❤️IKM uke 51❤️

Vedlegg

  • 0DE01434-FAC3-46B5-A34F-FA95637B8575.jpeg
    0DE01434-FAC3-46B5-A34F-FA95637B8575.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 156
Jeg har aldri spottet noe tidligere før september nå (kjemisk). Har hatt et lite forvarsel med lyserosa dagen før det braker løst. Så nå har det vært spotting flere sykluser på rad dpo 10-13, men nå altså dpo 5 og utover… :(
Kjedelig. Jeg tror jeg hadde kjemisk forrige måned. Og mulig en streifer denne måneden. Men pleide å spotte på samme måte når jeg gikk på p-piller og når jeg var yngre.

Men hør med legen om det fortsetter. Jeg skal gi det et par måneder til og så ber jeg legen om hjelp. For om det er slik som jeg føler, at egget blir befruktet men ikke fester seg så kan det forklare spottingen min. Men vet jo ikke....

Denne kroppen er et mysterium.
 
Kjedelig. Jeg tror jeg hadde kjemisk forrige måned. Og mulig en streifer denne måneden. Men pleide å spotte på samme måte når jeg gikk på p-piller og når jeg var yngre.

Men hør med legen om det fortsetter. Jeg skal gi det et par måneder til og så ber jeg legen om hjelp. For om det er slik som jeg føler, at egget blir befruktet men ikke fester seg så kan det forklare spottingen min. Men vet jo ikke....

Denne kroppen er et mysterium.
Det er akkurat det jeg også går rundt og "føler", men synes det er vanskelig å kjempe for det når det bare er en «følelse», hvis du skjønner? Jeg kjenner kroppen min ganske godt og har hverken hatt murringer dpo eller spotting før.
Så kroppen vet virkelig hvordan den skal underholde og oppta 100% av hjernekapasiteten:smiley-angry026
Håper det ordner seg for deg!:Heartpink
 
Får håpe på at det er en evt festedipp da:sorry:
Hvordan ser det ut hos deg?:Heartred
Håper virkelig på det ❤️

Her gjorde tempen et hopp igjen i dag, så håper det er et godt tegn :smiley-angelic001 Men er jo også veldig skummelt å få opp håpet!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231218_120104_FF App.jpg
    Screenshot_20231218_120104_FF App.jpg
    277,8 KB · Visninger: 48
Det er akkurat det jeg også går rundt og "føler", men synes det er vanskelig å kjempe for det når det bare er en «følelse», hvis du skjønner? Jeg kjenner kroppen min ganske godt og har hverken hatt murringer dpo eller spotting før.
Så kroppen vet virkelig hvordan den skal underholde og oppta 100% av hjernekapasiteten:smiley-angry026
Håper det ordner seg for deg!:Heartpink
Jeg skjønner absolutt hva du mener. Jeg håper jo at hjelpen er lett å få med tanke på at jeg nærmer meg 40, kan liksom ikke bare vente å se. Har en gynekologtime i februar. Så tar nok opp temaet da. Men hører allerede svaret for meg. Jeg har verdens sureste og minst empatiske gynekolog :hilarious: men håper vi får det til naturlig før det❤️

Håper det ordner seg for deg og❤️ 2024 må bli året vårt ❤️
 
Noen som har vært borti slim senere i syklusen? Ligner EL slim, kom til og med på papiret. Åpen livmormunn i tillegg.. kanskje første slipp ikke var suksessfullt? Føles ikke som om mensen er på vei heller..
Ps. Har fått svake tester (hcg) ved eggløsning tidligere (selv om det teknisk sett ikke skal reagere på LH hormon). Testet da ettersom jeg ikke visste når eggløsning ville inntreffe pga prevensjons slutt.
 
Back
Topp