❤️IKM uke 51❤️

9 dpo her og negativ test…:(
ble fryktelig usikker på temperaturen på urinprøven, tok den i dagtidlig kl 6 i glass og satte den i kjøleskapet. Aner ikke hvor lenge den må stå ute for å bli over 15 grader.:think005 Glasset var fremdeles kjølig, men hadde stått ute ca 1 t.
Blødde litt etter sengekos på onsdag (5 dpo) og har siden da hatt bittelitt lyserosa på papiret de to siste dagene. I dag etter frokost var det litt mer lyserosa og prikker med noe "gruslignende" mørkt.
Blir så fryktelig lei meg når jeg oppdager blødning! Og det er jo altfor tidlig for TR:crybaby2
 
Drømte i natt at jeg fikk en positiv test :laughing002. Er bare 7 dpo og har fortsatt planer om å vente til jeg er 12 dpo på fredag, men jeg kjenner det er vanskelig når jeg ser alle testene her inne.
 
Samme her, så tenkte at jeg tar en pause fra både forum, prøving osv nå :) orker ikke flere skuffelser akkurat nå :Heartred
Ja, det skjønner jeg... :Heartred Jeg er bare 8dpo så det er vel en sjans, men har ikke helt troa. Jeg har lange sykluser også, så tar lang tid mellom hver sjanse. Skal ta en prat med mannen og vurdere og gå tilbake til fertilitetsklinikken nå, vi har prøvd et år nå og jeg er så lei av testing etter EL i ustabile sykluser…
 
Litta dipp i temp der, håper det kommer av dårlig søvn da minsten er syk, og ikke defekt lutealfase - eller kanskje festedipp? :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231217_152121_FF App.jpg
    Screenshot_20231217_152121_FF App.jpg
    317,4 KB · Visninger: 29
Kan settes på TR

Selvfølgelig skuffa, men glad for at det virker som kroppen er tilbake på regulær syklus etter SA for 4 uker siden, så ganske fornøyd med det i det minste! Så nå ser jeg frem til en litt fuktigere julefeiring enn planlagt, så sees vi i 2024
Godt at kroppen er tilbake i rute. Da er den klar for neste runde❤️

Det er min trøst og, jeg kan drikke alkohol i julen. Sånn i fare for å høres ut som en alkoholiker :hilarious: Men jeg skal på besøk til svigers i 3 dager, og de hadde avslørt meg på flekken om jeg ikke takker ja til et glass vin. Vanskelig å komme med unnskyldninger når jeg ikke skal kjøre bil eller ha med meg barna. Etter jul nå så ser jeg de ikke før til påske, så da skal jeg evt. Klare å skjule det.
 
Back
Topp