Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Denne var vel for sterk til å være skygge?
Ser den lett!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var vel for sterk til å være skygge?
Ser den lett!Oii!! Hvordan ble den når det rosa forsvant?
Får håpe på at det er en evt festedipp daNei, nei, nei! Få den tempen opp igjen! Håper ikke det betyr noen ting![]()

Mulig jeg kan være 8 dpo hvis egget har sluppet tidligere enn trodd. Men i følge Premom appen og el testene er jeg 7 dpo. Men som sagt mulig at egget har sluppet tidligere ettersom 2 dager etter peak hadde jeg høye LH verdier..Ja! Er du sikker på at du bare er 7 dpo?
Slik så den ut etter at det tørket litt..Oii!! Hvordan ble den når det rosa forsvant?
Kjedelig. Jeg tror jeg hadde kjemisk forrige måned. Og mulig en streifer denne måneden. Men pleide å spotte på samme måte når jeg gikk på p-piller og når jeg var yngre.Jeg har aldri spottet noe tidligere før september nå (kjemisk). Har hatt et lite forvarsel med lyserosa dagen før det braker løst. Så nå har det vært spotting flere sykluser på rad dpo 10-13, men nå altså dpo 5 og utover…![]()
Det er akkurat det jeg også går rundt og "føler", men synes det er vanskelig å kjempe for det når det bare er en «følelse», hvis du skjønner? Jeg kjenner kroppen min ganske godt og har hverken hatt murringer dpo eller spotting før.Kjedelig. Jeg tror jeg hadde kjemisk forrige måned. Og mulig en streifer denne måneden. Men pleide å spotte på samme måte når jeg gikk på p-piller og når jeg var yngre.
Men hør med legen om det fortsetter. Jeg skal gi det et par måneder til og så ber jeg legen om hjelp. For om det er slik som jeg føler, at egget blir befruktet men ikke fester seg så kan det forklare spottingen min. Men vet jo ikke....
Denne kroppen er et mysterium.

Positiv!!Slik så den ut etter at det tørket litt..

Håper virkelig på detFår håpe på at det er en evt festedipp da
Hvordan ser det ut hos deg?![]()
Men er jo også veldig skummelt å få opp håpet!Streken er jo fortsatt veldig tydelig herSlik så den ut etter at det tørket litt..
Jeg skjønner absolutt hva du mener. Jeg håper jo at hjelpen er lett å få med tanke på at jeg nærmer meg 40, kan liksom ikke bare vente å se. Har en gynekologtime i februar. Så tar nok opp temaet da. Men hører allerede svaret for meg. Jeg har verdens sureste og minst empatiske gynekologDet er akkurat det jeg også går rundt og "føler", men synes det er vanskelig å kjempe for det når det bare er en «følelse», hvis du skjønner? Jeg kjenner kroppen min ganske godt og har hverken hatt murringer dpo eller spotting før.
Så kroppen vet virkelig hvordan den skal underholde og oppta 100% av hjernekapasiteten
Håper det ordner seg for deg!![]()
men håper vi får det til naturlig før detJeg håper at strekken blir sterkere imorgenStreken er jo fortsatt veldig tydelig her![]()
Spennende! Den er uten tvil tydelig! Tar du flere i dag?Slik så den ut etter at det tørket litt..
Kom nettopp hjem fra jobb. Tar en ny test i kveld jaSpennende! Den er uten tvil tydelig! Tar du flere i dag?
Ved forrige svangerskap var flere av testene mine sterkere når testen enda var våt, men svakere når den var tørr og omvendt. Så mulig det bare er det. Satser på at den vises bedre på nesteSlik så den ut etter at det tørket litt..

Tørr nesten ikke å ta en ny test i kveld. Kan vente til morgenrutinen …Ved forrige svangerskap var flere av testene mine sterkere når testen enda var våt, men svakere når den var tørr og omvendt. Så mulig det bare er det. Satser på at den vises bedre på neste![]()
Ombestemte meg, tørr ikke å ta ny test i kveld. Kan vente til morgenurin. Har drukket mye vann på jobb og tisset oftere enn det jeg pleier å gjøre.. så redd for neg resultatSpennende! Den er uten tvil tydelig! Tar du flere i dag?