❤ IKM uke 22 ❤

Noen her som har erfaring med make sure testene? Det er skygge på disse, eller har jeg fått så streksyn?!
IMG_0022.JPG

Ser skyggene... eller strekene... så det er ikke bare du :)

Men det er etter fristen og de er grå. Jeg bare syns det er kjipt med de strekene for det gir jo litt forhåpninger.. Får litt lyst å kjøpe meg en tidlig test. Mulig jeg har en kjemisk på gang da. Vant med det

Men det er etter fristen og de er grå. Jeg bare syns det er kjipt med de strekene for det gir jo litt forhåpninger.. Får litt lyst å kjøpe meg en tidlig test. Mulig jeg har en kjemisk på gang da. Vant med det
:(
Skjønner,disse skyggedritene er noe herk... :(..

Noen her som har erfaring med make sure testene? Det er skygge på disse, eller har jeg fått så streksyn?!Vis vedlegget 260645

Syntes de er litt vanskelig å tolke. Brukte dem forrige pp og denne. Jeg skimtet strek forrige pp og fikk forhåpninger, men var ikke gravid, samme skjedde denne PP, men denne gang ble de mere rosa når det nærmet seg ikm. Så at den var positiv 10 dpo. Så veldig usikker på om det du har gravid streker eller ikke, desverre. Men håper da det, skimter jo en strek!:)

Du er over IKM også du? Dette er spennende!

Før forrige graviditet hadde jeg syklus på rundt 24-26 dager. Er på sd 26 i dag. Forrige syklus var på 28 dager, men har hatt en utskrapning 11 april. Har hatt frysninger et par dager samt ømme pupper og stikninger. Streken kom fortere, men den forsvant litt igjen når den begynte å tørke..

Ser forresten at du bruker 25 mlU, jeg har brukt 10 mlU.

Har du lagt ut testene dine i denne tråden? Er tom for de tidlig testene. Begynte å teste allerede 6 dpo og greidde ikke styre meg[emoji5] Hadde bare 5 av de..

Back
Topp