❤️IKM uke 51❤️

Godt at kroppen er tilbake i rute. Da er den klar for neste runde❤️

Det er min trøst og, jeg kan drikke alkohol i julen. Sånn i fare for å høres ut som en alkoholiker :hilarious: Men jeg skal på besøk til svigers i 3 dager, og de hadde avslørt meg på flekken om jeg ikke takker ja til et glass vin. Vanskelig å komme med unnskyldninger når jeg ikke skal kjøre bil eller ha med meg barna. Etter jul nå så ser jeg de ikke før til påske, så da skal jeg evt. Klare å skjule det.
Til neste gang har jeg lært at det er noen antibiotikakurer der alkohol er uheldig å blande med, så det er god unnskyldning/litta løgn hvis du trenger det den dagen det blir aktuelt :hilarious:
Ville vært avslørt på flekken også uten god unnskyldning, sier ikke nei til akevitt og rødvin til ribbe. :laughing002
Men blir godt med god julemat og drikke, så satser vi at spira dukker opp asap :)
 
Til neste gang har jeg lært at det er noen antibiotikakurer der alkohol er uheldig å blande med, så det er god unnskyldning/litta løgn hvis du trenger det den dagen det blir aktuelt :hilarious:
Ville vært avslørt på flekken også uten god unnskyldning, sier ikke nei til akevitt og rødvin til ribbe. :laughing002
Men blir godt med god julemat og drikke, så satser vi at spira dukker opp asap :)
:hilarious: Ja. Men redd det hadde blitt et for innviklet nett av løgner. De er livredd for sykdommer, av gode grunner. så hadde jo måtte forklart meg opp og ned om hvilke medisiner og hvorfor. Da blir det bare avansert.

Da tar vi en skål på julaften og satser på et bedre 2024 ❤️
 
Word..
Og jeg er en av de siste i gruppa, ekstra lang ventetid når mange allerede er både 10 og 12 dpo :wacky: Meeeen jeg holder ut til i morgen!
Må virkelig sette i gang en slags dpo kalender, for å få teste-fingrene bort et annet sted. :laughing002 Heldivis er det straaaaaks 8 DPO og da kan man gå bananas.
 
Hadde 2 svake tester i går, men dagens ga ingen utslag, mulig det bare var en streifer :confused: ca 9dpo i dag, så får ta ny i morgen og se om det kanskje bare var pga litt for utvanna urin o_O
 
Jaja, bedre sent enn aldri :hilarious:
Flo flyttet nå IKM til 27., og jeg regner med at Premom også vil bytte når den registrerer peak. Da kan jeg strykes fra denne gruppen.
Lykke til alle sammen :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_0955.png
    IMG_0955.png
    1,5 MB · Visninger: 45
Kjenner igjen den følelsen! Såå redd for å teste og få negativ - igjen ❤️ Syns i alle fall grafen din til nå ser lovende ut, jeg heier ❤️
Tempen sank litt igjen i dag, i fra 37.19 i går til 36.99 i dag :wideyed:
 

Vedlegg

  • IMG_4785.jpeg
    IMG_4785.jpeg
    631,7 KB · Visninger: 21
10 dpo og blendahvit test.
Kjenner jeg blir helt motløs! Det å være førstegangsprøvende og ha så mye kluss med syklus gjør meg litt tommelumsk:sorry:. Den her har jo tatt kaka, her har jeg spottet lør-søn og fremdeles i dag, men blodspor allerede fra kveld onsdag 5 dpo uten at det har kommet ut:pale.

Hva tenker dere om spotting så lenge og daglig før ikm?:anyone
 

Vedlegg

  • IMG_3303.jpeg
    IMG_3303.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 50
10 dpo og blendahvit test.
Kjenner jeg blir helt motløs! Det å være førstegangsprøvende og ha så mye kluss med syklus gjør meg litt tommelumsk:sorry:. Den her har jo tatt kaka, her har jeg spottet lør-søn og fremdeles i dag, men blodspor allerede fra kveld onsdag 5 dpo uten at det har kommet ut:pale.

Hva tenker dere om spotting så lenge og daglig før ikm?:anyone
Jeg spotter ofte i DPO-land. Begynner typisk på 5 dpo og kan fortsette helt til jeg får mensen. Denne syklusen var det bare i to dager. Legen sa det var normalt. Og jeg har alltid vært lettblødende der nede. Jeg kan blø etter sex, etter trening, gynekologtime osv.
 
10 dpo og blendahvit test.
Kjenner jeg blir helt motløs! Det å være førstegangsprøvende og ha så mye kluss med syklus gjør meg litt tommelumsk:sorry:. Den her har jo tatt kaka, her har jeg spottet lør-søn og fremdeles i dag, men blodspor allerede fra kveld onsdag 5 dpo uten at det har kommet ut:pale.

Hva tenker dere om spotting så lenge og daglig før ikm?:anyone
Personlig gikk jeg privat etter 5 mnd prøving da jeg følte det var veldig mye kluss med syklus. Viste seg at jeg har PCOS og vi får IVF innen slutten av mai hvis jeg ikke blir gravid med letrozol før den tid. Så det er et tips, å gå til privat gyn.
 
Jeg spotter ofte i DPO-land. Begynner typisk på 5 dpo og kan fortsette helt til jeg får mensen. Denne syklusen var det bare i to dager. Legen sa det var normalt. Og jeg har alltid vært lettblødende der nede. Jeg kan blø etter sex, etter trening, gynekologtime osv.
Jeg har aldri spottet noe tidligere før september nå (kjemisk). Har hatt et lite forvarsel med lyserosa dagen før det braker løst. Så nå har det vært spotting flere sykluser på rad dpo 10-13, men nå altså dpo 5 og utover… :(
 
Back
Topp