Tok en test til, ikke spesielt konsentrert urin. Streken kom ganske fortVis vedlegget 260652 herregud så nervepirrende. Blir sprø av meg selv
Her ser jeg streken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en test til, ikke spesielt konsentrert urin. Streken kom ganske fortVis vedlegget 260652 herregud så nervepirrende. Blir sprø av meg selv
Lykke til i neste ppKan settes på tr, begynt å spotte.. Satser på mars eller april baby![]()

Okey, da bestemte jeg meg for å lage en allikevelførste gangen jeg lager, så gjør jeg noe feil setter jeg stor pris på hjelp!
Skriv inn:
Nick - pp - B - EL - IKM
.......så fører jeg opp på listen fortløpende![]()
Åh neiJeg har nok avdekket nok en kjemisk. Tok en test nå som er så å si blank. Har veldig mensmurringer og øm i korsryggen. Uren hud har jeg også fått[emoji17]

Den heksa alså.Jeg kan settes på TRGlemte quote deg da jeg skrev det. Nå håper jeg bare neste eggløsning kommer innen skapelig tid. Er så kjedelig med prøveperioder som strekker seg over 40 dager +.
Håper det var noe gale med testen.Jeg har nok avdekket nok en kjemisk. Tok en test nå som er så å si blank. Har veldig mensmurringer og øm i korsryggen. Uren hud har jeg også fått[emoji17]
Jeg har nok avdekket nok en kjemisk. Tok en test nå som er så å si blank. Har veldig mensmurringer og øm i korsryggen. Uren hud har jeg også fått[emoji17]
Dritt! Men håpet er ikke ute før TR [emoji178]
Håper det blir mars baby på deg istedet også![emoji178] er det noe man kan gjøre for å korte ned syklusen? 40 dager er lenge ja![emoji33] Synes det er lenge nok med 27 liksom[emoji849]Jeg kan settes på TRGlemte quote deg da jeg skrev det. Nå håper jeg bare neste eggløsning kommer innen skapelig tid. Er så kjedelig med prøveperioder som strekker seg over 40 dager +.
Skimter noe.
Da ble det besøk av tanta her, brøyt seg inn døra mens jeg hadde kosetid med mannen. Fint tidspunkt hun velger å komme på når hun først skal komme må jeg si![]()
Skimter noe.
Hadde vært gøy om du hadde hatt rett, burde kanskje være edru i selskapet ikveld alikevell.
Håper i morgon12dpo, og helt blenda test![]()