kommer jeg sikkert til å ende med maks overtid i stedetHelt enig! Vi har termin samme dag, og jeg også føler at mange her inne er såååå mye lenger på vei enn meg. Men det er jo ikke snakk om mange dager egentlig. De færreste babyer blir jo født akkurat på termindato, og først er det oul, så hvem vet hvordan listen blir til slutt
Jubler over at ultralyden min gikk fint! ble satt tilbake to dager til 7+6 men hjertet slo og alt så fint ut!