❤IKM uke 6❤

Så vondt å høre du har mistet også:( Ordentlig urettferdig:( Håper spiren sitter igjen denne PP og som sitter hele veien til mål:Heartred Masse lykke til:Heartpink
Tusen takk, kjære deg, så god du er :Heartred håper på terminspirer på oss alle i gruppa :Heartred

edit; bomma på ditt svar på mitt innlegg, men stod vel ca samme på innlegget ditt til meg :bag::hilarious:

Tusen takk, kjære deg, så god du er :Heartred håper på terminspirer på oss alle i gruppa :Heartred

edit; bomma på ditt svar på mitt innlegg, men stod vel ca samme på innlegget ditt til meg :bag::hilarious:

Det går helt fint:Heartred

Er så vondt å miste, ordentlig urettferdig:( Håper spiren sitter igjen denne pp:smiley-angelic001:Heartred Håper vi alle får oktoberspirer i magen:Heartbigred:love7

Du kan ta meg av lista.
Håper å se dere alle i termingrupper etterhvert. Masse babystøv til dere!:Heartpink

Melder meg inn her jeg da :D

KHelg - 32 - PP2 (etter MA) - B1 - EL 29/1 - IKM 11/2

Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02

Begynner på Letrozol denne måneden, så krysser fingre og tær ✌ Bestilte ny runde med el tester i dag, og babyklister :P :D

Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02

Begynner på Letrozol denne måneden, så krysser fingre og tær ✌ Bestilte ny runde med el tester i dag, og babyklister :p :D

Velkommen inn hit og lykke til:Heartred

Hei :)
Melder meg inn her. Syklusen min har vært på bærtur etter graviditeten for 8mnd siden :(
Ønsker to tette.
Jeg var medlem av forum IKM uke 3, men så plutselig kom menstruasjonen idag :sorry: Etter graviditeten fikk jeg syklus på 40, og denne gangen 32. Håper og satser på 28 neste runde (som jeg har hatt hele livet)..

Litt usikker på EL og IKM, men ca:

Babydrøm2021? - 29 - PP4 - B2 - El 30.01? - IKM 13.02

Det er tidlig i ikm-gruppa enda, men er nysgjerrig på hvordan det går med dere? :) Har dere noen spesiell følelse før denne PP? Er det noen som gjør noe «ekstra» (kjerringråd, medisiner o.l)?

Her kjører jeg på med masse kjerringråd, selv om jeg har prøvd «alt» og det ikke har hatt noen særlig effekt :p rooibos-te, solvipect, grapefruktjuice før el, spise riktig i forhold til syklus, ananas etter el :)
Begynte å snuse igjen nå da SA var et faktum :bag: - men myye mindre enn før.. det er jo selvfølgelig ikke bra, men må bare :(

Hei :)
Melder meg inn her. Syklusen min har vært på bærtur etter graviditeten for 8mnd siden :(
Ønsker to tette.
Jeg var medlem av forum IKM uke 3, men så plutselig kom menstruasjonen idag :sorry: Etter graviditeten fikk jeg syklus på 40, og denne gangen 32. Håper og satser på 28 neste runde (som jeg har hatt hele livet)..

Litt usikker på EL og IKM, men ca:

Babydrøm2021? - 29 - PP4 - B2 - El 30.01? - IKM 13.02

Velkommen skal du være:Heartred

Må endre EL til 30/1 og IKM til 12/1 :D

Dette blir vår første ordentlige pp. Rakk visst ikke forrige pp da vi bestemte oss for å begynne og prøve ca Midt i syklusen og jeg ikke hadde ikke peiling på når mensen kom forrige syklus. Nå er vi derimot forberedt og klare for en innsats:hilarious: lov å håpe at den sitter p pførste ordentlige forsøk:smiley-angelic001

Lille-i - 34 år - PP3 - B2 - EL 24.1 - IKM 09.02

melder meg in her. Å håper det snart er min tur å få en positiv test :happy:

Back
Topp