❤ IKM uke 22 ❤

Okey, da bestemte jeg meg for å lage en allikevel:eek: første gangen jeg lager, så gjør jeg noe feil setter jeg stor pris på hjelp!:D

Skriv inn:
Nick - pp - B - EL - IKM
.......så fører jeg opp på listen fortløpende ;)

Jeg kan settes på TR :( Glemte quote deg da jeg skrev det. Nå håper jeg bare neste eggløsning kommer innen skapelig tid. Er så kjedelig med prøveperioder som strekker seg over 40 dager +.

Jeg har nok avdekket nok en kjemisk. Tok en test nå som er så å si blank. Har veldig mensmurringer og øm i korsryggen. Uren hud har jeg også fått[emoji17]

8809A2D3-610E-46E8-B659-1F0B0461D390.jpeg 8CDBD4C3-A81C-4A32-845D-53C56F4DE78F.jpeg

12 DPO og Negative tester :mad:

Jeg kan settes på TR :( Glemte quote deg da jeg skrev det. Nå håper jeg bare neste eggløsning kommer innen skapelig tid. Er så kjedelig med prøveperioder som strekker seg over 40 dager +.
Håper det blir mars baby på deg istedet også![emoji178] er det noe man kan gjøre for å korte ned syklusen? 40 dager er lenge ja![emoji33] Synes det er lenge nok med 27 liksom[emoji849]

Da ble det besøk av tanta her, brøyt seg inn døra mens jeg hadde kosetid med mannen. Fint tidspunkt hun velger å komme på når hun først skal komme må jeg si:eek::wtf::hilarious:

Back
Topp