❤️IKM uke 51❤️

Blir bare skuffet om jeg fortsetter. Bortsett fra litt murring og smerter i korsryggen så har jeg null tegn på å være gravid. Magefølelsen sier også at det ikke gikk denne gangen. Så om jeg skal teste igjen så blir det i slutten av neste uke. Type 22 Desember før jeg reiser på juleferie, om mensen ikke har kommet.

Vet jo at alt håp ikke er ute. Men handler nok om å begrense skuffelsen litt og. Ikke ha for høye forhåpninger :smiley-ashamed004:Heartred
Jeg går jo på progesterontilskudd, så jeg kan ikke stole på noenting kroppen kommer med :hilarious:
 
IMG_0829.jpeg

Ny test på 2.urin, og her synes jeg at jeg kan skimte den kjente skyggestreken :facepalm:
Urinen min er helt rar etter runden med omgangssyke (tmi), så tørr egentlig ikke å stole på den i det hele tatt :laughing002 måtte teste igjen uansett. Burde tidligtestene ha vist noe tydelig nå på 10 dpo?
 
Vis vedlegget 422428Fikk disse i dag! Er mellom 7-9 dpo. Trodde jeg var 8 i dag basert på eggløsningsmerter, men disse er kanskje litt sterke for 8 dpo. Min 4. syklus med positive tester siden juli i år :bag:, men jeg har fortsatt håpet! Fikk antibiotika for BV før eggløsning og tar progesteron nå. Tipper jeg tar neste test 14 dpo for å spare meg for stresset det er å drive å sammenligne tester. Går det, så går det:Heartred
Sjå her da! Gratulerer så mye!! :love7
 
Last edited:
Vis vedlegget 422428Fikk disse i dag! Er mellom 7-9 dpo. Trodde jeg var 8 i dag basert på eggløsningsmerter, men disse er kanskje litt sterke for 8 dpo. Min 4. syklus med positive tester siden juli i år :bag:, men jeg har fortsatt håpet! Fikk antibiotika for BV før eggløsning og tar progesteron nå. Tipper jeg tar neste test 14 dpo for å spare meg for stresset det er å drive å sammenligne tester. Går det, så går det:Heartred
Iiiih, spennende!! :nailbiting::love7
 
Sjå her da! Gratulerer så mye!! :love7
Iiiih, spennende!! :nailbiting::love7
Tusen takk! Ja, ganske spennende! Sist syklus hadde jeg en kjempesterk positiv test 10 dpo, men den endte i kjemisk :sorry:Det var første ordentlige prøverunde etter SA i uke 6+3 i september. Og syklusen før SA’en hadde jeg kjemisk (men da med svake tester og spotting fra starten av). Så jeg går inn i dette med litt bagasje, for å si det sånn :dead: Men hvis jeg fortsatt har positiv test på fredagen som kommer, skal jeg prøve å glemme alt det dumme og heller jobbe mot å glede meg over graviditeten! :Heartred

(Innså nå at jeg har hatt positiv test i hver eneste prøveperiode siden vi startet å prøve i juli:wideyed:)
 
Vis vedlegget 422428Fikk disse i dag! Er mellom 7-9 dpo. Trodde jeg var 8 i dag basert på eggløsningsmerter, men disse er kanskje litt sterke for 8 dpo. Min 4. syklus med positive tester siden juli i år :bag:, men jeg har fortsatt håpet! Fikk antibiotika for BV før eggløsning og tar progesteron nå. Tipper jeg tar neste test 14 dpo for å spare meg for stresset det er å drive å sammenligne tester. Går det, så går det:Heartred
Gratulerer :Heartred setter deg på gravid når du er klar:Heartred
 
Blir bare skuffet om jeg fortsetter. Bortsett fra litt murring og smerter i korsryggen så har jeg null tegn på å være gravid. Magefølelsen sier også at det ikke gikk denne gangen. Så om jeg skal teste igjen så blir det i slutten av neste uke. Type 22 Desember før jeg reiser på juleferie, om mensen ikke har kommet.

Vet jo at alt håp ikke er ute. Men handler nok om å begrense skuffelsen litt og. Ikke ha for høye forhåpninger :smiley-ashamed004:Heartred
Skjønner veldig godt, om tenk om det ikke skjer denne mnd så blir 2024 våres
Blir bare skuffet om jeg fortsetter. Bortsett fra litt murring og smerter i korsryggen så har jeg null tegn på å være gravid. Magefølelsen sier også at det ikke gikk denne gangen. Så om jeg skal teste igjen så blir det i slutten av neste uke. Type 22 Desember før jeg reiser på juleferie, om mensen ikke har kommet.

Vet jo at alt håp ikke er ute. Men handler nok om å begrense skuffelsen litt og. Ikke ha for høye forhåpninger :smiley-ashamed004:Heartred
Hvis ikke det skjer denne gangen tenk at 2024 blir vårt ❤️ :happy:
 
Jeg har noe lignende, men aner ikke hva nedpress er! :scratch Føles ut som jeg blir stukket. Og ilinger opp gjennom nedre del av mage innimellom.:Heartpink
Ja, kjent mye stikking, men føles ut som det kommer fra langt inni høna her :laughing002 Nedpress kjenner man som regel på slutten av svangerskapet pga babyen presser seg nedover i bekkenet, noe som kan gi strålende smerter og ekstra trykk nedentil.
 
tror faktisk ikke eggløsning var før 8ende mtp stikkingen som kom, fikk denne nå og det klør sånn etter å ta en ny.. noen av de skyggestreker kan være så klare, så vanskelig å si hva slags strek det er :nailbiting:
Sniker litt her. Men dette har jeg troa på at er babystrek assa :)
 
Tørr nesten ikke å håpe, har hatt sånn både uten at det var babystrek, og sist når jeg var gravid, da var den veldig synlig dagen etter (endte i SA). Så spent på om streken blir sterkere eller ei.
Har opplevd det samme så føler med deg. Krysser fingrene for at det går vegen denne gangen:Heartred
 
Ja, får bare vente å se, ikke alltid like klokt å teste tidlig :dead: ble bare så gal av at jeg følte meg så utrolig varm hele tiden, brenner i kinnene til og med, men er verken rød eller syk :oops:
Jeg er også utrolig varm og brenner i kinnene!! Kanskje et godt tegn siden din test ser positiv ut :happy: Skal ta første test etterpå, 8dpo!
 
Jeg er også utrolig varm og brenner i kinnene!! Kanskje et godt tegn siden din test ser positiv ut :happy: Skal ta første test etterpå, 8dpo!
Ja, kan jo absolutt være mtp økt temp etter eggløsning. Jeg hadde det samme forrige gang (selvom det endte i SA). Blir spennende å se utfallet av testene våre de neste dagene da :happy:
 
8 dpo her jeg også, tempen stiger fortsatt.. Men jeg venter med å teste, tror jeg :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_4773.jpeg
    IMG_4773.jpeg
    290,2 KB · Visninger: 22
Back
Topp