❤ IKM uke 22 ❤

Krysser fingrene for spire[emoji173]

Jeg tenker dessverre negativt. Men det kan jo så klart være en hormonell blødning eller at det var to graviditeter så går den ene til grunne. Om testen blir sterkere de neste dagene får jeg ta HCG med to dagers mellomrom. Takk for gode tanker[emoji173]️

Jeg fikk svakt positiv test på fredag, men begynte å blø på lørdag. Blør mindre en jeg pleier. Har ikke testet siden lørdag. Men tok en ny test i dag ville bare se til at den var blitt negativ igjen. Men den er litt sterkere. Regner med det ikke er liv laga denne gangen heller, det får tiden vise. Må få tatt blodprøver. Vis vedlegget 261116 Er 12 dpo i dag
Jeg har troa at der er noe på gang :)

Jeg har troa at der er noe på gang :)

Det hadde vært veldig koselig, men har min tvil på at dette går bra. Men har i hvert fall greidd å pådra meg et magevirus. Du verden og smerter jeg har. Kommer takvis, er ikke det typisk[emoji35]

Flere som vil listes?

Gratulerer så masse til alle som ble gravide!![emoji173]

Til oss andre: lykke til neste pp og håper på mange mars babyer[emoji173]
Kan settes på TR :-) Tanta kom brasende inn så snart eksamen var ferdig:hilarious: Så ble feiring av siste eksamen unnagjort med bobler på terrassen:happy: Nå gleder jeg meg til ny pp med blanke ark.

Går det bra med magen no ?

Jeg har kramper som kommer og går, men tror det er virus. Begge barna har også hatt noe magevirus i det siste. Men det sitter i lenge, begynte på lørdag[emoji15] Det er altså så vondt. Måtte dra hjem fra jobb i dag. Greier ikke konsentrerer meg. Tok en ny test og ser ikke stigning. Blør ganske mye, syns det er rart. Usikker på om jeg orker å dra til legen og få tatt blodprøver i dag da jeg er så dårlig form.
IMG_0036.JPG

IMG_0037.JPG
øverste testen tatt i går ca kl 16, nederst tatt nå nylig. Blir sprø av det her. Helt sikker på at dette ikke kommer til å ende med februar baby.

Du må nesten ringe legen for å få vite det sikkert :(
Når begynte du å blø med smerter..?

På lørdag begynte jeg å blø. Har hatt magesmerter fra lørdag, men ikke menssmerter. Det er mer magevirus smerter..[emoji17] Det var mest brunt blod. Søndag og i går brukte jeg tampong, var mer rødt og friskt blod. Syns kanskje jeg blør litt mer i dag. Er så dårlig form at jeg er usikker på om jeg orker lege og legekontor i dag. Virker som jeg produserer HCG enda. For syns ikke testen er svakere enn i går?

På lørdag begynte jeg å blø. Har hatt magesmerter fra lørdag, men ikke menssmerter. Det er mer magevirus smerter..[emoji17] Det var mest brunt blod. Søndag og i går brukte jeg tampong, var mer rødt og friskt blod. Syns kanskje jeg blør litt mer i dag. Er så dårlig form at jeg er usikker på om jeg orker lege og legekontor i dag. Virker som jeg produserer HCG enda. For syns ikke testen er svakere enn i går?
nei det syns ikke jeg heller... Jeg tror egentlig ikke du mister... for om dette er en kjemisk så burde testen være betraktelig svakere... allerede nå liksom...

nei det syns ikke jeg heller... Jeg tror egentlig ikke du mister... for om dette er en kjemisk så burde testen være betraktelig svakere... allerede nå liksom...

Men testen er svak til å være 13 dpo? Blør en del mer i dag[emoji17] Bruker tampong, glemt å kjøpe bind.

Men testen er svak til å være 13 dpo? Blør en del mer i dag[emoji17] Bruker tampong, glemt å kjøpe bind.
Nei syns ikke det.. fikk ikke så veldig mye sterkere strek enn det jeg... og alle produserer jo forskjellig :)
Huff...skjønner dette må være fryktelig frustrerende for deg... :(

Nei syns ikke det.. fikk ikke så veldig mye sterkere strek enn det jeg... og alle produserer jo forskjellig :)
Huff...skjønner dette må være fryktelig frustrerende for deg... :(

Ja, er så sliten og trøtt. Men burde jo tatt blodprøver. De magesmertene er helt uutholdelige når de kommer. Heldigvis er det ikke konstant. Ligger bare stille nå, orker ikke gjøre noe. Syns streken er så grå, er vant med babyplan da. Men mener testene mine alltid har vært sterkere 13 dpo..

Image1528207373.178486.jpg
Denne ble tatt ca 11-12 dpo forrige graviditet. Blod og svake streker forbinder jeg kun med kjemisk graviditet [emoji17] Nå vil jeg bare bli ferdig med å blø og bli frisk i magen min.

Jeg har kramper som kommer og går, men tror det er virus. Begge barna har også hatt noe magevirus i det siste. Men det sitter i lenge, begynte på lørdag[emoji15] Det er altså så vondt. Måtte dra hjem fra jobb i dag. Greier ikke konsentrerer meg. Tok en ny test og ser ikke stigning. Blør ganske mye, syns det er rart. Usikker på om jeg orker å dra til legen og få tatt blodprøver i dag da jeg er så dårlig form. Vis vedlegget 261195
Det var ikkje noko fremgang på testen. Tester som holder seg stabile lenge og verken øker i farge er dårlige tegn på EXU. Blir den likedan i morgon ville jeg forsikra meg at det ikkje er EXU på gang.

Det var ikkje noko fremgang på testen. Tester som holder seg stabile lenge og verken øker i farge er dårlige tegn på EXU. Blir den likedan i morgon ville jeg forsikra meg at det ikkje er EXU på gang.
Høres ikke bra ut[emoji17] Begynner å bli redd nå, orker ikke tanken på legevakt nå, jeg har så magesmerter. Har tenkt litt på om magesmertene kommer fra rester fra forrige graviditeten? Hadde jo en utskrapning 11 april, fikk ikke noe kontroll eller oppfølging etterpå.

Høres ikke bra ut[emoji17] Begynner å bli redd nå, orker ikke tanken på legevakt nå, jeg har så magesmerter. Har tenkt litt på om magesmertene kommer fra rester fra forrige graviditeten? Hadde jo en utskrapning 11 april, fikk ikke noe kontroll eller oppfølging etterpå.
Syns kanskje dine magesmerter høres litt mer alvorlig ut enn et virus.. :( du burde kanskje ringe legevakten å høre med de..

Back
Topp