❤️IKM uke 51❤️

Ombestemte meg, tørr ikke å ta ny test i kveld. Kan vente til morgenurin. Har drukket mye vann på jobb og tisset oftere enn det jeg pleier å gjøre.. så redd for neg resultat :arghh:
Som regel er ikke morgenurin det beste. Det kalles «dritt-tiss».
 
7dpo - blenda såklart! :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_8805.jpeg
    IMG_8805.jpeg
    492,2 KB · Visninger: 37
Noen som har vært borti slim senere i syklusen? Ligner EL slim, kom til og med på papiret. Åpen livmormunn i tillegg.. kanskje første slipp ikke var suksessfullt? Føles ikke som om mensen er på vei heller..
Ps. Har fått svake tester (hcg) ved eggløsning tidligere (selv om det teknisk sett ikke skal reagere på LH hormon). Testet da ettersom jeg ikke visste når eggløsning ville inntreffe pga prevensjons slutt.
Jeg fikk noe som lignet på el-slim i dag.

Akkurat nå er jeg vare forvirret over egen kropp. Spottet brunt i tre dager i forrige uke (altfor tidlig for mensen). I går var g-testen negativ. I dag er jeg sjuk, så har ikke hatt overskudd til å tenke… Tror jeg må be mannen min kjøpe g-tester for nå skjønner jeg svært lite.
 
Last edited:
Jeg håper det, men tør ikke å ha forhåpninger enda..:nailbiting:Føler så mange har hatt streker i det siste som ikke har blitt noe mer..
Ja, hadde en selv forrige mnd.. :shifty: Men denne har jeg troa på. Når tester du på nytt?
 
Ja, hadde en selv forrige mnd.. :shifty: Men denne har jeg troa på. Når tester du på nytt?
Så frustrerende og unødvendig med streker som ikke utvikler seg… :rolleyes: Man får jo litt forhåpninger av de.

Hadde egentlig ikke tenkt å teste før onsdag, men så fikk jeg for meg at jeg måtte teste i kveld fordi jeg hadde litt murringer i magen :pMen skal prøve å holde meg til opprinnelig plan og vente til onsdag, kanskje torsdag morgen også..
 
Så frustrerende og unødvendig med streker som ikke utvikler seg… :rolleyes: Man får jo litt forhåpninger av de.

Hadde egentlig ikke tenkt å teste før onsdag, men så fikk jeg for meg at jeg måtte teste i kveld fordi jeg hadde litt murringer i magen :pMen skal prøve å holde meg til opprinnelig plan og vente til onsdag, kanskje torsdag morgen også..
Ojjj! Standhaftig av deg :hilarious: Her skal jeg teste i morgen igjen :wacky:
 
Jeg tror babyplan testene hater meg.... har ikke testet på noen dager etter å ha først fått skygge 7DPO, svak positiv 8DPO og helt blenda 9 og 10 DPO. I dag 13 DPO skulle jeg bare utelukke, og hva dukker opp? Den svake streken igjen. Blir jo helt kokko!
 

Vedlegg

  • 20231219_072821.jpg
    20231219_072821.jpg
    1,2 MB · Visninger: 81
Last edited:
Back
Topp