❤IKM uke 6❤

CD 5 og tanta er på vei ut døren igjen, nå håper jeg hun forblir borte de neste 9 mnd'ene:joyful:

La oss håpe det! CD 2 her og føles ueeendelig lenge til dpo, ass :p håper syklusene holder seg så korte som de to siste gangene på 27 og 28 dager! Og ikke 35-45 som før forrige barn :eek:

Jaaa, håper veldig:rolleyes:
Er ei stund til, men gått fort hittil, har en del å gjøre nå for tia:p Perfekt med sykluser på 27 og 28 dager:hello2 Håper det holder seg slik:happy119 Jeg har alt fra 30- 46 dager, foretrekker helt klart å få EL på CD14;) Bruker Salvie-te denne PP også, og håper den funker denne gangen også:D Masse lykke til:Heartred

CD 4 her og tr har dratt for denne gang! Håper hun blir borte en god stund :angelic:
Til dere som drikker salvie-te, når begynner dere å deikke det? :happy:

Jaaa, håper veldig:rolleyes:
Er ei stund til, men gått fort hittil, har en del å gjøre nå for tia:p Perfekt med sykluser på 27 og 28 dager:hello2 Håper det holder seg slik:happy119 Jeg har alt fra 30- 46 dager, foretrekker helt klart å få EL på CD14;) Bruker Salvie-te denne PP også, og håper den funker denne gangen også:D Masse lykke til:Heartred
Ja det er heldigvis travelt på jobb i januar så håper det går fort! Spenningen begynner forhåpentligvis om et par uker for begge! :D

CD 4 her og tr har dratt for denne gang! Håper hun blir borte en god stund :angelic:
Til dere som drikker salvie-te, når begynner dere å deikke det? :happy:

CD 1, men forrige pp begynte jeg på CD 4. Drikker en kopp morgen og kveld.

Ja det er heldigvis travelt på jobb i januar så håper det går fort! Spenningen begynner forhåpentligvis om et par uker for begge! :D

Blir spennende tider framover, ja:D

Da var det klart for enda en ny prøveperiode:rolleyes:

Håper vi alle får en oktoberspire i magen❤ Ønsker dere alle masse lykke til, jenter:Heartred Måtte dette bli mnd vår:smiley-angelic001

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM

B står for hvilket barn i rekken dere prøver på.

Eksempel: mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år - PP7 (PP 5 etter Kjemisk) - B5 - EL 24/1 - IKM 8/2.

:HeartredMandag 8.Februar:Heartred
mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år - PP7 (PP 5 etter Kjemisk) - B5 - EL 24/1 - IKM 8/2
Mammaigjen.3 - 31år - PP2 - B3 - el 25.jan? - IKM 8.feb
Lykk1 - pp6 etter sa - B1 - 22.01 - 08.02.
Viskelaer123 - 30 - PP4 - B2 - EL 25/01 - IKM 08/02

:HeartredTirsdag 9.Februar:Heartred
Trallefrøken - 30 år - PP2 - B1 - EL ca. 25.1 - IKM ca. 9.2
Itsgonnabe3- 33 år - pp4 - B3 - EL 27/1 - IKM 9/2
Ønskerbarn :) - 23år- PP8(2etter SA) - B1 - EL 25/26 januar - IKM 08/09 februar

:HeartredOnsdag 10.Februar:Heartred

Verpesjuk! - 33 år - PP5 (etter exu) - B1 - 29.01 - 10.02
Minemin - 31 - PP7 - B3 - EL 27.01 - IKM 10.02
Kitty2019 - 36 - PP4 - B2 - EL 27.1 - IKM 10.2

:HeartredTorsdag 11.Februar:Heartred
Honningbjørn - 33 - PP3 - B2 - El ca 28.01 - IKM ca 11.02

:HeartredFredag 12.Februar:Heartred

:HeartredLørdag 13.Februar:Heartred
Gravid&lykkelig - 28 år - PP1 (etter SA) - B2 - EL ca. 30/1 - IKM 13/2.

