❤️IKM uke 51❤️

Jeg skulle vente til 12 DPO denne gangen med å teste. Jeg holdt til 9 DPO :knegg: Måtte teste etter jobb. Blenda som alltid!

20231219_162429.jpg
 
11 dpo her og nok en dag med lett lyserosa spotting… ingen menstruasjonssmerter og ikke ferskt blod. Det her er en tålmodighetsprøve :banghead: Har ikke testet i dag, blendahvit 9 og 10 dpo - Regner jeg med! (jeg har problemer med å se skyggestrekene dere snakker om, har ikke lang erfaring med testingo_O). Går bare rundt og venter på TR, men så er det jo ikke over før hun kommer skikkelig… så da klamrer jeg meg fast til håpet:Heartpink

Noen som har erfaring med dager med spotting i dpo og likevel gravid?:Heartpink
Jeg opplever spottingen som en negativ greie, trenger å høre om noen mener det er håp:Heartpink
 
Har så linje øyne,kan noen hjelpe å tyde. Er 12 dpo I og vet det e tidlig,men syns eg ser en strek, mulig den e så svak at kamera ikke tar det opp da og håpet fortsette,pluss mulig hvit bakgrunn ikkje e den beste for å fange opp?
 

Vedlegg

  • 20231219_180047.jpg
    20231219_180047.jpg
    446,3 KB · Visninger: 91
  • 20231219_175033.jpg
    20231219_175033.jpg
    534,3 KB · Visninger: 88
Last edited:
Har så linje øyne,kan noen hjelpe å tyde. Er 12 dpo I og vet det e tidlig,men syns eg ser en strek, mulig den e så svak at kamera ikke tar det opp da og håpet fortsette
Jeg har også ekstremt streksyn, så jeg ser også en strek der, men jeg har fått mange sånne skyggestreker på makesure uten at det var noe..
 
Har så linje øyne,kan noen hjelpe å tyde. Er 12 dpo I og vet det e tidlig,men syns eg ser en strek, mulig den e så svak at kamera ikke tar det opp da og håpet fortsette,pluss mulig hvit bakgrunn ikkje e den beste for å fange opp?
Sniker litt her, men jeg ser strek på første bildet :happy: Krysser fingrene for deg!
 
Jeg er heeeelt forvirret!!! Dpo 8/9 idag og fått negativ test nå, men igår både morgen og kveld ble testen positivt. Noen som har opplevd det samme? :arghh:
AF2A596D-F3DB-4C8E-BB50-0C1406B8CDDF.jpeg
 
Åh fine du, har så håpet for at spira klamrer seg fast :Heartred Hva tenker du videre ifht testing? Tar du flere eller avventer du litt?
Kjenner jeg meg selv rett så tar jeg flere, men venter sikkert noen dager. Har noen digitale å svi opp så tar sikkert en i uken til jeg evt. Får 3+ :hilarious: kjenner jeg ikke helt har slått meg til ro med det, har vært så mye lureri denne de forrige syklusene. Men første positive digitale da.
 
Kjenner jeg meg selv rett så tar jeg flere, men venter sikkert noen dager. Har noen digitale å svi opp så tar sikkert en i uken til jeg evt. Får 3+ :hilarious: kjenner jeg ikke helt har slått meg til ro med det, har vært så mye lureri denne de forrige syklusene. Men første positive digitale da.
Klarer du å vente i noen dager?
Jeg har allerede tatt 6 tester i dag :hilarious:
 
11 dpo her og nok en dag med lett lyserosa spotting… ingen menstruasjonssmerter og ikke ferskt blod. Det her er en tålmodighetsprøve :banghead: Har ikke testet i dag, blendahvit 9 og 10 dpo - Regner jeg med! (jeg har problemer med å se skyggestrekene dere snakker om, har ikke lang erfaring med testingo_O). Går bare rundt og venter på TR, men så er det jo ikke over før hun kommer skikkelig… så da klamrer jeg meg fast til håpet:Heartpink

Noen som har erfaring med dager med spotting i dpo og likevel gravid?:Heartpink
Jeg opplever spottingen som en negativ greie, trenger å høre om noen mener det er håp:Heartpink
Jeg spottet på 5 og 6 dpo, og fikk positiv test i dag på 13 DPO, en meget svak positiv. Den digitale ble og positiv
 
Back
Topp