Du kan vel trygt si at pausemåneden er avlyst for vår del [emoji23]Åja, det er vanskelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan vel trygt si at pausemåneden er avlyst for vår del [emoji23]Åja, det er vanskelig!
Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]
Endelig i dpo land![emoji16] da er det bare den lengste ventetiden igjen[emoji23]
Ja vi går noen nervepirrende og spennende dager i møte da! Godt det er sommer og ferie så går tiden litt fortere
El-slim noen dager før EL.
Begynn å tempe, så slipper du å lure mer. Da får du veldig enkel og god bekreftelse på om EL har vært.Var det jeg trodde og, er bare så rart, for eneste dagen jeg hadde antydning til el-slim denne pp var tirsdag kveld/natt til onsdag..onsdag testet jeg NEG på cb digital el-test (som den første denne pp, hadde ikke tenkt til å teste), testet deretter NEG også torsdag, fredag og lørdag. Torsdag ettermiddag/kveld hadde jeg tydelige el-smerter... hva tror du/dere? El var evt torsdag da, og at jeg ville fått positiv el-test tirsdag og onsdag dersom jeg hadde startet testingen før? Takk for svar, det hjelper en forvirret sjel [emoji1317]
Begynn å tempe, så slipper du å lure mer. Da får du veldig enkel og god bekreftelse på om EL har vært.
Så lenge du har fått tre timers sammenhengende søvn og temper i samme øyeblikk som du åpner øynene så funker det, jeg fikk til med det når jeg gikk dag, kveld og natt[emoji4]Godt tips som jeg har vurdert, men har hørt at det bør gjøres omtrent på samme tid hver dag? Da jeg jobber både dag, kveld og natt kan det by på litt utfordringer isåfall.. men mulig jeg ikke har fått med meg det rette her også[emoji85][emoji23][emoji28]
Nishda. Du sover jo som alle andre. Så temp når du våkner eller midt på natta om du varierer veldig på når du står opp om morgenen. Så finner du fort ut om det fungerer for deg eller ikke. Noen sier de må tempe til samme tid, for de har så små variasjoner at de ikke ser EL ellers. Andre, som meg, har et markant og tydelig temphopp som ikke kan misforståes, og som er tydelig uavhengig av om jeg temper til samme tid eller ikke. Jeg tar temperaturen alt fra kl 02 til 05 på natta (er en sånn en som våkner gjentatte ganger).Godt tips som jeg har vurdert, men har hørt at det bør gjøres omtrent på samme tid hver dag? Da jeg jobber både dag, kveld og natt kan det by på litt utfordringer isåfall.. men mulig jeg ikke har fått med meg det rette her også[emoji85][emoji23][emoji28]
Men ta tempen etter ca tre timer med sammenhengende søvn, det er det viktigste. Det er hviletemperaturen du skal frem til her.Så lenge du har fått tre timers sammenhengende søvn og temper i samme øyeblikk som du åpner øynene så funker det, jeg fikk til med det når jeg gikk dag, kveld og natt[emoji4]
Nei har ikke hat exu hadde svulst på høyre eggleder og en abscess bak som jeg fjernet I fjor høst [emoji50] men heldigvis godartet så jeg slapp cellegift [emoji4] men måtte fjerne høyre eggleder og venstre var ganske tett den også som følge så de fikk åpnet den [emoji16]Masse murringer og EL-slim her også! Kjenner det godt på kroppen! Jeg har også hatt en exu (regna nesten med du har hatt det, siden du sier du har aktivitet på rett side[emoji38]) , men jeg fikk cellegift og har fortsatt begge egglederne. Føler likevel det er tryggest å ha EL-smerter på rett side da! Denne mnd kjenner jeg det litt over alt. Forrige mnd var det på "feil" side. Hååååper på gullegget nå altså![emoji173]
Ja det er helt sant! Hver dag føles om en "seier" [emoji16] Dagene går fortere når man har ferie heldigvis[emoji1319] jeg føler at fra TR slutta og til nå 1dpo så har tiden gått veldig sakte! Men jeg tror det er fordi dette er 1pp etter hormonspiralen ble tatt ut, så jeg er ekstra spent denne mnd[emoji87][emoji16]
Nei har ikke hat exu hadde svulst på høyre eggleder og en abscess bak som jeg fjernet I fjor høst [emoji50] men heldigvis godartet så jeg slapp cellegift [emoji4] men måtte fjerne høyre eggleder og venstre var ganske tett den også som følge så de fikk åpnet den [emoji16]
Jeg kjenner ingen ting idag [emoji17] igår murret det masse og magen var skikkelig hoven, og ikke fikk jeg positive el.tester heller [emoji55] skjønner fint lite!
Jeg håper virkelig det! Eneste sjansen vi har denne mnd med mindre el drøyer helt til helgen [emoji14] det er forsåvidt også greit, for tr kan godt komme når jeg har nattevakter på jobb! Da er det litt mindre gåing og løping, som ofte gjør tr til en enda større heks [emoji23]Håper du hadde el i går da, men at du bare misset lh toppen når du testet!!