❤ IKM uke 22 ❤

Om syklusen er i orden, og holder seg til 28 dager er jeg en dpo i dag. Jeg har ikke fått positiv el test, men har ikke vært så flink til å teste ordentlig heller. Har liksom bare tatt en test litt random nå og da. Kroppen har likevel gitt ganske tydelige tegn på at noe har foregått, så jeg håper og tror at el faktisk har vært. Om jeg skal gjette tror jeg kanskje den har vært et par dager før det appen estimerer. Men for sikkerhets skyld fortsetter jeg og ta utgangspunkt i 28 dagers syklus, og erklærer dermed at jeg er 1 DPO. Hurra for det! Kan ikke skjønne at vi ikke har truffet, så kjenner jeg kommer til å bli ganske skuffet om det ikke har klaffet[emoji51]Spennende dager fremover!!

Om syklusen er i orden, og holder seg til 28 dager er jeg en dpo i dag. Jeg har ikke fått positiv el test, men har ikke vært så flink til å teste ordentlig heller. Har liksom bare tatt en test litt random nå og da. Kroppen har likevel gitt ganske tydelige tegn på at noe har foregått, så jeg håper og tror at el faktisk har vært. Om jeg skal gjette tror jeg kanskje den har vært et par dager før det appen estimerer. Men for sikkerhets skyld fortsetter jeg og ta utgangspunkt i 28 dagers syklus, og erklærer dermed at jeg er 1 DPO. Hurra for det! Kan ikke skjønne at vi ikke har truffet, så kjenner jeg kommer til å bli ganske skuffet om det ikke har klaffet[emoji51]Spennende dager fremover!!

Spennende dager i vente! Masse lykke til[emoji1] Gleder meg til å se testene dine etterhvert:)

Spennende dager i vente! Masse lykke til[emoji1] Gleder meg til å se testene dine etterhvert:)

Takk![emoji4]Håper virkelig. Kjenner at jeg har litt for store forventninger til at det skal ha gått bra. Har liksom «alltid» blitt gravid med en gang. Prøver si til meg selv at det ikke er en selvfølge, men klarer likevel ikke å ikke kjenne på litt for stort håp. Og dermed vet jeg jo at en evt skuffelse vil ble ekstra stor[emoji51]

Gleder meg til å se dine også! Ser jo ut som om det går veien[emoji4]

Da kjøper jeg en pakke med 2 i så har jeg en til om det kan være for tidlig:)
Åh det kiler i magen av å lese det du skriver! Virker jo helt uvirkelig. Jeg klarer ikke å tro på det før en digital kan bekrefte tror jeg[emoji85]
Jeg misunner deg. Den første i ikm 22 som starter med pomp og prakt.

Takk![emoji4]Håper virkelig. Kjenner at jeg har litt for store forventninger til at det skal ha gått bra. Har liksom «alltid» blitt gravid med en gang. Prøver si til meg selv at det ikke er en selvfølge, men klarer likevel ikke å ikke kjenne på litt for stort håp. Og dermed vet jeg jo at en evt skuffelse vil ble ekstra stor[emoji51]

Gleder meg til å se dine også! Ser jo ut som om det går veien[emoji4]

Det er vanskelig å ikke ha forventninger ja. Kjenner til den[emoji85] Men etter å ha prøvd såpass lenge så har jeg etter hver nye pp mindre og mindre håp[emoji28] Så jeg kan signere på at det ikke alltid går på første forsøk:) Men for noen gjør det jo det[emoji1]

Jaa, det er jo helt uvirkelig!

Gubben har sakt kun normale måten. Han orker ikkje detta at og fram. Så har akseptert det.
Har vert til utredning 2 ganger og dei finner ingen feil. Så no er det kun utlande som kan hjelpe men det nekter Gubben.
Vi har fått 5 barn men eine mistet vi i kampen Leukemi, han vart 3 år. Vi elsker barn og uro i huset elsker vi. Har peng til utlande men vi må tenke på skule, hybel og etc som kommer om 2 år.
Så koselig med mange barn! Men ble helt på gråten av å lese at dere har mista 3-åringen deres :crybaby2Håper virkelig det klaffer for dere med ei lita spire! :Heartred

Tempen ser bra ut, men ikke helt optimist før den stiger tydelig enda litt høyere :) Jeg klarte å slumre første påminnelse om temp i søvne, så tempet 10 min etter det. Håper det ble riktig, helt våken var jeg jo ikke første gang.
IMG_6967.jpg

Så koselig med mange barn! Men ble helt på gråten av å lese at dere har mista 3-åringen deres :crybaby2Håper virkelig det klaffer for dere med ei lita spire! :Heartred
Ja det er vondt og spesielle dager blir det barre vondere.
Vi ville prøve om vi får ei jente vi har barre gutter. Skulle jeg bli gravid takker jeg til det jeg får.

Hurra!! Det stiger jo! Må da være babystrek :gen014:love017

Jeg håper så at det er babystrek[emoji7]
Veldig deilig å ‘’slippe’’ dpo-land isåfall[emoji23] Fordi jeg ikke visste at jeg har hatt el[emoji28] Hoppe rett på eventuell positiv grtest er jo bare helt topp! Krysser alt jeg kan for at det er sant!

Bruker ikkje å ha el slim så lenge. Fikk sikker resten på papiret no. Får håpe det er gode tegn. Vart negative test på 16 mai så egget har nok sluppet 17 mai. Unnfanget 17 mai Hm Hm.

Back
Topp