Babydrømmen87
Elsker forumet
Det stiger i hvertfall, fra 9 dpo til 12 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin økningDet stiger i hvertfall, fra 9 dpo til 12 dpoVis vedlegget 448188
Hehe, nemlig negativ til det motsatte er bevist type godt det ikke er bare meg daFøler egentlig med deg der, er ikke lett å sitte med et stort håp. Føler egentlig at det er best å være super pessimistisk og ende med å bli veldig positivt overrasket ved positiv test
Ja så når man får positiv test så blir det sånn «oj, jeg er gravid.. trodde ikke det var mulig jeg»Hehe, nemlig negativ til det motsatte er bevist type godt det ikke er bare meg da
Føler med deg, samme her 11 mnd uten noe som skjer. Vi venter på ivf men lang ventetid så vi har fått tid slutten av feb/mars, for hormoner osv. Neste år føles så lenge til når man har holdt på 1 år i januar 25! Nå er jeg mentalt utslitt den følelsen. IKM snart, mensen murringer og humørsvingninger som alltid før mensen kommer. Så tøft å vente på at noe skal skje snart, også skuffelsen når tanta kommer Lykke tilJeg kan også settes på TR.. helt blenda test og så viiidt litt lyserosa utflod i dag..
Vet jeg ikke har prøvd lenge i det hele tatt, men synes det er kjipt å gå forbi de første 3 mnd uten noen ting.. Jeg er så bekymret og redd for at det er noe galt med meg eller partner. Vi er unge og friske. Det er to år siden jeg sluttet på hormonprevensjon og syklusen har vært stabil siden det. Jeg temper, så vet at jeg har eggløsning - eneste er noe kort lutealfase, men ellers er det ikke noe grunn til at det ikke skal gå .. i teorien .. Arhh, skulle bare ønske at noen kunne si sånn "om 8 mnd, da er det deres tur!", så skulle jeg ha slått meg til ro med det. Synes det er så vanskelig å ikke vite om det sitter neste måned eller aldri liksom.
Gratulerer så mye til alle som har fått positiv alt, og til resten: jeg heier på dere og håper jeg ikke ser noen av dere i neste tråd hehe
Jeg ser også!! Har du mulighet til å kjøpe andre tester til i morgen? F.eks. Makesure med 53 på slutten?Okei, okei. Jeg fikk denne nå. Er jeg helt på bærtur, eller er det en strek der igjen?? Nå blir jeg snart kokko kjenner jeg
Vis vedlegget 448182
Jeg har igjen 1 makesure. Testet negativt med det i går kveld. Tenkte å vente til 19.00 å ta den siste, da har jeg holdt meg i 3 timer uten drikke. Er den negativ, så tenker jeg det ikke er noeJeg ser også!! Har du mulighet til å kjøpe andre tester til i morgen? F.eks. Makesure med 53 på slutten?
Ja, det høres lurt ut! Ikke kjent med at metode kan ha skygger, men det er vell kanskje en risiko med alle tidligtestene, siden de skal være så sensitiveJeg har igjen 1 makesure. Testet negativt med det i går kveld. Tenkte å vente til 19.00 å ta den siste, da har jeg holdt meg i 3 timer uten drikke. Er den negativ, så tenker jeg det ikke er noe
Ja det stemmer, men nå skal det sies at jeg venter litt på pinebenken om jeg må flyttes til TR.. Som nevnt hadde jeg en veldig svak metode tidlig i går, mens digital viste 1-2 uker. Men jeg klarte ikke helt slå meg til ro med at streken var så svak, så jeg tok test i dag tidlig på nokså konsentrert urin. Igjen fikk jeg svak strek på tidligtest (rfsu denne gangen) og jeg tok en vanlig makesure som var helt blenda fikk litt sjokk og føler den burde slått ut om hcg hadde fortsatt å øke? Er 14dpo i dag og det er også ikm, så har begynt å innstille meg på at kanskje det ikke går veien.. Det kan i såfall også forklare den svake metode testen..Metode tidligtester eeer jo kjent for å ha veldig dårlig fargestoff. Tror det var @Dancemom som skrev at hun fikk kjempesvak strek 13 dpo med den, og mye tydeligere strek med BP på 11 dpo.
Tok den siste Makesure testen nå, og kan kanskje se en antydning. Men ikke noe mere enn det. Så virker som metode har gitt skygge da, om det ikke er for tidlig da. Men er jo 11dpo så tenker det burde synes. Får nok tr snar, har hatt menssmerter av å på siste dagenJa, det høres lurt ut! Ikke kjent med at metode kan ha skygger, men det er vell kanskje en risiko med alle tidligtestene, siden de skal være så sensitive
Åneeei… Tror du det kan være kjemisk? Har du noen symptomer?Ja det stemmer, men nå skal det sies at jeg venter litt på pinebenken om jeg må flyttes til TR.. Som nevnt hadde jeg en veldig svak metode tidlig i går, mens digital viste 1-2 uker. Men jeg klarte ikke helt slå meg til ro med at streken var så svak, så jeg tok test i dag tidlig på nokså konsentrert urin. Igjen fikk jeg svak strek på tidligtest (rfsu denne gangen) og jeg tok en vanlig makesure som var helt blenda fikk litt sjokk og føler den burde slått ut om hcg hadde fortsatt å øke? Er 14dpo i dag og det er også ikm, så har begynt å innstille meg på at kanskje det ikke går veien.. Det kan i såfall også forklare den svake metode testen..
Ser sånn ut.. hadde gravidsymptomer til og med mandag, følt meg helt normal etter det. Nå i natt startet blødningen..Åneeei… Tror du det kan være kjemisk? Har du noen symptomer?
Herres, så utrolig trist! Spesielt når du allerede hadde satt deg på gravid og turt å kjenne på gleden. Jeg føler veldig med degSer sånn ut.. hadde gravidsymptomer til og med mandag, følt meg helt normal etter det. Nå i natt startet blødningen..
Stemmer, på en prikkJa så når man får positiv test så blir det sånn «oj, jeg er gravid.. trodde ikke det var mulig jeg»
Takk for omtanken Det ble en skikkelig knekk på oss begge to her. Så vi får bare tillate oss å kjenne på skuffelsen og tristheten litt og så prøve å nullstille oss.Herres, så utrolig trist! Spesielt når du allerede hadde satt deg på gravid og turt å kjenne på gleden. Jeg føler veldig med deg
Samtidig har jeg lest her et sted at det er høyere sjanse for å bli gravid første syklus etter kjemisk eller SA. Så jeg håper det gjelder for deg