Samme her. Mannen først hjemme i morgen, så jeg jubler over hver negative EL test denne ukenDa er vi i samme båt.. håper også at egget holder seg til imorgen sånn at vi har sjans [emoji14] vi har ikke sett hverandre siden mandag morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Mannen først hjemme i morgen, så jeg jubler over hver negative EL test denne ukenDa er vi i samme båt.. håper også at egget holder seg til imorgen sånn at vi har sjans [emoji14] vi har ikke sett hverandre siden mandag morgen
Nei ikke helt det samme. Men godt du har fått bekreftet at du kan bli gravid selv etter en slik opplevelsen [emoji173] Krysser fingrene for at den skal sitte nå [emoji173]Oi! Uff, det var ikke det samme nei! Jammen bra den var godartet![emoji173] jeg hadde exu da jeg ble gravid på minipillen. Var grusomt! Gikk noen uker å sjekket HCG før de endelig endte opp med cellegift for å avslutte graviditeten. Etter det måtte vi vente tre mnd før vi kunne prøve igjen (pga cellegiften), ble gravid på første pp den gang[emoji173] så vet at jeg kan bli gravid, selv etter exu (det er 6 år siden nå).
Jeg blir heller overrasket om det klaffer må jeg innrømme, elendige aksjer pga at han har vært bortreist [emoji23] el. I dag morges.Kjenner at jeg kan bli skuffet denne PP om det ikke klaffer...vi har gjort ALT riktig denne gangen, truffet EL har vi også, aksjer i fleng, 3 dpo i dag. Håper så inderlig! Tror jeg må prøve å ikke tenke så mye...lettere sagt enn gjort.
Hvordan går det med dere andre?
Noen i dpo-land?
God følelse denne PP?
Jeg blir heller overrasket om det klaffer må jeg innrømme, elendige aksjer pga at han har vært bortreist [emoji23] el. I dag morges.
Så jeg er bare med i gruppa for å ha noen å skravle med kjenner jeg [emoji14]
Jepp [emoji23] så nå håper jeg på ett egg med intenst god tid! Så vi har litt sjans!Er ikke det bare typisk da! Mannfolk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]hahaha
Leste forresten hele dagboken din her en dag jeg hadde lite annet å gjøre. Krysser alt jeg eier og har for klaff for deg altså! Spennende å følge med!
Kjenner at jeg kan bli skuffet denne PP om det ikke klaffer...vi har gjort ALT riktig denne gangen, truffet EL har vi også, aksjer i fleng, 3 dpo i dag. Håper så inderlig! Tror jeg må prøve å ikke tenke så mye...lettere sagt enn gjort.
Noen i dpo-land?
God følelse denne PP?
Her er jeg 5 dpo. Dagene går kjempe sent! Og symptomene er mange[emoji23] jeg føler virkelig at det har klaffet! Så kjenner selv også at skuffelsen blir stor hvis ikke det har klaffet..[emoji28]
Håper virkelig det har klaffet for deg![emoji254]
Prøver selv, men Er ikke lett å slutte å tenke på det[emoji28]
Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]
Kjenner at jeg kan bli skuffet denne PP om det ikke klaffer...vi har gjort ALT riktig denne gangen, truffet EL har vi også, aksjer i fleng, 3 dpo i dag. Håper så inderlig! Tror jeg må prøve å ikke tenke så mye...lettere sagt enn gjort.
Noen i dpo-land?
God følelse denne PP?
Denne mnd skal det gå1 dpo I dag og spenningen er igang [emoji28][emoji4][emoji3]