lusemus 71
Forumet er livet
Da er det godt og være ferdig med El og alt på plass. Da er det neste DPO OG TESTING.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt da er du i gang.Ingen tviler så glad !!!
Ingen tviler så glad !!!
Godt da er du i gang.
Jaaa er superglad nåÅh, så bra for deg [emoji4]
Ha en fiiin 17-mai alle sammen!
Lite opptimist foreløpig, burde stige mer i tempen etterhvert om det er noe der. Vis vedlegget 258383
Det kan komme eit hopp snart. Er jo barre 6 dpo.
Gleder meg til det er min tur å si det samme !!Da er det godt og være ferdig med El og alt på plass. Da er det neste DPO OG TESTING.
Forstår deg godt. Mister motet men ein må stå på.Tja vi får se, sluttet på prev for 2 år siden, prøvd i 1,5 år snart. Hm så klarer ikke være så optimist. Blir så skuffet! Ble gravid i november men endte i MA :/ Dette er forsøk 3 etter at kroppen var klar igjen etter MA.
Du er godt i gang sikkert dpo i morgon.Gleder meg til det er min tur å si det samme !!
Blir visst litt kosing ikveld alikevel,så satser på at testen blir negativ igjen om ikke så lenge og jeg kan si jeg er DPO!!!!
Tror du?! Det hadde jo vært supert !! Om kroppen faktisk klarte å slippe egget så raskt !Du er godt i gang sikkert dpo i morgon.
Positiv el test er jo eit godt tegn. Håper på gull egget.Tror du?! Det hadde jo vært supert !! Om kroppen faktisk klarte å slippe egget så raskt !
Forstår deg godt. Mister motet men ein må stå på.
Har prøvd siden 2014 og mista 4 ganger. Så nå er sjansen min 1 %. Barre og håpe at det er 1 egg som vil.
Ja,det er santPositiv el test er jo eit godt tegn. Håper på gull egget.
PositivAltså.. jeg tok babyplan testen bare for moro nå. Disse to er tatt idag tidlig nå,men ikke på samme urin?!?!?!
Sånt er vondt :/ Har dere prøvd ivf ?
Da satser vi alle på 2 streker om 14 dager.Ja det er et mirakel føler jeg![]()
JaaaDa satser vi alle på 2 streker om 14 dager.