Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk time til TUL den dagen jeg ville (fikk det pga en avbestilling, så jeg håper noen flyttet timen sin, og ikke mistet. Da føler jeg meg veldig slem for å juble )
Wow!!! 2!! Gratulerer dobbelt så mye!!Vært på ul idag. 2 bankende hjerter i egene fostersekker. og satt meg en uke frem .uke 8 idag da.
Vært på ul idag. 2 bankende hjerter i egene fostersekker. og satt meg en uke frem .uke 8 idag da.
Vært på ul idag. 2 bankende hjerter i egene fostersekker. og satt meg en uke frem .uke 8 idag da.
Tusen takkWow!!! 2!! Gratulerer dobbelt så mye!!
Ja ivf her også Ja vi satt inn to embryo hadde ikke trodd de satt men spennende, lykke tilÅå, så fantastisk! Gratulerer så mye med tvillinger, og i egne fostersekker det er så godt <3
Du var igjennom IVF ikke sant? Fikk dere satt opp to egg? Hilsen ei som skal på tidlig ultralyd torsdag etter IVF og er veldig spent!
TakkSå spennende med to! Gratulerer
Veldig spennende helt topp å flyttes fremoverååå, så spennende med to! jeg var også på UL i dag og ble bumpa til 8+2, så spennende med hjertelyden <3
Ja ivf her også Ja vi satt inn to embryo hadde ikke trodd de satt men spennende, lykke til
Ja ivf her også Ja vi satt inn to embryo hadde ikke trodd de satt men spennende, lykke til