❤ IKM uke 22 ❤

Noen gjør det, får vel 3+ på den da - uten at jeg skal si det helt sikkert. Men det er jo ingen tvil da[emoji173]
Jeg har fortsatt ikke ord...
Har 2 aborter bak meg, håper fastlege vil følge dette bedre opp. Vet flere har fått medikamenter når de har blitt gravide..

Jeg har fortsatt ikke ord...
Har 2 aborter bak meg, håper fastlege vil følge dette bedre opp. Vet flere har fått medikamenter når de har blitt gravide..
Bare å ringe fastlegen imorgen å krev oppfølging, det har du krav på[emoji4] svigerinna mi mistet en gang og når hun ble gravid igjen fikk hun tett oppfølging ihvertfall [emoji4]

Bare å ringe fastlegen imorgen å krev oppfølging, det har du krav på[emoji4] svigerinna mi mistet en gang og når hun ble gravid igjen fikk hun tett oppfølging ihvertfall [emoji4]
Ja, håper på det :)
Skal til legen for noe annet i morgen, så får ta det med henne da:)

Godt det ordner seg opp. Men det beste hadde vert baby strek.

Men i dag er den sterkere igjen.. Her er det virkelig noe som ikke stemmer[emoji17]
IMG_0052.JPG
Tatt på morgenurin og jeg er 14 dpo i dag. Blør, men veldig av og på.

Men i dag er den sterkere igjen.. Her er det virkelig noe som ikke stemmer[emoji17] Vis vedlegget 261349 Tatt på morgenurin og jeg er 14 dpo i dag. Blør, men veldig av og på.

Ser at andre har nevnt exu og vil ikke skremme deg, men det var slik det startet hos meg når jeg hadde exu. Fikk først positiv 2-3 på digital som egentlig skal tilsi hcg på over 200, og 3 dager senere etter jeg var begynt å blø brunt målte de hcg til 84, og 155 to dager etter. Fortalte meg at doblingen der viste normalt, men jeg skjønte hcg var alt for lav. Til info sa de til meg på sykehuset før jeg opererte at så lenge hcg er under 2000, så kan det ordne seg selv. I mitt tilfelle måtte jeg operere. Men nå vet du tidlig at det er noen ugler i mosen, og la oss håpe det ikke er noe som dette:Heartred Ville uansett målt hcg i blodet, for urinen er ikke til å stole på da den aldri vil være like konsentrert fra gang til gang

Ingen hjelp å få fra fastlegen. Ingen oppfølging eller forebyggende.. vi måtte bare krysse fingrene fikk jeg til svar!

Back
Topp