❤ IKM uke 22 ❤

Takk for det <3
Jeg var jo hos legen i går, men det var null hjelp å få.. Jeg skal reise førover å være der i 5 uker i sommer, så bestiller time hos privat gyn. når jeg kommer nedover i neste uke, får da høre om evt. medikamenter.. forebyggende.. og når tiden nærmer seg, tar jeg en time til tul...
Klarer ikke glede meg over denne graviditeten kjenner jeg...

Så synd! Ja, det må du gjøre. Kan anbefale jordmordklinikken på Majorstua for privat ultralyd. Stine som er jordmor der er helt fantastisk. Ellers er Oslo gynekologene utrolig flinke, men da må du ha henvisning.

Jeg skjønner deg så sykt godt. Hatt det sånn flere ganger selv. Er så utrolig frustrende at det ikke er noen garanti!

Krysser hvertfall alt jeg har for deg. Også må du huske at selv om det har gått galt før så er det ingen grunn til at det skal gå galt igjen. Sjansen for at det skal gå bra er mye større enn det motsatte.

[emoji173]️
 
Så synd! Ja, det må du gjøre. Kan anbefale jordmordklinikken på Majorstua for privat ultralyd. Stine som er jordmor der er helt fantastisk. Ellers er Oslo gynekologene utrolig flinke, men da må du ha henvisning.

Jeg skjønner deg så sykt godt. Hatt det sånn flere ganger selv. Er så utrolig frustrende at det ikke er noen garanti!

Krysser hvertfall alt jeg har for deg. Også må du huske at selv om det har gått galt før så er det ingen grunn til at det skal gå galt igjen. Sjansen for at det skal gå bra er mye større enn det motsatte.

[emoji173]️
Jeg tipper jeg bestiller time hos en av de privatpraktiserende, Volvat eller noe... betaler gladelig for å få noen form for hjelp og beroligende ord :)

Jo, takk for det.. :) Trodde at jeg hadde hatt min runde da vi mistet første gang, så da vi mistet andre gang var det enda verre enn første gang... bah, jeg unner ingen det der! Håper alle får friske og raske barn jeg! :)
 
Så lenge varte det gitt .....
 

Vedlegg

  • Snapchat-941254395.jpg
    Snapchat-941254395.jpg
    671,5 KB · Visninger: 82
Vært hos lege, henvises for utredning grunnet 3 aborter på rappen nå...venter bare på å begynne å blø nå..
 
Skal ta ny hcg i morgen, spent på om det er noe rester igjen. Blør nemlig lite, kun brun spotting. Fryktelig irriterende små blødd en uke i morgen[emoji17][emoji30] Vil bli ferdig med det her.
 
Last edited:
Hcg ble målt til 8,8 i dag. Får håpe jeg får el som vanlig og at jeg kan regne første syklus dag som fra forrige lørdag som var første blødningsdag. I så fall har jeg eggløsning i slutten av neste uke. Lei lei lei
 
Hcg ble målt til 8,8 i dag. Får håpe jeg får el som vanlig og at jeg kan regne første syklus dag som fra forrige lørdag som var første blødningsdag. I så fall har jeg eggløsning i slutten av neste uke. Lei lei lei

Så kjedelig, men positivt at det mest sannsynlig da ikke er noe galt <3 Lykke til videre
 
Back
Topp