❤️IKM uke 51❤️

Jeg lurer litt på murringer folkens!:) Etter at vi startet prøvingen hadde jeg de to første syklusene null symptomer. Deretter en kjemisk og mye grums. Men jeg har lagt merke til murring flere av de siste syklusene. Jeg hadde det ikke før, men nå har jeg begynt å få murringer omtrent 1 liten uke dpo og 1 uke før ikm. Jeg har følt på meg at "noe" foregår, men usikker på om det bare plutselig er endring i pms.
Jeg sa til mannen at jeg mener jeg ikke har hatt det før - for hvis det hadde murret slik før hadde jeg vegret meg litt for sengekos:stop: vil jo ikke bli overrasket med et blodbad midt i økten:nailbiting:
Er 7 dpo i dag, og tiden går i sneglefart! Og så blir jeg jo helt viljeløs når jeg ser at dere driver å tester:excited001
Tenkte å vente til 10 dpo, hvis jeg klarer å holde meg i skinnet:greet015
 
Noen som har erfaring med festeblødning?

Jeg skjønner ikke helt min egen kropp og syklus, hvis dette er mensen. Blenda-tester, 10 DPO. 8 og 9 DPO kom det lyse-rosa og brune greier. Mye mer enn hva diverse Internett-sider sier om festeblødning. …men det er mindre enn normal mensen og altfor tidlig… Lurer derfor på om noen har erfaring.
 
Noen som har erfaring med festeblødning?

Jeg skjønner ikke helt min egen kropp og syklus, hvis dette er mensen. Blenda-tester, 10 DPO. 8 og 9 DPO kom det lyse-rosa og brune greier. Mye mer enn hva diverse Internett-sider sier om festeblødning. …men det er mindre enn normal mensen og altfor tidlig… Lurer derfor på om noen har erfaring.
Kan ikke huske at jeg blødde med mine 3 andre barn. Men denne uken blødde jeg litt, type brunt på DPO 6 og 7. Har ofte mellomblødninger i syklusen. Men testet svakt positivt i går, men negativt i dag. Noe sier meg at den blødningen var noe... har ikke helt gitt opp at jeg er gravid. Er 9DPO i dag. Er jo enda litt tidlig å forvente positive tester på 10 DPO. Om egget festet seg iløpet av de siste to dagene så er vel sjansen større for positiv test om en dag eller to.
 
Dette bildet har jeg da sett før! Er vi i samme IKM? :love017 Gratulerer så mye igjen, dette ser veldig lovende ut ❤️
Du har nok sett bildet før ja :joyful: Jeg skulle vel egentlig bytta til ikm 50 da eggløsning kom tidligere, men så ble jeg bare igjen her siden det bare var snakk om en dag. Så fint at dere prøver igjen! ❤️ hvor mange dpo er du da?
 
Du har nok sett bildet før ja :joyful: Jeg skulle vel egentlig bytta til ikm 50 da eggløsning kom tidligere, men så ble jeg bare igjen her siden det bare var snakk om en dag. Så fint at dere prøver igjen! ❤️ hvor mange dpo er du da?
Håper virkelig denne holder hele vegen for dere ❤️

Jeg er 3 dpo i dag, så henger litt bakpå med ikm siste dag i uke 51 :shy: Spent på om kroppen har stabilisert seg og om det vil klaffe igjen ❤️
 
Kan ikke huske at jeg blødde med mine 3 andre barn. Men denne uken blødde jeg litt, type brunt på DPO 6 og 7. Har ofte mellomblødninger i syklusen. Men testet svakt positivt i går, men negativt i dag. Noe sier meg at den blødningen var noe... har ikke helt gitt opp at jeg er gravid. Er 9DPO i dag. Er jo enda litt tidlig å forvente positive tester på 10 DPO. Om egget festet seg iløpet av de siste to dagene så er vel sjansen større for positiv test om en dag eller to.
Takk for svar! Har ikke gitt opp håpet, har liksom litt troa, så venter i spenning på de neste dagene… :happy. Jeg følger spent med på dere alle.
 
Det ble omgangssyke på meg i går ja, for noe dritt.. bokstavelig talt :laughing002
Ikke testet noe siden morgenen i går, doturene har vært for hyppige til at det er noe vits. Er det egentlig mulig at en liten spire kan klamre seg fast mens man har både forkjølelse og omgangssyke i lutealfasen? :shy:
Har mistet skikkelig troa..
 
Det ble omgangssyke på meg i går ja, for noe dritt.. bokstavelig talt :laughing002
Ikke testet noe siden morgenen i går, doturene har vært for hyppige til at det er noe vits. Er det egentlig mulig at en liten spire kan klamre seg fast mens man har både forkjølelse og omgangssyke i lutealfasen? :shy:
Har mistet skikkelig troa..
Usj da! Det aner jeg ikke noe om egentlig.. bare hørt en gang at noen sa det var større kjangs for at egget festet seg om man var litt små pjusk men aner ikke hvorfor eller om det stemmer:dontknow God bedring i hvertfall!
 
10dpo og ingenting :/
 

Vedlegg

  • IMG_6620.jpeg
    IMG_6620.jpeg
    2 MB · Visninger: 97
Noen som har vært borti lyn/støt smerter nedentil? Kjennes liksom ut som et støt/lyn av smerte som går gjennom livmora og ned til livmorhalsen. Hatt det et par ganger de siste 3 dagene, nesten litt som når man har heftig nedpress før fødselen. Ikke kjent lignende tidligere, men nedpress er vel det nærmeste jeg kommer o_O
 
Back
Topp