❤️IKM uke 51❤️

Jeg fikk noe som lignet på el-slim i dag.

Akkurat nå er jeg vare forvirret over egen kropp. Spottet brunt i tre dager i forrige uke (altfor tidlig for mensen). I går var g-testen negativ. I dag er jeg sjuk, så har ikke hatt overskudd til å tenke… Tror jeg må ve mannen men kjøpe g-tester for nå skjønner jeg svært lite.
Jeg får det når jeg er gravid :) Tempen er på vei opp igjen, men negativ test i går 9dpo, så har ikke helt troa likevel. Tester om to dager og det får bli siste!
1E29B2D8-B90E-47C7-B69F-B1683C1EFA20.jpeg
 
Liker egentlig ikke å redigere bilder for å få frem streker, ser det ikke så godt på originalbildet, men i virkeligheten synes jeg streken var for bred og rosa til å være skygge. Så da måtte jeg redigere litt for å se. Fant ikke det filteret dere andre bruker for å få frem streken så jeg prøvde meg frem. I tillegg steg både temp og hvilepuls i dag. Så nå er frøken koko igang igjen. Jeg som egentlig hadde gitt opp denne prøveperioden.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231219_080821_FF App.jpg
    Screenshot_20231219_080821_FF App.jpg
    763,2 KB · Visninger: 65
  • Screenshot_20231219_075818_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20231219_075818_Photo Editor.jpg
    841,6 KB · Visninger: 64
Gratulerer så mye woooow. prøver meg på en clearblue test idag jeg og
Takk :Heartred streken er jo veldig svak på babyplan, så siden jeg har 6 digitale liggende.....og bestilte både flere tester og wild yam i går...så bare fyrte jeg løs. Hadde jo egentlig virkelig gitt opp denne måneden. Gir det noen dager til før jeg klarer å glede meg veldig.
 
Her er morgenens.. 8dpo.
Bledahvit..
 

Vedlegg

  • IMG_8837.jpeg
    IMG_8837.jpeg
    437,3 KB · Visninger: 76
  • IMG_8836.jpeg
    IMG_8836.jpeg
    379,9 KB · Visninger: 72
Jeg fikk noe som lignet på el-slim i dag.

Akkurat nå er jeg vare forvirret over egen kropp. Spottet brunt i tre dager i forrige uke (altfor tidlig for mensen). I går var g-testen negativ. I dag er jeg sjuk, så har ikke hatt overskudd til å tenke… Tror jeg må be mannen min kjøpe g-tester for nå skjønner jeg svært lite.
Ja, skikkelig forvirra selv! For nå har jeg ømme bryster og verking i korsryggen, spesielt på høyre siden hvor jeg skal ha eggløsning fra (hatt siden i går, ømme bryster kom i dag) o_O kjennes delvis ut som tidlig bekkenløsning, den var ny! Men så rakk jeg også å få bekkenløsning på de få ukene jeg var gravid sist. Typisk om det nå skjer ved eggløsning/mensen også :dead:
 
Back
Topp