❤ IKM uke 22 ❤

Så bra :D Nå er vi snart i dpo-land :smiley-bounce016
Kanskje vi må prøve å få lagt inn aksjer i morgen og!

Tror aksjer i morgen også er lurt ;)

Det er alltid en lettelse når EL testen blir positiv, nå gjelder det bare å få mannen med på en siste innsats:D Håper han er i form til det de neste dagene :rolleyes:

Når EL testen blir positiv. Slipper egget da eller skjer det så snart testen blir negativ igjen?

Når den er negativ igjen har el vært:) Noen har positiv eltest i to-tre dager:)
Er så mye forskjellig å lese om det på nett.. så når testen blir negativ så har EL vært? Den finner ikke sted da innen 48 timer? På appen jeg bruker setter den alltid EL dagen etter den negative testen

Tror aksjer i morgen også er lurt ;)

Det er alltid en lettelse når EL testen blir positiv, nå gjelder det bare å få mannen med på en siste innsats:D Håper han er i form til det de neste dagene :rolleyes:
Haha få de med ja!! I går klagde han på at det tar på å gjøre det så veldig mye oftere enn vi pleier :excited001

Men når testen er positiv nå, er det riktig at appen står på eggløsning idag, eller skal det stå i morgen da?? :blackeye: Jeg er visst helt grønn på dette:hilarious:

Men når testen er positiv nå, er det riktig at appen står på eggløsning idag, eller skal det stå i morgen da?? :blackeye: Jeg er visst helt grønn på dette:hilarious:
Du legger inn i app hver dag? Jeg får eggløsning i appen dagen etter negativ test. Den kan være positiv flere dager [emoji4]

Du legger inn i app hver dag? Jeg får eggløsning i appen dagen etter negativ test. Den kan være positiv flere dager [emoji4]
Nei, jeg har bare ikke visst når eggløsninga har vært fordi de siste syklusene har vært alt fra 31-40 dager de siste gangene, så hadde satt appen på 31 dager! Men nå tenkte jeg om jeg skulle endre til 28 for er CD14 idag? :shy:

Nei, jeg har bare ikke visst når eggløsninga har vært fordi de siste syklusene har vært alt fra 31-40 dager de siste gangene, så hadde satt appen på 31 dager! Men nå tenkte jeg om jeg skulle endre til 28 for er CD14 idag? :shy:
Jeg ville ventet litt med å endret den til du får negativ EL test. Jeg får alltid mensen 14 dager etter negativ test. Bruker å ha noen dager med positiv [emoji4]

Mulig noen har spurt om det her inne allerede (late meg orker ikke å lete), men når begynner folk å ta graviditetstester? :) Hvor tidlig?

Mulig noen har spurt om det her inne allerede (late meg orker ikke å lete), men når begynner folk å ta graviditetstester? :) Hvor tidlig?

Jeg gidder ikke ta før 10-11 , men noen få ser svak strek på 8-9 dpo. Jeg ser også ann tempen hvor optimist jeg er

Sist jeg fikk positiv test fikk jeg det 8 dpo, så når den dagen nærmer seg så klarer jeg ikke la være å begynne testingen[emoji85]

Back
Topp