Håpefullmamma
Forelsket i forumet
Håpefullmamma - Pp9 - El 14.07 - Ikm 28.07
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]
Nå begynner listen å vokse og det er morro å se [emoji3] håper gravid listen blir like flott [emoji1]
Noen som skal prøver ekstra hormoner eller kanskje kjærringråd denne pp'e? [emoji4]
Det hadde jeg god effekt av engang [emoji2] her blir det letrozol denne gangen [emoji4]Skal teste solvipect og grapefruktjus[emoji38] ellers skal jeg prøve å ikke stresse [emoji173] du da? Jeg er nettopp ferdig å blø. Er på cd4 idag. Da kan ventinga begynne atter en gang [emoji38]
Håper dobbelt opp gir Lykke [emoji173] Kjedelig når EL skal være vanskelig [emoji58]Jeg prøver dobbel letrozol denne mnd og, og krysser alt jeg har for at el dukker opp denne pp! (Prøvd 3 mnd med letrozol og kun hatt el 1 av disse mnd) Men har håpet på plass denne pp ellers skal jeg kjøre på med salviete, solvipect og grapefruktjuice tenkte jeg
God bedring [emoji4][emoji173]Er ikke bare solvipect på meg denne mnd! Har fått halsbetennelse og tar penicillin nå i tillegg. Håper det ikke ødelegger for noe! Typisk min flaks. Blir vel akkurat ferdig til EL da[emoji38]
God bedring [emoji4][emoji173]
Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]
Dere som bruker solviepect, er det solviepect comp dere bruker? Eller den som heter bare solviepect? [emoji4]
Jeg hae vel brukt begge deler tidligere [emoji4]Dere som bruker solviepect, er det solviepect comp dere bruker? Eller den som heter bare solviepect? [emoji4]
Håper noen vil dele litt detaljer..[emoji85]: dere som har testet etter el over tid,- når er EL ift el-smerter og el-slim for de som evt merker noe til det? Noen med erfaring?
Hos meg kommer EL som regelen sammen med smertene for da er testen positiv og når el smertene er over er testen negativ igjenHåper noen vil dele litt detaljer..[emoji85]: dere som har testet etter el over tid,- når er EL ift el-smerter og el-slim for de som evt merker noe til det? Noen med erfaring?
Slim synes jeg ikke jeg ser, men jeg har el.smerter med en gang testen viser negativ igjen [emoji14]Håper noen vil dele litt detaljer..[emoji85]: dere som har testet etter el over tid,- når er EL ift el-smerter og el-slim for de som evt merker noe til det? Noen med erfaring?