❤ IKM uke 22 ❤

Jaja, da var ikm-uka vår over. Skulle ønske det hadde blitt mange flere positive tester å se her men..[emoji849]Håper det blir maaange mars babyer i stede[emoji4]
Enig...:) gleder meg til tanta stikker igjen og vi kan se frem til EL :)

Jeg kan settes på TR. Heksa kom når jeg sto opp idag, så da sparte jeg den testen [emoji23]
Ny pp here we come [emoji6][emoji109]

Da kom tr i dag. Kjenner det både er frustrerende led tr, samtidig griet å få avsluttet syklusen som endte på cd56.

Da kan jeg settes på tr. Ser da ut som jeg har fått tildelt en 35 dagers syklus etter pilleslutt og exu, den har vært på 35 dager to ganger nå. Litt lengre enn jeg er vandt til, men det er vel innafor. Høyre eggleder jobbet altså ikke for venstre eggstokk denne gangen, selv om de sier sjansen er ca. 70%. Håper det blir mars og vårbaby :Heartred Lykke til videre til alle som fortsatt prøver, og masse lykke til videre til dere som fikk to streker denne gangen

Jeg fikk svakt positiv test på fredag, men begynte å blø på lørdag. Blør mindre en jeg pleier. Har ikke testet siden lørdag. Men tok en ny test i dag ville bare se til at den var blitt negativ igjen. Men den er litt sterkere. Regner med det ikke er liv laga denne gangen heller, det får tiden vise. Må få tatt blodprøver.
IMG_0034.JPG
Er 12 dpo i dag

Last edited:
Jeg fikk svakt positiv test på fredag, men begynte å blød på lørdag. Blør mindre en jeg pleier. Har ikke testet siden lørdag. Men tok en ny test i dag ville bare se til at den var blitt negativ igjen. Men den er litt sterkere. Regner med det ikke er liv laga denne gangen heller, det får tiden vise. Må få tatt blodprøver. Vis vedlegget 261116 Er 12 dpo i dag
Krysser fingrene for spire[emoji173]

Back
Topp