:HeartredSøndag 14.Februar:Heartred

GRAVID:Heartbigred :smiley-bounce016:Heartbigred

USIKKER IKM

TR :cussing
Ugleskogen - 35 år - PP3 etter 2 stk SA på rad - B1- EL 30/01 - IKM 13/01

Melder meg forsiktig inn selv om jeg ikke aner når EL kommer. Fått bekreftet SA nr 3 på vår vei mot barn nr 2 og regner blødningen som CD1 (har ingen plan om å vente en syklus, vært på UL i dag og det var tomt i livmor, tror uansett ikke at kroppen blir gravid hvis den ikke er klar)
Håper på babyer hos alle i denne IKMgruppa :Heartred

MIT90 - 30 - PP aner ikke - B2 - EL ca 25.01 - IKM ca 08.02

Melder meg forsiktig inn selv om jeg ikke aner når EL kommer. Fått bekreftet SA nr 3 på vår vei mot barn nr 2 og regner blødningen som CD1 (har ingen plan om å vente en syklus, vært på UL i dag og det var tomt i livmor, tror uansett ikke at kroppen blir gravid hvis den ikke er klar)

Så forferdelig trist! Håper det blir spire med én gang som klorer seg fast til termin ❤️

Jeg slenger meg også gjerne med her. Har nylig hatt MA i uke 11 og usikker på både el og IKM men blir gal av å bare henge målløst rundt på forumet. Vil bare komme i gang igjen.

Regner med det blir lengre syklus enn vanlig mtp cytotec/blødningsdag som 1cd, så da hopper jeg inn her. Er på CD 7 nå om man regner det som 1 CD.

Har bestilt masse eltester og graviditetstester så får vite litt mer om ståa fremover. Får eventuelt justere etter testing fremover :happy:

Limist - 34 - PP3 (1 etter ma) - B2 - 30.1/? - IKM 13.2/?

Jeg slenger meg også gjerne med her. Har nylig hatt MA i uke 11 og usikker på både el og IKM men blir gal av å bare henge målløst rundt på forumet. Vil bare komme i gang igjen.

Regner med det blir lengre syklus enn vanlig mtp cytotec/blødningsdag som 1cd, så da hopper jeg inn her. Er på CD 7 nå om man regner det som 1 CD.

Har bestilt masse eltester og graviditetstester så får vite litt mer om ståa fremover. Får eventuelt justere etter testing fremover :happy:

Samme her, nettopp mistet - men det er så godt å henge på forumet, godt å følge ikm-grupper og godt å bare komme igang igjen :) er på cd 5 hvis jeg kan regne blødningen som cd1, spent på hvor lang syklusen faktisk blir :) håper det går bra med deg :Heartred

Så leit at du mistet for tredje gang:( Det gjør meg vondt å høre:( Håper spiren sitter igjen denne PP og sitter hele veien til mål:Heartred Lykke til:Heartpink

Så vondt å høre du har mistet også:( Ordentlig urettferdig:( Håper spiren sitter igjen denne PP og som sitter hele veien til mål:Heartred Masse lykke til:Heartpink

Samme her, nettopp mistet - men det er så godt å henge på forumet, godt å følge ikm-grupper og godt å bare komme igang igjen :) er på cd 5 hvis jeg kan regne blødningen som cd1, spent på hvor lang syklusen faktisk blir :) håper det går bra med deg :Heartred

Ja leste ditt innlegg og da meldte jeg meg også inn :happy: Det går greit med meg, er fortsatt sykemeldt og har fått litt pusterom. Hvordan går det med deg?

Hvordan har syklusene vært etter tidligere SA? Spør siden du regner syklus fra første dag. Håper på å komme raskt tilbake med el også her.

Ja leste ditt innlegg og da meldte jeg meg også inn :happy: Det går greit med meg, er fortsatt sykemeldt og har fått litt pusterom. Hvordan går det med deg?

Hvordan har syklusene vært etter tidligere SA? Spør siden du regner syklus fra første dag. Håper på å komme raskt tilbake med el også her.
Så bra du får litt tid til å hente deg inn, det er tøft å miste :Heartred
Det går overraskende bra med meg, er mest bare oppgitt og lei :p

Første gang (MA med utskrapning) mener jeg TR kom 4-5 uker etter utskrapningen, kunne kjenne el ca 14 dager før TR kom, andre gangen (tidlig SA) er jeg litt usikker da jeg blødde av og på i 5 uker, så kjente jeg el ca en uke etter jeg sluttet å blø og så TR ca 14 dager etter el :) tror nok den siste uka med blødninger kanskje kan regnes som en mens, da det tok seg opp i den tiden. syklusene mine har vært normale etter første TR de første gangene :)
Så jeg håper det er det samme denne gangen. Sa til legen på gyn at jeg vet man skal vente en mens før man prøver igjen, men iogmed at hcg har sunket så fort og at livmor var så og si helt tom kom jeg til å drite i den anbefalingen :p har tro på at om kroppen ikke er klar så skjer det ikke - men da har man iallefall prøvd :)

Back
Topp