❤️IKM uke 51❤️

IMG_0823.jpeg

10 dpo, blendahvite testee. Regner med tante rød kommer i løpet av de nærmeste dagene.
Sluttet å ha ømme bryster for ett par dager siden (uvanlig for meg før ikm) men tenker at det kan ha vært fordi jeg ble syk :confused005
 
10 DPO og blendahvit test. Så nå har jeg offisielt gitt opp. Synes denne syklusen har vært skikkelig dritt. For mange skygge og lurestreker. Og den ene var virkelig rosa og så positiv ut. Var tilogmed på det nivået at kjæresten så den og mente at vi trengte ikke å teste mer. Men det var torsdag ettermiddag så om det hadde vært noe så hadde det vært godt synlig nå på lørdag to dager etterpå.
 

Vedlegg

  • 20231216_070637.jpg
    20231216_070637.jpg
    1,1 MB · Visninger: 49
10 DPO og blendahvit test. Så nå har jeg offisielt gitt opp. Synes denne syklusen har vært skikkelig dritt. For mange skygge og lurestreker. Og den ene var virkelig rosa og så positiv ut. Var tilogmed på det nivået at kjæresten så den og mente at vi trengte ikke å teste mer. Men det var torsdag ettermiddag så om det hadde vært noe så hadde det vært godt synlig nå på lørdag to dager etterpå.
Jeg er også 10dpo og kjenner at jeg ikke har lyst til å teste. Orker ikke å bli skuffet :(
Det har vært en kjip syklus for flere av oss :Heartred får visst bare holde ut og stå på videre :Heartred
 
8 dpo i dag! Kjente skikkelig mensmurring i dagtidlig da jeg var oppe på do. Føles ut som om TR skal komme, men det er altfor tidlig :oops: stikker i livmortappen - føles ut som en nål stikker der nede. Svinger veldig mellom å være positiv og negativ! Hver gang jeg får denne murringen (får det når jeg reiser meg etter å ha lagt lenge (natt el lang dubb:angelic:)) blir jeg skikkelig negativ. Men så holder brystene stand og størrelsen går definitivt ikke ned, med nippler som strutter:smiley-angelic003.
Gruer meg litt til å teste… andre som kjenner seg igjen i det?:Heartpink
 
Noen som har vært borti lyn/støt smerter nedentil? Kjennes liksom ut som et støt/lyn av smerte som går gjennom livmora og ned til livmorhalsen. Hatt det et par ganger de siste 3 dagene, nesten litt som når man har heftig nedpress før fødselen. Ikke kjent lignende tidligere, men nedpress er vel det nærmeste jeg kommer o_O
Jeg har noe lignende, men aner ikke hva nedpress er! :scratch Føles ut som jeg blir stukket. Og ilinger opp gjennom nedre del av mage innimellom.:Heartpink
 
Jeg er også 10dpo og kjenner at jeg ikke har lyst til å teste. Orker ikke å bli skuffet :(
Det har vært en kjip syklus for flere av oss :Heartred får visst bare holde ut og stå på videre :Heartred
2024 får bli vårt år :Heartred jeg har egentlig ikke noen grunn til å klage. Men når den ene testen hadde så tydelig en bred og rosa strek så gikk jeg litt i kjelleren. Men er på vei opp nå! Dette skal gå bra ❤️ Heier på deg ❤️
 
Gjerne det :) jeg lurer fryktelig på denne el .. forje mnd hadde jeg høy el topp .
Denne mnd er den rar. hvor ofte tester dere el ? Når vil dere si at el er utifra den der .
Jeg er ikke så god på temping. Og bruker fertilityfriend appen.... den tenker for meg :hilarious:
Men ser ut som 13. Er det nærmeste jeg kan gjette... og det blir gjetting:smiley-ashamed004
 
2024 får bli vårt år :Heartred jeg har egentlig ikke noen grunn til å klage. Men når den ene testen hadde så tydelig en bred og rosa strek så gikk jeg litt i kjelleren. Men er på vei opp nå! Dette skal gå bra ❤️ Heier på deg ❤️
Jeg er drittlei av prøvingen nå :nailbiting: :p lei av å håpe, lei av skuffelser. Jeg skulle ønske at jeg bare klarte å legge prøvingen helt død :Heartred
 
