❤IKM uke 30❤

Hurra! Her kan jeg melde om murring i eggstokk på den siden jeg har eggleder! [emoji16] hvor er resten av gjengen i løpet?

Hurra! Her kan jeg melde om murring i eggstokk på den siden jeg har eggleder! [emoji16] hvor er resten av gjengen i løpet?

Oii så kjekt! Da håper jeg det klaffer for dere denne pp![emoji16]

Jeg er på CD 11 av første pp etter fjerning av hspiral[emoji16] i dag kjenner jeg stikking i eggstokken ![emoji16] (stikker alltid under eggløsning). Er det mulig å få eggløsning på CD 11-12? [emoji16]

Har ei forvirra tante innom som aldri vil reise..ho har snudd i døra opptil fleire gangar no. Dag 8 idag. Fabelaktig :banghead:

Jeg er på CD 11. Drikker salvie te men har kun drukket i to dager da jeg har vært på ferie:) håper at el kommer om noen dager og tenker å begynne å teste snart.

8a8abf692813a16da084f49d8e193556.jpg

Jeg fikk blinkesmil i dag, så det nærmer seg noe her!! Nå skal det aksjes hele helga altså!!

Slim synes jeg ikke jeg ser, men jeg har el.smerter med en gang testen viser negativ igjen [emoji14]

Takk for svar alle sammen:) Venter EL i morgen etter kalenderen, men begynner å bli mer forvirret over denne kroppen.. den var nøyaktig som en klokke før, men sist pp kom TR 3 dager før tiden..og nå mistenker jeg at EL kom før forventet, da jeg hadde EL-slim onsdag og EL-smerter torsdag. Tok el-test i går og i dag (sent ute fordi jeg ikke hadde tenkt å teste egentlig), men begge de var negative/med sirkel. Legger ved bilde. Den tydeligste når jeg tar ut pinnen selvom man ikke skal tolke slik er den fra torsdag..
f406caef3ea46708351de89ad51138ba.jpg
ba399103b0d335c5cc27de175f3a1ec8.jpg

Lurer på om eg må melde meg ut frå denne gruppa også.. tanta har sett opp permanent bolig i min kropp :sorry: Las litt på the o great web, kan skje i syklusane utan eggløysing. Har hatt ein runde med (antatt) EL etter abort, men etter det har det berre vert tull. Sidan 18.juni har det vert tantebesøk av og på jevnt. Noko forbanna drit.

Kjenner eg blir demotivert på heile opplegget, trur et kjem til å stresse heilt ned denne "syklusen". Null peil på kor eg ligge an..

IMG_4553.JPG

Jeg er i dag på CD 14 og til min store overraskelse fikk jeg smiley allerede i dag!! Jippi:-)

Lurer på om eg må melde meg ut frå denne gruppa også.. tanta har sett opp permanent bolig i min kropp :sorry: Las litt på the o great web, kan skje i syklusane utan eggløysing. Har hatt ein runde med (antatt) EL etter abort, men etter det har det berre vert tull. Sidan 18.juni har det vert tantebesøk av og på jevnt. Noko forbanna drit.

Kjenner eg blir demotivert på heile opplegget, trur et kjem til å stresse heilt ned denne "syklusen". Null peil på kor eg ligge an..
Så kjedelig at kroppen ikke får bestemt seg [emoji45][emoji45]

Så måtte mannen på jobbreise denne uka... :yuck:krysser fingrene for at EL ikke kommer før til helgen slik at vi kan ha en sjans denne pp..!

Så måtte mannen på jobbreise denne uka... :yuck:krysser fingrene for at EL ikke kommer før til helgen slik at vi kan ha en sjans denne pp..!
Velkommen til mitt liv [emoji52] det er sykt unødvendig av dem [emoji23]

Tanta reiste ENDELIG i helga..! Er egentlig på vei inn i den "grøne" veka..men usikker på om EL vil forskyve seg på grunn av alt tullet. Har nokon EL-testar liggande, tenkte å sjekke denne veka. Håpe-håpe :angelic: Kan stå på lista foreløpig.
Krysser fingrene for deg [emoji173] Håper El ikke blir kjempe forskjøvet [emoji4]

El nærmer seg med stormskritt og har hatt masse aktivitet på rette sia [emoji3] ser lyst ut foreløpig [emoji28]

Masse murringer og EL-slim her også! Kjenner det godt på kroppen! Jeg har også hatt en exu (regna nesten med du har hatt det, siden du sier du har aktivitet på rett side[emoji38]) , men jeg fikk cellegift og har fortsatt begge egglederne. Føler likevel det er tryggest å ha EL-smerter på rett side da! Denne mnd kjenner jeg det litt over alt. Forrige mnd var det på "feil" side. Hååååper på gullegget nå altså![emoji173]

Back
Topp