Enig...Jaja, da var ikm-uka vår over. Skulle ønske det hadde blitt mange flere positive tester å se her men..[emoji849]Håper det blir maaange mars babyer i stede[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig...Jaja, da var ikm-uka vår over. Skulle ønske det hadde blitt mange flere positive tester å se her men..[emoji849]Håper det blir maaange mars babyer i stede[emoji4]
Uka straks over men fortsatt ingen heksebesøk Om ho ikke kommer iløpet av natta får jeg ta en ny test imårra. Ikke testa siden fredag, da jeg anså håpet for å være ute da..
IKM igår eller idag. Så fortsatt mulig at ho dukker opp iløpet av natta[emoji58]Når hadde/har du ikm?
IKM igår eller idag. Så fortsatt mulig at ho dukker opp iløpet av natta[emoji58]
HURRAJeg kan settes på gravid[emoji4]

HURRA![]()
Gratulerer!Jeg kan settes på gravid[emoji4]

Gratulerer!![]()
Da blir det 2 strekerJaaa[emoji177][emoji177] lykke til neste pp!![emoji8]

Gratulerer [emoji171][emoji171]Jeg kan settes på gravid[emoji4]
Gratulerer [emoji171][emoji171]
Håper den blir kortare neste pp.Da kom tr i dag. Kjenner det både er frustrerende led tr, samtidig griet å få avsluttet syklusen som endte på cd56.
Da slår me til med 2 strekerJeg kan settes på TR. Heksa kom når jeg sto opp idag, så da sparte jeg den testen [emoji23]
Ny pp here we come [emoji6][emoji109]
Lykke til videre til alle som fortsatt prøver, og masse lykke til videre til dere som fikk to streker denne gangenKrysser fingrene for spire[emoji173]Jeg fikk svakt positiv test på fredag, men begynte å blød på lørdag. Blør mindre en jeg pleier. Har ikke testet siden lørdag. Men tok en ny test i dag ville bare se til at den var blitt negativ igjen. Men den er litt sterkere. Regner med det ikke er liv laga denne gangen heller, det får tiden vise. Må få tatt blodprøver. Vis vedlegget 261116 Er 12 dpo i dag