FF har satt kryss, og både den og premom mener 4 dpo i dag. Natural Cycles derimon mener 3 dpo. Babydans CD13, så bør vel vær innafor dersom jeg er 4 dpo? Jeg er ganske sikker på 4 dpo selv, mtp symptomer o.l. :)

Peak på ELtest CD13. Positiv, men synkende, på CD14 :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231216_092322_FF App.jpg
    Screenshot_20231216_092322_FF App.jpg
    282 KB · Visninger: 26
Jeg er ikke så god på temping. Og bruker fertilityfriend appen.... den tenker for meg :hilarious:
Men ser ut som 13. Er det nærmeste jeg kan gjette... og det blir gjetting:smiley-ashamed004
Dette er Eveline appen med el tester trur jeg skal gå for annen .. ja gjetning fra vår side å men jeg testa 1gang om dagen i starten . Siste dagene fler ganger om dagen
 
Jeg er drittlei av prøvingen nå :nailbiting: :p lei av å håpe, lei av skuffelser. Jeg skulle ønske at jeg bare klarte å legge prøvingen helt død :Heartred
Huff :Heartred jeg forstår. Jeg er ikke lei enda. Det er for tidlig. Men prøvingen blir litt altoppslukende.

Sender deg en god klem❤️
 
Blenda hvitt her i dag også. 10dpo. Hadde ikke lyst til å ta bilde av den testen engang :rolleyes: slenger meg på 2024, at det er året for oss:Heartred Her blir det å melde mens så fort den kommer (mandag tipper jeg) til riksen og sette i gang med IVF i januar..
Så bra at det er hjelp å få:Heartred 2024 er året❤️
 
5dpo i dag frister for å teste men tror det ikke er noe vits enda. Folkes dere som får negative ikke mist håp man kan teste positiv dpo 12 og 13 som dpo 7 og 8. fortsett med testinga…
Blir bare skuffet om jeg fortsetter. Bortsett fra litt murring og smerter i korsryggen så har jeg null tegn på å være gravid. Magefølelsen sier også at det ikke gikk denne gangen. Så om jeg skal teste igjen så blir det i slutten av neste uke. Type 22 Desember før jeg reiser på juleferie, om mensen ikke har kommet.

Vet jo at alt håp ikke er ute. Men handler nok om å begrense skuffelsen litt og. Ikke ha for høye forhåpninger :smiley-ashamed004:Heartred
 
Men folkens, trenger råd her. Årets store happening skjer i dag, nemlig pinnekjøttlag med 20 av våre nærmeste venner. Det pleier å bli det man kaller «fuktig» :laughing002 Jeg er så i tvil på om jeg skal legge testingen og denne prøveperioden på hylla nå som jeg føler løpet er kjørt uansett, og bare kose meg med noen glass og sosialt samvær. Er så redd jeg kommer til å få sjukt dårlig samvittighet for det i morgen. Hjelp meg å tenke riktig her:whacky011 hva hadde dere gjort?
 
Dette er Eveline appen med el tester trur jeg skal gå for annen .. ja gjetning fra vår side å men jeg testa 1gang om dagen i starten . Siste dagene fler ganger om dagen
Temperaturen registrerer jeg i fertilityfriend og el testene I premom. Synes fertilityfriend er helt super til temperatur.
 
Men folkens, trenger råd her. Årets store happening skjer i dag, nemlig pinnekjøttlag med 20 av våre nærmeste venner. Det pleier å bli det man kaller «fuktig» :laughing002 Jeg er så i tvil på om jeg skal legge testingen og denne prøveperioden på hylla nå som jeg føler løpet er kjørt uansett, og bare kose meg med noen glass og sosialt samvær. Er så redd jeg kommer til å få sjukt dårlig samvittighet for det i morgen. Hjelp meg å tenke riktig her:whacky011 hva hadde dere gjort?
Jeg tenker lev som normalt til positiv test. Kanskje ikke grøftefyll, men noen glass går nok fint
 
IMG_2424.jpeg
Fikk disse i dag! Er mellom 7-9 dpo. Trodde jeg var 8 i dag basert på eggløsningsmerter, men disse er kanskje litt sterke for 8 dpo. Min 4. syklus med positive tester siden juli i år :bag:, men jeg har fortsatt håpet! Fikk antibiotika for BV før eggløsning og tar progesteron nå. Tipper jeg tar neste test 14 dpo for å spare meg for stresset det er å drive å sammenligne tester. Går det, så går det:Heartred
 
Back
Topp