❤ IKM uke 22 ❤

Min test kunne nesten ikke blitt mer negativ[emoji85] Men jeg har ingen aning om el har vært eller om den kommer ila uken/helgen. Jeg kommer nok til å teste i noen dager for å se om det er noen økning:)

Samme her. Veldig mye tegn på at noe skjer/ har skjedd, men testene har ikke antydning til strek en gang. Vi koser oss uansett med å legge inn aksjer, så om el er, sånn som det føles, så bør vi treffe hvertfall [emoji4]Kommer sikkert til å teste noen dager til, men føler egentlig litt for å stole på det jeg kjenner mer enn det jeg ser. Men ikke godt å vite når jeg skal begynne å telle dpo da[emoji51]

Samme her. Veldig mye tegn på at noe skjer/ har skjedd, men testene har ikke antydning til strek en gang. Vi koser oss uansett med å legge inn aksjer, så om el er, sånn som det føles, så bør vi treffe hvertfall [emoji4]Kommer sikkert til å teste noen dager til, men føler egentlig litt for å stole på det jeg kjenner mer enn det jeg ser. Men ikke godt å vite når jeg skal begynne å telle dpo da[emoji51]

Det er så kjedelig når det er sånn[emoji85]
For min del hvertfall, for jeg vil liksom ha kontroll på alt[emoji28]
Men sin egen kropp er vanskelig å ha kontroll over når det gjelder det her altså
Jeg fikk jo ikke testene mine før i dag så for alt jeg vet så har el allerede vært. Aksjer er lagt og jeg tester noen dager til for å se om det blir noen økning. Gjør det ikke det så regner jeg at el var nå nylig og at jeg allerede er i dpo-land:)

Tenker dere over når på døgnet dere legger aksjer eller er det ett fett om det er morgen, dag, kveld, natt?:)

Tenker dere over når på døgnet dere legger aksjer eller er det ett fett om det er morgen, dag, kveld, natt?:)
Vi legger inn aksjene når det passer oss best [emoji4] Passer bare på at det er tid å ligge litt etterpå før jeg går på do. Men er i PP6 nå så har jo ikke hjulpet til nå [emoji28]

Vi legger inn aksjene når det passer oss best [emoji4] Passer bare på at det er tid å ligge litt etterpå før jeg går på do. Men er i PP6 nå så har jo ikke hjulpet til nå [emoji28]

Ja vi også:)
Jeg kom over en artikkel som anbefalte dagtid i tidsrommet 13-16 fordi det er det ‘’beste’’ tidsrommet ift el. Men jeg tror ikke det er noe vi kommer til å gå etter[emoji85] Det skjer når det skjer tenker jeg Kan jo ikke gå etter klokka.

Ja vi også:)
Jeg kom over en artikkel som anbefalte dagtid i tidsrommet 13-16 fordi det er det ‘’beste’’ tidsrommet ift el. Men jeg tror ikke det er noe vi kommer til å gå etter[emoji85] Det skjer når det skjer tenker jeg Kan jo ikke gå etter klokka.
Hehe tro om man kan søke fri fra jobb i det tidsrommet hver 4 uke? [emoji23]

Her blir det enten morgen eller kveld, men nå stresser ikke vi med det (les: mannen[emoji87]). Jeg sendte han ei mld her en dag å lurte på om vi skulle legge inn aksjer - fikk ikke svar[emoji23] han tror at om vi stresser med det så blir det ikke, så jeg prøver å la være å stresse - lettere sagt enn gjort!

Her blir det enten morgen eller kveld, men nå stresser ikke vi med det (les: mannen[emoji87]). Jeg sendte han ei mld her en dag å lurte på om vi skulle legge inn aksjer - fikk ikke svar[emoji23] han tror at om vi stresser med det så blir det ikke, så jeg prøver å la være å stresse - lettere sagt enn gjort!

Ja det er lettere sagt en gjort. Det virker som om vi generelt stresser mer med det her enn dissa mannfolka[emoji85] Alt er så enkelt for de:p

Mulig noen har spurt om det her inne allerede (late meg orker ikke å lete), men når begynner folk å ta graviditetstester? :) Hvor tidlig?

Begynner 7-8 dpo, selv om jeg vet at jeg nok må være 11 dpo for å få positiv test om jeg skulle være gravid :)

Jeg gidder ikke ta før 10-11 , men noen få ser svak strek på 8-9 dpo. Jeg ser også ann tempen hvor optimist jeg er

Sist jeg fikk positiv test fikk jeg det 8 dpo, så når den dagen nærmer seg så klarer jeg ikke la være å begynne testingen[emoji85]

Begynner 7-8 dpo, selv om jeg vet at jeg nok må være 11 dpo for å få positiv test om jeg skulle være gravid :)

Hmm ja er 3 dpo nå, ikke så lenge igjen :D Tror jeg prøver å drøye den så lenge jeg klarer til det nærmer seg ikm så jeg ikke sløser tester (og blir skuffet)

Fortsatt ingen eggløsning i siktet, men sist hadde jeg eggløsning 18CD, og er bare på 16CD nå[emoji12] Så må bare ha tålmodighet[emoji23][emoji85]

Det er så kjedelig når det er sånn[emoji85]
For min del hvertfall, for jeg vil liksom ha kontroll på alt[emoji28]
Men sin egen kropp er vanskelig å ha kontroll over når det gjelder det her altså
Jeg fikk jo ikke testene mine før i dag så for alt jeg vet så har el allerede vært. Aksjer er lagt og jeg tester noen dager til for å se om det blir noen økning. Gjør det ikke det så regner jeg at el var nå nylig og at jeg allerede er i dpo-land:)

Jeg har også testet ujevnt før de siste par dagene. Mistenker derfor at el kanskje har vært en av de siste tre dagene, uten at jeg har fått med meg stigningen. [emoji4]

Altså.. jeg tok babyplan testen bare for moro nå. Disse to er tatt idag tidlig nå,men ikke på samme urin?!?!?!

Vedlegg

• B4680BB5-F0BC-4C13-AFB7-F970F02B5F63.jpeg
    B4680BB5-F0BC-4C13-AFB7-F970F02B5F63.jpeg
    89,2 KB · Visninger: 78
Back
Topp