Er nok hormonene som løper løpsk[emoji173]Takk <3 Men jeg vet ikke om jeg tror på dette!
Har spist kake hele dagen og sutret for at TR var kommet...
Tenker du å ta en ny digital om en uke for å sjekke stigning? (Isåfall vil vi gjerne se[emoji7])
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok hormonene som løper løpsk[emoji173]Takk <3 Men jeg vet ikke om jeg tror på dette!
Har spist kake hele dagen og sutret for at TR var kommet...
Er det vanlig? redd for at den ikke skal vise endring da...Er nok hormonene som løper løpsk[emoji173]
Tenker du å ta en ny digital om en uke for å sjekke stigning? (Isåfall vil vi gjerne se[emoji7])
Hvordan går det med deg?[emoji4]Boblebob - PP5 - B1 - EL 15.05 - IKM 28.05
Har noe ustabil syklus, men vil ha en gruppe å forholde meg til![]()
Noen gjør det, får vel 3+ på den da - uten at jeg skal si det helt sikkert. Men det er jo ingen tvil da[emoji173]Er det vanlig? redd for at den ikke skal vise endring da...
Jeg har fortsatt ikke ord...Noen gjør det, får vel 3+ på den da - uten at jeg skal si det helt sikkert. Men det er jo ingen tvil da[emoji173]
Takk <3Gratulerer!![]()
Bare å ringe fastlegen imorgen å krev oppfølging, det har du krav på[emoji4] svigerinna mi mistet en gang og når hun ble gravid igjen fikk hun tett oppfølging ihvertfall [emoji4]Jeg har fortsatt ikke ord...
Har 2 aborter bak meg, håper fastlege vil følge dette bedre opp. Vet flere har fått medikamenter når de har blitt gravide..
Ja, håper på detBare å ringe fastlegen imorgen å krev oppfølging, det har du krav på[emoji4] svigerinna mi mistet en gang og når hun ble gravid igjen fikk hun tett oppfølging ihvertfall [emoji4]
Godt det ordner seg opp. Men det beste hadde vert baby strek.Nederste fra i kveld, svakere. Har blødd mer rødt i dag. Da er nok HCG ut av kroppen innen et par dager. Vis vedlegget 261311
HURRAEr det mulig ......

Godt det ordner seg opp. Men det beste hadde vert baby strek.
Her må du ta hcg blodprøve.Men i dag er den sterkere igjen.. Her er det virkelig noe som ikke stemmer[emoji17] Vis vedlegget 261349 Tatt på morgenurin og jeg er 14 dpo i dag. Blør, men veldig av og på.
Jeg hadde jeg følt mykje uro vedr testene. Ville ha fått bekrefta om det er rett økning på hcgen. Håper det er ein spire som vil, ikkje noko tull av exu.Men i dag er den sterkere igjen.. Her er det virkelig noe som ikke stemmer[emoji17] Vis vedlegget 261349 Tatt på morgenurin og jeg er 14 dpo i dag. Blør, men veldig av og på.
Gratulerer!!Er det mulig ......

Ja her bør du få deg en legetime ! Bare for å sjekke tilstanden og ståa for din egne mentale helse’s delMen i dag er den sterkere igjen.. Her er det virkelig noe som ikke stemmer[emoji17] Vis vedlegget 261349 Tatt på morgenurin og jeg er 14 dpo i dag. Blør, men veldig av og på.
Men i dag er den sterkere igjen.. Her er det virkelig noe som ikke stemmer[emoji17] Vis vedlegget 261349 Tatt på morgenurin og jeg er 14 dpo i dag. Blør, men veldig av og på.
Ville uansett målt hcg i blodet, for urinen er ikke til å stole på da den aldri vil være like konsentrert fra gang til gangGratulerer!Er det mulig ......

Takk skal du ha <3Gratulerer!![]()