mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
CD 5 og tanta er på vei ut døren igjen, nå håper jeg hun forblir borte de neste 9 mnd'ene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La oss håpe det! CD 2 her og føles ueeendelig lenge til dpo, ass håper syklusene holder seg så korte som de to siste gangene på 27 og 28 dager! Og ikke 35-45 som før forrige barnCD 5 og tanta er på vei ut døren igjen, nå håper jeg hun forblir borte de neste 9 mnd'ene
La oss håpe det! CD 2 her og føles ueeendelig lenge til dpo, ass håper syklusene holder seg så korte som de to siste gangene på 27 og 28 dager! Og ikke 35-45 som før forrige barn
Ja det er heldigvis travelt på jobb i januar så håper det går fort! Spenningen begynner forhåpentligvis om et par uker for begge!Jaaa, håper veldig
Er ei stund til, men gått fort hittil, har en del å gjøre nå for tia Perfekt med sykluser på 27 og 28 dager Håper det holder seg slik Jeg har alt fra 30- 46 dager, foretrekker helt klart å få EL på CD14 Bruker Salvie-te denne PP også, og håper den funker denne gangen også Masse lykke til
CD 4 her og tr har dratt for denne gang! Håper hun blir borte en god stund
Til dere som drikker salvie-te, når begynner dere å deikke det?
Ja det er heldigvis travelt på jobb i januar så håper det går fort! Spenningen begynner forhåpentligvis om et par uker for begge!
Ugleskogen - 35 år - PP3 etter 2 stk SA på rad - B1- EL 30/01 - IKM 13/01Da var det klart for enda en ny prøveperiode
Håper vi alle får en oktoberspire i magen❤ Ønsker dere alle masse lykke til, jenter Måtte dette bli mnd vår
Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn i rekken dere prøver på.
Eksempel: mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år - PP7 (PP 5 etter Kjemisk) - B5 - EL 24/1 - IKM 8/2.
Mandag 8.Februar
mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år - PP7 (PP 5 etter Kjemisk) - B5 - EL 24/1 - IKM 8/2
Mammaigjen.3 - 31år - PP2 - B3 - el 25.jan? - IKM 8.feb
Lykk1 - pp6 etter sa - B1 - 22.01 - 08.02.
Viskelaer123 - 30 - PP4 - B2 - EL 25/01 - IKM 08/02
Tirsdag 9.Februar
Trallefrøken - 30 år - PP2 - B1 - EL ca. 25.1 - IKM ca. 9.2
Itsgonnabe3- 33 år - pp4 - B3 - EL 27/1 - IKM 9/2
Ønskerbarn - 23år- PP8(2etter SA) - B1 - EL 25/26 januar - IKM 08/09 februar
Onsdag 10.Februar
Verpesjuk! - 33 år - PP5 (etter exu) - B1 - 29.01 - 10.02
Minemin - 31 - PP7 - B3 - EL 27.01 - IKM 10.02
Kitty2019 - 36 - PP4 - B2 - EL 27.1 - IKM 10.2
Torsdag 11.Februar
Honningbjørn - 33 - PP3 - B2 - El ca 28.01 - IKM ca 11.02
Fredag 12.Februar
Lørdag 13.Februar
Gravid&lykkelig - 28 år - PP1 (etter SA) - B2 - EL ca. 30/1 - IKM 13/2.
Søndag 14.Februar
GRAVID
USIKKER IKM
TR
Ugleskogen - 35 år - PP3 etter 2 stk SA på rad - B1- EL 30/01 - IKM 13/01
Takk da skal det kjøper inn til neste pp, om det ikke klaffer nåCD 1, men forrige pp begynte jeg på CD 4. Drikker en kopp morgen og kveld.
Så forferdelig trist! Håper det blir spire med én gang som klorer seg fast til terminMelder meg forsiktig inn selv om jeg ikke aner når EL kommer. Fått bekreftet SA nr 3 på vår vei mot barn nr 2 og regner blødningen som CD1 (har ingen plan om å vente en syklus, vært på UL i dag og det var tomt i livmor, tror uansett ikke at kroppen blir gravid hvis den ikke er klar)
Håper på babyer hos alle i denne IKMgruppa
MIT90 - 30 - PP aner ikke - B2 - EL ca 25.01 - IKM ca 08.02
Samme her, nettopp mistet - men det er så godt å henge på forumet, godt å følge ikm-grupper og godt å bare komme igang igjen er på cd 5 hvis jeg kan regne blødningen som cd1, spent på hvor lang syklusen faktisk blir håper det går bra med degJeg slenger meg også gjerne med her. Har nylig hatt MA i uke 11 og usikker på både el og IKM men blir gal av å bare henge målløst rundt på forumet. Vil bare komme i gang igjen.
Regner med det blir lengre syklus enn vanlig mtp cytotec/blødningsdag som 1cd, så da hopper jeg inn her. Er på CD 7 nå om man regner det som 1 CD.
Har bestilt masse eltester og graviditetstester så får vite litt mer om ståa fremover. Får eventuelt justere etter testing fremover
Limist - 34 - PP3 (1 etter ma) - B2 - 30.1/? - IKM 13.2/?
Melder meg forsiktig inn selv om jeg ikke aner når EL kommer. Fått bekreftet SA nr 3 på vår vei mot barn nr 2 og regner blødningen som CD1 (har ingen plan om å vente en syklus, vært på UL i dag og det var tomt i livmor, tror uansett ikke at kroppen blir gravid hvis den ikke er klar)
Håper på babyer hos alle i denne IKMgruppa
MIT90 - 30 - PP aner ikke - B2 - EL ca 25.01 - IKM ca 08.02
Morell88 - 32 år - PP4 - B2 - EL 29.01 - IKM 12.02
Jeg slenger meg også gjerne med her. Har nylig hatt MA i uke 11 og usikker på både el og IKM men blir gal av å bare henge målløst rundt på forumet. Vil bare komme i gang igjen.
Regner med det blir lengre syklus enn vanlig mtp cytotec/blødningsdag som 1cd, så da hopper jeg inn her. Er på CD 7 nå om man regner det som 1 CD.
Har bestilt masse eltester og graviditetstester så får vite litt mer om ståa fremover. Får eventuelt justere etter testing fremover
Limist - 34 - PP3 (1 etter ma) - B2 - 30.1/? - IKM 13.2/?
Samme her, nettopp mistet - men det er så godt å henge på forumet, godt å følge ikm-grupper og godt å bare komme igang igjen er på cd 5 hvis jeg kan regne blødningen som cd1, spent på hvor lang syklusen faktisk blir håper det går bra med deg
Så bra du får litt tid til å hente deg inn, det er tøft å misteJa leste ditt innlegg og da meldte jeg meg også inn Det går greit med meg, er fortsatt sykemeldt og har fått litt pusterom. Hvordan går det med deg?
Hvordan har syklusene vært etter tidligere SA? Spør siden du regner syklus fra første dag. Håper på å komme raskt tilbake med el også her.