❤Jubeltråd

Fikk time til TUL den dagen jeg ville :D (fikk det pga en avbestilling, så jeg håper noen flyttet timen sin, og ikke mistet. Da føler jeg meg veldig slem for å juble :oops:)
 
Fikk time til TUL den dagen jeg ville :D (fikk det pga en avbestilling, så jeg håper noen flyttet timen sin, og ikke mistet. Da føler jeg meg veldig slem for å juble :oops:)

Så bra! :DVi satser på det!:shy:
 
Vært på ul idag. 2 bankende hjerter i egene fostersekker.:Heartred:Heartred og satt meg en uke frem .uke 8 idag da.
 
Vært på ul idag. 2 bankende hjerter i egene fostersekker.:Heartred:Heartred og satt meg en uke frem .uke 8 idag da.

Åå, så fantastisk! Gratulerer så mye med tvillinger, og i egne fostersekker det er så godt <3

Du var igjennom IVF ikke sant? Fikk dere satt opp to egg? Hilsen ei som skal på tidlig ultralyd torsdag etter IVF og er veldig spent!
 
Jubler fordi jeg kom forbi dagen jeg mista sist (i går), og i dag fikk jeg tatt blodprøve for å sjekke hcg nivå og stoffskifte :)
 
Åå, så fantastisk! Gratulerer så mye med tvillinger, og i egne fostersekker det er så godt <3

Du var igjennom IVF ikke sant? Fikk dere satt opp to egg? Hilsen ei som skal på tidlig ultralyd torsdag etter IVF og er veldig spent!
Ja ivf her også :) Ja vi satt inn to embryo :) hadde ikke trodd de satt men:wideyed: spennende, lykke til :Heartred
 
Ja ivf her også :) Ja vi satt inn to embryo :) hadde ikke trodd de satt men:wideyed: spennende, lykke til :Heartred

Oi! Hvor fikk du det? Vi spurte om to (har prøvd i så mange år), men de sa det var skikkelig uforsvarlig siden tvillinger var risiko-svangerskap/fødsel..
 
Ekstra jubel fordi jeg endelig fikk 2-3 på digital i kveld :smiley-bounce022
 
Jubler for alle symptomer og sterke tester:Heartred
 
Lille sitt hjerte banka, og vi er 100 kg lettere ❤❤❤
Får nå ukentlig oppfølging, så ny tul om 1 uke:woot:
 

Vedlegg

  • download.jpeg.jpg
    download.jpeg.jpg
    47,3 KB · Visninger: 25
Back
Topp