❤ IKM uke 22 ❤

Jeg har en baby comp, så driver ikke med disse testene / strimlene alle poster. Skjønner ikke noe av de...
Håper at baby comp'en er korrekt, eller burde man drive med disse testene også?

Jeg har en baby comp, så driver ikke med disse testene / strimlene alle poster. Skjønner ikke noe av de...
Håper at baby comp'en er korrekt, eller burde man drive med disse testene også?

Jeg har aldri prøvd babycomp, men om det passer bedre for deg så trenger du ikke strimmeltester:)

Jeg har aldri prøvd babycomp, men om det passer bedre for deg så trenger du ikke strimmeltester:)
Det er jo ganske enkelt, så jeg synes den er grei. Men når jeg ser alle disse testene deres, blir jeg plutselig så usikker o_O

Det er jo ganske enkelt, så jeg synes den er grei. Men når jeg ser alle disse testene deres, blir jeg plutselig så usikker o_O

Det har liksom blitt en del av våre pp:) Klarer meg ikke uten de[emoji85] Du kan jo prøve de ut og se om det er noe for deg eller om det bare blir stress:)

Det har liksom blitt en del av våre pp:) Klarer meg ikke uten de[emoji85] Du kan jo prøve de ut og se om det er noe for deg eller om det bare blir stress:)
Kjøper dere på nett? ebay? Hva søker dere på, og hvilke er bra? Har 30 graviditetstester derfra... :P

Hatt positive EL tester siden i går. Veldige EL smerter i ettermiddag. Vil tro testene er negative i morgen tidlig.

Her håper jeg på tydelig temp stigning i morgen og at vi er ferdige med "plikt sex" for denne gang:D mannen begynner å bli litt lei:rolleyes: Regner med det første han spør om i morgen tidlig er " Har tempen steget?" :D

Her håper jeg på tydelig temp stigning i morgen og at vi er ferdige med "plikt sex" for denne gang:D mannen begynner å bli litt lei:rolleyes: Regner med det første han spør om i morgen tidlig er " Har tempen steget?" :D
Hahaha her er mannen også lei :hilarious::hilarious: Var så vidt det funka i går kveld :woot:

Her også ble det litt problemer, kjenner jeg synes litt synd i han også, men han vil få det til, så innsatsviljen er det ingen ting å si på :D

Her er det nesten jeg som må si stopp[emoji85] Ikke vond å be om dagen[emoji23] Må være det fine været[emoji295]️

IMG_1535.JPG

Klarte ikke la vær å teste i dag jeg vettu[emoji23]
Syntes også at streken syntes mer i dag enn i går?? Eller er det bare mitt ønske som ødelegger streksynet mitt?[emoji85]

Sjå der ja, Sterkere i dag. Detta blir BABY STREK :happy093

Tror du det??[emoji1] Åh jeg tørr liksom ikke tro på det enda! Tenk om det er rett?? Fy søren jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Kjenner jeg er litt gira på å prøve en digital i morgen men det må jo være for tidlig?

Tror du det??[emoji1] Åh jeg tørr liksom ikke tro på det enda! Tenk om det er rett?? Fy søren jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Kjenner jeg er litt gira på å prøve en digital i morgen men det må jo være for tidlig?
Tror nok Lørdag vil digitalen slå til. Det er jo kjempe økning på testen. Øker det slik så er det BABY

Tror nok Lørdag vil digitalen slå til. Det er jo kjempe økning på testen. Øker det slik så er det BABY

Da kjøper jeg en pakke med 2 i så har jeg en til om det kan være for tidlig:)
Åh det kiler i magen av å lese det du skriver! Virker jo helt uvirkelig. Jeg klarer ikke å tro på det før en digital kan bekrefte tror jeg[emoji85]

Back
Topp