Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en baby comp, så driver ikke med disse testene / strimlene alle poster. Skjønner ikke noe av de...
Håper at baby comp'en er korrekt, eller burde man drive med disse testene også?
Det er jo ganske enkelt, så jeg synes den er grei. Men når jeg ser alle disse testene deres, blir jeg plutselig så usikkerJeg har aldri prøvd babycomp, men om det passer bedre for deg så trenger du ikke strimmeltester![]()
Det er jo ganske enkelt, så jeg synes den er grei. Men når jeg ser alle disse testene deres, blir jeg plutselig så usikker![]()
Kjøper dere på nett? ebay? Hva søker dere på, og hvilke er bra? Har 30 graviditetstester derfra...Det har liksom blitt en del av våre ppKlarer meg ikke uten de[emoji85] Du kan jo prøve de ut og se om det er noe for deg eller om det bare blir stress
![]()
Kjøper dere på nett? ebay? Hva søker dere på, og hvilke er bra? Har 30 graviditetstester derfra...![]()
Okei, skal sjekke det ut! TakkJeg kjøper alltid på tostreker.noBåde el og gr tester. Veldig fornøyd med de og de leverer raskt
![]()
Da syklusen min fortsatt er tullete tok jeg en graviditetstest i dag tidlig. Jeg syntes jeg kan skimte noe på den, men er veldig usikker[emoji28]
Uff er så kjedelig å ikke vite hvor i syklusen man er..... Vis vedlegget 258477Vis vedlegget 258478
Hahaha her er mannen også leiHer håper jeg på tydelig temp stigning i morgen og at vi er ferdige med "plikt sex" for denne gangmannen begynner å bli litt lei
Regner med det første han spør om i morgen tidlig er " Har tempen steget?"
![]()

Var så vidt det funka i går kveld 
Hahaha her er mannen også leiVar så vidt det funka i går kveld
![]()
Her også ble det litt problemer, kjenner jeg synes litt synd i han også, men han vil få det til, så innsatsviljen er det ingen ting å si på![]()
Sjå der ja, Sterkere i dag. Detta blir BABY STREKVis vedlegget 258517
Klarte ikke la vær å teste i dag jeg vettu[emoji23]
Syntes også at streken syntes mer i dag enn i går?? Eller er det bare mitt ønske som ødelegger streksynet mitt?[emoji85]

Sjå der ja, Sterkere i dag. Detta blir BABY STREK![]()
Tror nok Lørdag vil digitalen slå til. Det er jo kjempe økning på testen. Øker det slik så er det BABYTror du det??[emoji1] Åh jeg tørr liksom ikke tro på det enda! Tenk om det er rett?? Fy søren jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Kjenner jeg er litt gira på å prøve en digital i morgen men det må jo være for tidlig?
Tror nok Lørdag vil digitalen slå til. Det er jo kjempe økning på testen. Øker det slik så er det BABY
Vis vedlegget 258517
Klarte ikke la vær å teste i dag jeg vettu[emoji23]
Syntes også at streken syntes mer i dag enn i går?? Eller er det bare mitt ønske som ødelegger streksynet mitt?[emoji85]