Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 3 eller 2 dpo i dag og urolig trist. Det var ikke noe som har skjedd, forstår ikke helt hva som foregår. Noen andre triste i dpo land?
Ja der håper jeg virkelig [emoji4] 5 1/2 år med prøving får holde [emoji27]Denne mnd skal det gå
Er 3 eller 2 dpo i dag og urolig trist. Det var ikke noe som har skjedd, forstår ikke helt hva som foregår. Noen andre triste i dpo land?
Huff ja! Det skal ikke være nødvendig altså.. Du er sterk altså, jeg beundrer virkelig ståpå viljen din Men nå skal vi til april sammen, basta bomJa der håper jeg virkelig [emoji4] 5 1/2 år med prøving får holde [emoji27]
Ja nå får vi jaggu slå til med en vår baby [emoji173][emoji173]Huff ja! Det skal ikke være nødvendig altså.. Du er sterk altså, jeg beundrer virkelig ståpå viljen din [emoji173]️ Men nå skal vi til april sammen, basta bom [emoji173]️
I natt hadde jeg den svettingen igjen- så da er nok løpet kjørt. [emoji57]
Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]
Ja enkelt å greitJa nå får vi jaggu slå til med en vår baby [emoji173][emoji173]
Svettingen? Uansett..du er tidlig i dpo-land så det er ikke vits å ta sorgene på forskudd. Egget har ikke festet seg enda