❤IKM uke 30❤

Denne mnd har jeg droppet ALT av "staffasjen" (mest på grunn av at vi har vært på tur). Ikke noe salviete, grapefruktjuice, el-tester. Har også drukket mye koffein (svart te og brus), og kostholdet har vel vært så der... Er på CD 15 nå, men aner ikke om el har vært. Ikke hatt noe elslim (det varierer veldig hos meg), men fikk ømme pupper i går. [emoji85]

Et spørsmål bare: Pleier dere å bli nedstemte rett etter el?... Jeg hadde veldig til energi og sexlyst i helga, men i går og i dag.... Helt flat! Og småtrist uten grunn. Flere som reagerer sånn på progesteron?
 
Nishda. Du sover jo som alle andre. Så temp når du våkner eller midt på natta om du varierer veldig på når du står opp om morgenen. Så finner du fort ut om det fungerer for deg eller ikke. Noen sier de må tempe til samme tid, for de har så små variasjoner at de ikke ser EL ellers. Andre, som meg, har et markant og tydelig temphopp som ikke kan misforståes, og som er tydelig uavhengig av om jeg temper til samme tid eller ikke. Jeg tar temperaturen alt fra kl 02 til 05 på natta (er en sånn en som våkner gjentatte ganger).

Så flott da- mye man skal lære seg og ikke vet:) Takk for informativt og utfyllende svar, dette må jeg jo nesten prøve:)
 
Nei har ikke hat exu hadde svulst på høyre eggleder og en abscess bak som jeg fjernet I fjor høst [emoji50] men heldigvis godartet så jeg slapp cellegift [emoji4] men måtte fjerne høyre eggleder og venstre var ganske tett den også som følge så de fikk åpnet den [emoji16]

Oi! Uff, det var ikke det samme nei! Jammen bra den var godartet![emoji173] jeg hadde exu da jeg ble gravid på minipillen. Var grusomt! Gikk noen uker å sjekket HCG før de endelig endte opp med cellegift for å avslutte graviditeten. Etter det måtte vi vente tre mnd før vi kunne prøve igjen (pga cellegiften), ble gravid på første pp den gang[emoji173] så vet at jeg kan bli gravid, selv etter exu (det er 6 år siden nå).
 
CD 12 idag. Morsom pp hvor jeg startet cd 1 på månedens første dag. Ingen bekreftet EL enda, men har hatt EL-slim i hele 4 dager (kan ikke huske å ha hatt så mye slim i de foregående pp'ene) Jeg hadde et lite temphopp idag, men har ellers hatt EL på CD 14 eller CD15. Håper egget venter til "normal" tid, for det er ikke mulighet for aksjeinnlegg før akkurat da uansett.
 
Tror el er i kveld, imorgen eller fredag [emoji23] ikke vært enda ihvertfall
 
Ødeland her..:inpain:

Skal, etter berekning, vere midt i den "grønne veka", med EL eingang mellom imorra og lørdag. Null utslag på EL-test idag. Mistenker at kroppen er veldig på tur etter to tanter på besøk ila to veker, i tillegg til at siste tanta ikkje gadd å dra den seige ræva si ut døra er før det var gått 10 dagar :bored: Så får vel berre gønne på med kvalitetstid men mannen jevnt over..:angelic:
 
Hiver meg på jeg også. Vi har prøvd lenge, også før vi begynte å telle. Håpte det bare kom til å skje av seg selv uten å logge syklus. Har begynt å miste troen nå, men man vet jo aldri ;) Prøver wild yam denne gangen, så får bare krysse fingrene :)
Somre B1 PP11 IKM 26.07
 
Hjelp! Har jeg hatt el nå?

Tirsdag kveld: el-smerter
Onsdag morgen: skikkelig el-smerter
Onsdag kveld: ikke lenger el-smerter og skikkelig negativ el-test (som forøvrig er den eneste el-testen jeg har tatt denne runden)

Kan man da tenke at el var en gang på onsdag? Og at jeg nå torsdag er 1 DPO?
 
Hjelp! Har jeg hatt el nå?

Tirsdag kveld: el-smerter
Onsdag morgen: skikkelig el-smerter
Onsdag kveld: ikke lenger el-smerter og skikkelig negativ el-test (som forøvrig er den eneste el-testen jeg har tatt denne runden)

Kan man da tenke at el var en gang på onsdag? Og at jeg nå torsdag er 1 DPO?
Det er umulig å si, for hvis du ikke har testet mer enn en gang og da fikk negativt så kan smertene være at eggstokkene har hatt innspurt på voksing og velge egg [emoji14]
 
Det er umulig å si, for hvis du ikke har testet mer enn en gang og da fikk negativt så kan smertene være at eggstokkene har hatt innspurt på voksing og velge egg [emoji14]

Serr? Har man el-smerter da også? Jeg pleier vanligvis å ha slike el-smerter når jeg har el.. har pleid å bruke eltester, men vil ha litt pause fra det nå.. blir jo helt sprø av all den testingen [emoji14]
 
Serr? Har man el-smerter da også? Jeg pleier vanligvis å ha slike el-smerter når jeg har el.. har pleid å bruke eltester, men vil ha litt pause fra det nå.. blir jo helt sprø av all den testingen [emoji14]
Leste en artikkel om at det mange tror er el.smerter kan være masse annet rart [emoji14]
Hadde aldri klart å legge vekk testene
 
Jeg kan flyttes til ikm på fredagen [emoji4] el i dag
 
Venter fortsatt på EL, men tenker at den er enten idag eller imorgen... Håper egget vil vente til imorgen kveld!! Ingen mulighet for aksjeinnlegg før da. Men jeg er ikke håpefull. Har hatt el-slim helt siden forrige fredag, noe som er utrolig. Har ellers bare hatt det dagen før EL. Men denne pp'n her har det vært overflod. Noen andre som har vært borti lignende?

Jeg er ikke helt der at det stikker fingeren oppi, men det har vært så mye nå at det ikke er til å unngå å legge merke til når jeg er på do. Slimet er helt blankt, mye av det, og superstretchy. Det legger seg utenpå papiret, slik at det er helt synlig. Har ellers kun hatt slik i to pp'er, og da var det kun dagen før EL. Men ifølge temperaturen har ikke EL vært enda.
 
Venter fortsatt på EL, men tenker at den er enten idag eller imorgen... Håper egget vil vente til imorgen kveld!! Ingen mulighet for aksjeinnlegg før da. Men jeg er ikke håpefull.

Da er vi i samme båt.. håper også at egget holder seg til imorgen sånn at vi har sjans [emoji14] vi har ikke sett hverandre siden mandag morgen
 
flubber - PP9 - B3 - IKM 29/7
 
Back
Topp