❤Jubeltråd

Jubler for at første løpetur som gravid gikk kjempebra, ble 7km ute. Håper jeg er i form til å fortsette treningen lenge :happy:
 
Jubler for 5+1 i dag, og for et lite hjerte som skal begynne å slå :happy093
 
Glad for at jeg ikke er like kvalm som jeg var i går! Og at samboeren lager frokost :Heartpink
 
Jubler for første kjøp i forbindelsen med denne gravditeten er gjort:D
Fant en lite brukt bbhugme gravditets og ammepute på finn! Kanskje dette kan forbedre nattessøvnen, hørt at mange er veldig fornøyd med den hvert fall :)
 
Jubler over at jeg endelig (etter to ukers kamp!) har lykkes med å få ledelsen på jobb til å innse at jeg som gravid medarbejder ikke skal arbejde i en akuttmottagelse i denne coronatiden. (Har egentlig kun 4 vakter der om måneden..)
Det har vært en seig kamp! I Danmark er vi som gravide i risikogruppe av et forsiktighetsprinsipp og skal derfor ikke har oppgaver hvor vi utsettes for væsentlig smitte. Det kan åpenbart tolkes forskjellig, jeg ganske overrasket over det. Det var sånn sett kun øverste sjef som mente det ikke var væsentlig smitte i en akuttmottagelse, alle andre kollegaer har vært på min side. Altså det er fillern meg ikke mange steder i samfunnet hvor det er like stor smitte risiko som i akutten, altså frasett rene corona avdelinger ;)
 
Rett under 1200 innlegg til 5000!:blob3
 
Jubler for at jeg er gravid igjen!
 
Nå er det ikke halvparten av det en gang :D

Heheyy!
Kanskje vi klarer det idag?:cool:
Lity optimistisk eller oppnåelig?:hilarious:

Vi må uansett ha en tilgangsansvarlig før vi får gruppe.. :rolleyes:
 
Heheyy!
Kanskje vi klarer det idag?:cool:
Lity optimistisk eller oppnåelig?:hilarious:

Vi må uansett ha en tilgangsansvarlig før vi får gruppe.. :rolleyes:
Jeg tror vi klarer det i dag :D
 
Jeg har ikke hatt powernap i dag og ikke vært trøtt :eek: sykt herlig - håper bare ikke det er tegn på noe ikke er sånn det skal :/
 
Jubler for min fine omsorgsfulle mann som sendte en nydelig bukett blomster på døren til meg etter noen tunge dager på jobb. Han er god altså :Heartbigred
 
Back
Topp