Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Her kan jeg melde om murring i eggstokk på den siden jeg har eggleder! [emoji16] hvor er resten av gjengen i løpet?
Hurra! Her kan jeg melde om murring i eggstokk på den siden jeg har eggleder! [emoji16] hvor er resten av gjengen i løpet?
Slim synes jeg ikke jeg ser, men jeg har el.smerter med en gang testen viser negativ igjen [emoji14]
Så kjedelig at kroppen ikke får bestemt seg [emoji45][emoji45]Lurer på om eg må melde meg ut frå denne gruppa også.. tanta har sett opp permanent bolig i min kropp Las litt på the o great web, kan skje i syklusane utan eggløysing. Har hatt ein runde med (antatt) EL etter abort, men etter det har det berre vert tull. Sidan 18.juni har det vert tantebesøk av og på jevnt. Noko forbanna drit.
Kjenner eg blir demotivert på heile opplegget, trur et kjem til å stresse heilt ned denne "syklusen". Null peil på kor eg ligge an..
Yaay [emoji3] krysser fingrene for gull egget [emoji2]Vis vedlegget 228987
Jeg er i dag på CD 14 og til min store overraskelse fikk jeg smiley allerede i dag!! Jippi
Så kjedelig at kroppen ikke får bestemt seg [emoji45][emoji45]
Velkommen til mitt liv [emoji52] det er sykt unødvendig av dem [emoji23]Så måtte mannen på jobbreise denne uka... krysser fingrene for at EL ikke kommer før til helgen slik at vi kan ha en sjans denne pp..!
Krysser fingrene for deg [emoji173] Håper El ikke blir kjempe forskjøvet [emoji4]Tanta reiste ENDELIG i helga..! Er egentlig på vei inn i den "grøne" veka..men usikker på om EL vil forskyve seg på grunn av alt tullet. Har nokon EL-testar liggande, tenkte å sjekke denne veka. Håpe-håpe Kan stå på lista foreløpig.
El nærmer seg med stormskritt og har hatt masse aktivitet på rette sia [emoji3] ser lyst ut foreløpig [emoji28]
El-slim noen dager før EL.Håper noen vil dele litt detaljer..[emoji85]: dere som har testet etter el over tid,- når er EL ift el-smerter og el-slim for de som evt merker noe til det? Noen med erfaring?
Åja, det er vanskelig!CD 14 idag.. vi har jo egentlig pausemåned fra prøvingen.. men det er litt vanskelig [emoji23]