Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kontrollstreken er øverst. Er ikke den sterkere? Supernegativ test i går [emoji28]
Hahaha [emoji23] Ingen babystrek i sikte herÅja er det en EL-test? Herregud jeg trodde det var babystrek [emoji7] sorry [emoji12]
Så braNå er vi snart i dpo-land
Kanskje vi må prøve å få lagt inn aksjer i morgen og!
Når EL testen blir positiv. Slipper egget da eller skjer det så snart testen blir negativ igjen?
Litt til! Sånn var min i morges, og i ettermiddag var den helt positivDen er jo sterkere enn kontrollstreken så jeg hadde tolket den som positivWops jeg så feil vei[emoji85][emoji23] Sorry. Nesten positiv
![]()
Er så mye forskjellig å lese om det på nett.. så når testen blir negativ så har EL vært? Den finner ikke sted da innen 48 timer? På appen jeg bruker setter den alltid EL dagen etter den negative testenNår den er negativ igjen har el værtNoen har positiv eltest i to-tre dager
![]()
Haha få de med ja!! I går klagde han på at det tar på å gjøre det så veldig mye oftere enn vi pleierTror aksjer i morgen også er lurt
Det er alltid en lettelse når EL testen blir positiv, nå gjelder det bare å få mannen med på en siste innsatsHåper han er i form til det de neste dagene
![]()

Bra den ikke er positiv enda. Ikke lagt inn aksjer siden søndag [emoji39]Litt til! Sånn var min i morges, og i ettermiddag var den helt positiv![]()
Er så mye forskjellig å lese om det på nett.. så når testen blir negativ så har EL vært? Den finner ikke sted da innen 48 timer? På appen jeg bruker setter den alltid EL dagen etter den negative testen
Fra el testen er på det sterkeste går det 12 til 36 timer til egget slipper.Når EL testen blir positiv. Slipper egget da eller skjer det så snart testen blir negativ igjen?
Da blir det tid til å legge inn aksjer nåBra den ikke er positiv enda. Ikke lagt inn aksjer siden søndag [emoji39]
Jeg er visst helt grønn på dette
Du legger inn i app hver dag? Jeg får eggløsning i appen dagen etter negativ test. Den kan være positiv flere dager [emoji4]Men når testen er positiv nå, er det riktig at appen står på eggløsning idag, eller skal det stå i morgen da??Jeg er visst helt grønn på dette
![]()
Nei, jeg har bare ikke visst når eggløsninga har vært fordi de siste syklusene har vært alt fra 31-40 dager de siste gangene, så hadde satt appen på 31 dager! Men nå tenkte jeg om jeg skulle endre til 28 for er CD14 idag?Du legger inn i app hver dag? Jeg får eggløsning i appen dagen etter negativ test. Den kan være positiv flere dager [emoji4]

Jeg ville ventet litt med å endret den til du får negativ EL test. Jeg får alltid mensen 14 dager etter negativ test. Bruker å ha noen dager med positiv [emoji4]Nei, jeg har bare ikke visst når eggløsninga har vært fordi de siste syklusene har vært alt fra 31-40 dager de siste gangene, så hadde satt appen på 31 dager! Men nå tenkte jeg om jeg skulle endre til 28 for er CD14 idag?![]()
Mulig noen har spurt om det her inne allerede (late meg orker ikke å lete), men når begynner folk å ta graviditetstester?Hvor tidlig?
Mulig noen har spurt om det her inne allerede (late meg orker ikke å lete), men når begynner folk å ta graviditetstester?Hvor tidlig?