❤IKM uke 30❤

Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]

Frk1993 - PP1 - B1 - EL 09.07 - IKM 24.07

Første PP etter jeg fjernet spiralen. Forrige graviditet brukte vi 1,5år på å bli gravid. Så håper spiren setter seg fortere denne gang[emoji16]

Nå begynner listen å vokse og det er morro å se [emoji3] håper gravid listen blir like flott [emoji1]

Noen som skal prøver ekstra hormoner eller kanskje kjærringråd denne pp'e? [emoji4]

Jeg prøver dobbel letrozol denne mnd og, og krysser alt jeg har for at el dukker opp denne pp! (Prøvd 3 mnd med letrozol og kun hatt el 1 av disse mnd) Men har håpet på plass denne pp:-) ellers skal jeg kjøre på med salviete, solvipect og grapefruktjuice tenkte jeg :-)

Prøvde meg på litt salvie-te forrige pp. Syntes ikke det hjalp hverken på El eller mot magesmerter ved mensen. Men liker å drikke te og den smakte helt ok om man ikke lot den trekke for lenge. Så kan hende jeg fortsetter med den.

Skal prøve B vitamin tilskudd siden lutealfasen min er litt kort. Er ikke sikkert det funker, men greit å prøve ;)

Skal teste solvipect og grapefruktjus[emoji38] ellers skal jeg prøve å ikke stresse [emoji173] du da? Jeg er nettopp ferdig å blø. Er på cd4 idag. Da kan ventinga begynne atter en gang [emoji38]
Det hadde jeg god effekt av engang [emoji2] her blir det letrozol denne gangen [emoji4]

Jeg prøver dobbel letrozol denne mnd og, og krysser alt jeg har for at el dukker opp denne pp! (Prøvd 3 mnd med letrozol og kun hatt el 1 av disse mnd) Men har håpet på plass denne pp:-) ellers skal jeg kjøre på med salviete, solvipect og grapefruktjuice tenkte jeg :-)
Håper dobbelt opp gir Lykke [emoji173] Kjedelig når EL skal være vanskelig [emoji58]

Er ikke bare solvipect på meg denne mnd! Har fått halsbetennelse og tar penicillin nå i tillegg. Håper det ikke ødelegger for noe! Typisk min flaks. Blir vel akkurat ferdig til EL da[emoji38]

Dere som bruker solviepect, er det solviepect comp dere bruker? Eller den som heter bare solviepect? [emoji4]

3683fd91ebbd72200d1149ef51c41abe.jpg

Håper noen vil dele litt detaljer..[emoji85]: dere som har testet etter el over tid,- når er EL ift el-smerter og el-slim for de som evt merker noe til det? Noen med erfaring?

Håper noen vil dele litt detaljer..[emoji85]: dere som har testet etter el over tid,- når er EL ift el-smerter og el-slim for de som evt merker noe til det? Noen med erfaring?

Hos meg kommer el-smerter og slim dagen før ca, og samme dag som jeg tester positivt. Stikking i eggstokker, blir pms-grinete og må dra frem truseinnleggene [emoji6]

Hos meg kommer EL som regelen sammen med smertene for da er testen positiv og når el smertene er over er testen negativ igjen

Slim synes jeg ikke jeg ser, men jeg har el.smerter med en gang testen viser negativ igjen [emoji14]

Back
Topp