Da ble det besøk av tanta her, brøyt seg inn døra mens jeg hadde kosetid med mannen. Fint tidspunkt hun velger å komme på når hun først skal komme må jeg si![]()
Så kjedelig! Men greit å få det da, så man kommer videre.. Haha, huff kjip timing[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det besøk av tanta her, brøyt seg inn døra mens jeg hadde kosetid med mannen. Fint tidspunkt hun velger å komme på når hun først skal komme må jeg si![]()
Litt kjip timing ja men vi flirte bare av detSå kjedelig! Men greit å få det da, så man kommer videre.. Haha, huff kjip timing[emoji849]
og fortsatte 
Håper det var noe gale med testen.
For noe dritt! Skal se at mars 2019 blir vår mnd[emoji178]
Litt kjip timing ja men vi flirte bare av detog fortsatte
![]()
Forbanna kjemiske dritten.Har vært på jobb i dag og det har vært beintøft. Vanvittig mye å gjøre og full av magesmerter og hetetokter[emoji17] Nok en kjemisk [emoji25]
Forbanna kjemiske dritten.
Her følte jeg meg truffet. Uff jaForhåpninger som bygger seg opp, og blir brått revet bort av blod og smerter[emoji17]

Har allerede prøvd Vitex. Regner med at det er en av årsakene til at jeg gikk fra 56 til 41 dager denne syklusen. Synes fortsatt det er lenge, så nå kutter jeg ned på koffein og prøver lakrisrot-te i tilleggHåper det blir mars baby på deg istedet også![emoji178] er det noe man kan gjøre for å korte ned syklusen? 40 dager er lenge ja![emoji33] Synes det er lenge nok med 27 liksom[emoji849]
Her følte jeg meg truffet. Uff ja
Håper den 1 % sjansen min slått til. Det blir vår tur snart.Jeg skylder alltid på min alder når det kommer til alle mislykkede graviditeter hos meg. Men det kan faktisk være sædkvaliteten også eventuellt dårlig match mellom eggcellen og sædcellen. Jeg har målt fsh samt amh og fikk svært gode resultater for alder. Det jeg prøver å si at man ikke skal ta på seg all skyld. Det må bli vår tur også[emoji173]️
Ja det er mulig. Har sjølv opplevd det.Vet at en ikke skal stole på tester etter tiden er gått ut når den skal leses av.. men er det snev av håp når den blir positiv etter tiden?
Det var det jeg trøstet meg med også... og det hjelper å vite at kroppen er OK igjen..TR kom på slaget som ventet. Himla skuffende, men greit å vite at syklusen har stabilisert seg etter aborten i april... jeg får trøste meg med det![]()
Jaja, da var ikm-uka vår over. Skulle ønske det hadde blitt mange flere positive tester å se her men..[emoji849]Håper det blir maaange mars babyer i stede[emoji4]
Moro med de som fikk positiv test! Men skulle gjerne sett at mange flere fikk også