❤IKM uke 6❤

Det blir spennende for deg å prøve noe nytt! :Heartred Har ikke prøvd det selv, så har ingen erfaringer dessverre, men jeg krysser alt jeg har for deg og håper du greier å se litt positivt på det - det er tungt å gå å ikke ha trua :Heartred

Tusen takk for det :-)
Ja vi får håpe hele gjengen her inne kan ‘flagge’ med positive tester i februar

CD 9 og har selvsagt glemt å sette opp syklus på monitoren, så da kan ikke den brukes før om 2 dager da går jeg nok glipp av østrogenøkning, da den pleier å være imorgen:wacky: Sånn går det når det er litt mye på hjemmebane om dagen:hilarious: jaja, har El-tester fra babyplan og makesure klar. Begynner å teste fra imorgen av:joyful: Håper spiren sitter denne PP:rolleyes:
20210118_113143.jpg

Melder meg inn her etter noe jeg antar var kjemisk forrige PP.. CD3 nå og merker at noe var på gang pga unormal mens.. håper EL kommer tidligere enn sist, men tror jeg hører til her:happy:

Muumimamma - 33 - PP 12 (PP 4 etter MA) - B2 - EL ca 2.02 - IKM ca 15.02

Spennende! Er ikke så god på medisiner, synes legene mine er tafatte så har ikke fått tilbud om noen ting. Det er for å hjelpe eggløsningen? Håper det hjelper deg denne PP :Heartred

Ovitrelle heter den, skrev feil tidligere:happy:. Jeg går til privat gynekolog så tror kanskje derfor jeg får hjelp mer effektivt. Den skal settes etter ultralyd på syklusdag 10, så der kan man se hvor langt kroppen er kommet i prosessen mot eggløsning. Så får jeg beskjed om hvilke dag den skal settes. Da er man visst mer garantert eggløsning til forventet tid:nailbiting:

Melder meg inn her etter noe jeg antar var kjemisk forrige PP.. CD3 nå og merker at noe var på gang pga unormal mens.. håper EL kommer tidligere enn sist, men tror jeg hører til her:happy:

Muumimamma - 33 - PP 12 (PP 4 etter MA) - B2 - EL ca 2.02 - IKM ca 15.02

Skal jeg sette deg på søndag 14. Februar? For ellers hører du til i uke 7?:)

Har småmurringer og El-slim nå:smiley-bounce012

Ovitrelle heter den, skrev feil tidligere:happy:. Jeg går til privat gynekolog så tror kanskje derfor jeg får hjelp mer effektivt. Den skal settes etter ultralyd på syklusdag 10, så der kan man se hvor langt kroppen er kommet i prosessen mot eggløsning. Så får jeg beskjed om hvilke dag den skal settes. Da er man visst mer garantert eggløsning til forventet tid:nailbiting:
Det blir spennende! :woot:

Åh! Spennende :D tar du el tester?

Jup, er kun på CD 9 og har tidligst hatt positiv el-test på CD 13 førhen:joyful: Så drøyer nok litt ennå før EL er her:angel5

Jup, er kun på CD 9 og har tidligst hatt positiv el-test på CD 13 førhen:joyful: Så drøyer nok litt ennå før EL er her:angel5
Regnet med du ikke hadde startet enda, tenkte om du pleide å gjøre det til vanlig :angelic: når ca starter du med å ta første el test? Jeg skal ta el tester for første gang denne mnd, så litt ny i gamet på akkurat det. Jeg er CD 8 i dag! :D

Regnet med du ikke hadde startet enda, tenkte om du pleide å gjøre det til vanlig :angelic: når ca starter du med å ta første el test? Jeg skal ta el tester for første gang denne mnd, så litt ny i gamet på akkurat det. Jeg er CD 8 i dag! :D

Tester fra imorgen av, da er jeg på CD 10:happy: Starter med monitoren som regel da jeg er på CD 9:)

oj, ja søndag var det. I premom har de søndag før mandag, så jeg trodde det var mandag:wacky:
Jeg får henge her litt frem til jeg ser nå EL kommer. Kan justere deretter:angelic:
Ikm på valentines day kan jo bli gøy om det klaffer:cat:

Satte deg opp på den 14.februar, på selveste valentines day:love7 Masse lykke til:Heartbigred

Spennende! Jeg tenker å starte på onsdag :D der er den maskinen?

Det er clearblue advanced fertility monitor jeg bruker, men glemte oppsett av syklus da jeg var på CD 1-4, så da får den nok ikke med seg østrogenøkningen, den pleier å være i morgen:hilarious: Men jeg tester med EL-tester fra babyplan og makesure ved siden av, samt at jeg temper:joyful:

Det er clearblue advanced fertility monitor jeg bruker, men glemte oppsett av syklus da jeg var på CD 1-4, så da får den nok ikke med seg østrogenøkningen, den pleier å være i morgen:hilarious: Men jeg tester med EL-tester fra babyplan og makesure ved siden av, samt at jeg temper:joyful:
Er den verdt pengene syns du? Åh, kjipt. Men kan ikke huske alt! Godt du har en viss oversiktlig da. Blir spennende å følge deg ☺️

Er den verdt pengene syns du? Åh, kjipt. Men kan ikke huske alt! Godt du har en viss oversiktlig da. Blir spennende å følge deg ☺️

Ja, så absolutt. Brukt min i mange år nå:happy: takk:Heartred Håper for oss alle:smiley-angelic001

CD 10 og begynt å teste etter EL:)
20210119_090635.jpg

20210119_090539.jpg

CD4 og blødningen stoppet i gåro_O var som å skru av en kran.. hehe. bruker aldri skje med meg. Har som regel mens i 6-7 dager inkludert spotting.. mulig det henger sammen med at det var kjemisk.. uansett veldig merkelig! Noen som har opplevd det?

Back
Topp