Ingen tviler så glad !!!
Yaay [emoji1] så bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tviler så glad !!!
Da viste EL testen nå klar positiv [emoji4] håper den holder seg slik en dag eller to slik at vi rekker å legge inn aksjer. Sist de ble lagt var på søndag.. forventet ikke positiv test før nærmere helga egentlig.
Gubben har sakt kun normale måten. Han orker ikkje detta at og fram. Så har akseptert det.
Har vert til utredning 2 ganger og dei finner ingen feil. Så no er det kun utlande som kan hjelpe men det nekter Gubben.
Vi har fått 5 barn men eine mistet vi i kampen Leukemi, han vart 3 år. Vi elsker barn og uro i huset elsker vi. Har peng til utlande men vi må tenke på skule, hybel og etc som kommer om 2 år.
Jøss. Det var en kort topp??! Negativ allerede.
Hva mener du?Det var kjapp spørs om det er noe med det. Baby strek til slutt.
Hva mener du?![]()
Åja sånnDersom du ikkje har hatt slike kjappe før så er det lov og håpe at det blir kjapp baby strek.
Okei. Et spørsmål:
Er man DPO når man har fått negativ EL test?
Jeg fikk positivt og negativt idag. Så jeg er 1 DPO imorgen ?!
Okei. Et spørsmål:
Er man DPO når man har fått negativ EL test?
Jeg fikk positivt og negativt idag. Så jeg er 1 DPO imorgen ?!
Ser noe troor jegDa syklusen min fortsatt er tullete tok jeg en graviditetstest i dag tidlig. Jeg syntes jeg kan skimte noe på den, men er veldig usikker[emoji28]
Uff er så kjedelig å ikke vite hvor i syklusen man er..... Vis vedlegget 258477Vis vedlegget 258478

Ser noe troor jeg![]()
Skimter noe på kantene, der strek skal være. Håper der er noe i morgon på testen.Da syklusen min fortsatt er tullete tok jeg en graviditetstest i dag tidlig. Jeg syntes jeg kan skimte noe på den, men er veldig usikker[emoji28]
Uff er så kjedelig å ikke vite hvor i syklusen man er..... Vis vedlegget 258477Vis vedlegget 258478
Skimter noe på kantene, der strek skal være. Håper der er noe i morgon på testen.
Jeg hadde ikkje klart å vente. Jeg er totalt TESTOMANJa! Planen er om jeg kanskje klarer vente noen dager før neste test. Men hvem prøver jeg å lure?[emoji23] Blir jo garantert en test til i morgen tidlig[emoji23]
Jeg hadde ikkje klart å vente. Jeg er totalt TESTOMAN
Det er det jeg blir også[emoji23][emoji106]
Jeg hører testene mine skrike etter å bli dyppa allerede nå[emoji23][emoji23]