Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 3 eller 2 dpo i dag og urolig trist. Det var ikke noe som har skjedd, forstår ikke helt hva som foregår. Noen andre triste i dpo land?
Ja der håper jeg virkelig [emoji4] 5 1/2 år med prøving får holde [emoji27]Denne mnd skal det gå![]()
Er 3 eller 2 dpo i dag og urolig trist. Det var ikke noe som har skjedd, forstår ikke helt hva som foregår. Noen andre triste i dpo land?
Huff ja! Det skal ikke være nødvendig altså.. Du er sterk altså, jeg beundrer virkelig ståpå viljen dinJa der håper jeg virkelig [emoji4] 5 1/2 år med prøving får holde [emoji27]
Ja nå får vi jaggu slå til med en vår baby [emoji173][emoji173]Huff ja! Det skal ikke være nødvendig altså.. Du er sterk altså, jeg beundrer virkelig ståpå viljen din [emoji173]️ Men nå skal vi til april sammen, basta bom [emoji173]️

I natt hadde jeg den svettingen igjen- så da er nok løpet kjørt. [emoji57]

Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]
Ja enkelt å greitJa nå får vi jaggu slå til med en vår baby [emoji173][emoji173]
Svettingen? Uansett..du er tidlig i dpo-land så det er ikke vits å ta sorgene på forskudd. Egget har ikke festet seg enda![]()