Jeg ser strek på den nederste ja[emoji1]
Jeg håper så inderlig at vi ser rett[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek på den nederste ja[emoji1]
Om syklusen er i orden, og holder seg til 28 dager er jeg en dpo i dag. Jeg har ikke fått positiv el test, men har ikke vært så flink til å teste ordentlig heller. Har liksom bare tatt en test litt random nå og da. Kroppen har likevel gitt ganske tydelige tegn på at noe har foregått, så jeg håper og tror at el faktisk har vært. Om jeg skal gjette tror jeg kanskje den har vært et par dager før det appen estimerer. Men for sikkerhets skyld fortsetter jeg og ta utgangspunkt i 28 dagers syklus, og erklærer dermed at jeg er 1 DPO. Hurra for det! Kan ikke skjønne at vi ikke har truffet, så kjenner jeg kommer til å bli ganske skuffet om det ikke har klaffet[emoji51]Spennende dager fremover!!
Spennende dager i vente! Masse lykke til[emoji1] Gleder meg til å se testene dine etterhvert![]()
Jeg misunner deg. Den første i ikm 22 som starter med pomp og prakt.Da kjøper jeg en pakke med 2 i så har jeg en til om det kan være for tidlig
Åh det kiler i magen av å lese det du skriver! Virker jo helt uvirkelig. Jeg klarer ikke å tro på det før en digital kan bekrefte tror jeg[emoji85]
Takk![emoji4]Håper virkelig. Kjenner at jeg har litt for store forventninger til at det skal ha gått bra. Har liksom «alltid» blitt gravid med en gang. Prøver si til meg selv at det ikke er en selvfølge, men klarer likevel ikke å ikke kjenne på litt for stort håp. Og dermed vet jeg jo at en evt skuffelse vil ble ekstra stor[emoji51]
Gleder meg til å se dine også! Ser jo ut som om det går veien[emoji4]
Jeg misunner deg. Den første i ikm 22 som starter med pomp og prakt.
Så koselig med mange barn! Men ble helt på gråten av å lese at dere har mista 3-åringen deresGubben har sakt kun normale måten. Han orker ikkje detta at og fram. Så har akseptert det.
Har vert til utredning 2 ganger og dei finner ingen feil. Så no er det kun utlande som kan hjelpe men det nekter Gubben.
Vi har fått 5 barn men eine mistet vi i kampen Leukemi, han vart 3 år. Vi elsker barn og uro i huset elsker vi. Har peng til utlande men vi må tenke på skule, hybel og etc som kommer om 2 år.
Håper virkelig det klaffer for dere med ei lita spire! 
Åh det er kjiptTakk! Synes de siste el testene jeg har kjøpt på ebay har vært litt dårlige, har og fått noen defekte der det ikke kom kontrollstrek, så ble litt i tvil![]()
Det vil jeg tro uten at jeg skal si det sikkert. Sorry, dårlig svar[emoji23]
OkeiJa da er du 1 dpo i morgen![]()
Okeible ingen kos igår så regner ikke med spiren sitter denne gangen.. sist vi koste var på tirsdag ..
Ja det er vondt og spesielle dager blir det barre vondere.Så koselig med mange barn! Men ble helt på gråten av å lese at dere har mista 3-åringen deresHåper virkelig det klaffer for dere med ei lita spire!
![]()
Hurra!! Det stiger jo! Må da være babystrekVis vedlegget 258517
Klarte ikke la vær å teste i dag jeg vettu[emoji23]
Syntes også at streken syntes mer i dag enn i går?? Eller er det bare mitt ønske som ødelegger streksynet mitt?[emoji85]

Får håpe den er begynt med og stige.Tempen ser bra ut, men ikke helt optimist før den stiger tydelig enda litt høyereJeg klarte å slumre første påminnelse om temp i søvne, så tempet 10 min etter det. Håper det ble riktig, helt våken var jeg jo ikke første gang. Vis vedlegget 258524
Hurra!! Det stiger jo! Må da være babystrek![]()
Det håper jeg også.. men tviler... men men...Da krysser jeg fingrene for at han har supre svømmere og at de lå på lur da egget slapp[emoji173]️[emoji119]
Svømmere kan leve nokre dager.Det håper jeg også.. men tviler... men men...![]()
Vis vedlegget 258517
Klarte ikke la vær å teste i dag jeg vettu[emoji23]
Syntes også at streken syntes mer i dag enn i går?? Eller er det bare mitt ønske som ødelegger streksynet mitt?[emoji85]