Svarer meg selv! JA, det er babystrekBabystrek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svarer meg selv! JA, det er babystrekBabystrek?
Jeg serBabystrek?
GratulererSvarer meg selv! JA, det er babystrek
Usikker ass… trodde jeg så noe på de to nederste, samtidig blir bildet så kornete når jeg zoomer inn at det er vanskelig å siHer da? Både jeg og hubby syns vi ser noooe.. men tror begge det bare er øynene som lurer oss
Vis vedlegget 448310
Kan kaaanskje se antydning på nr 2? Veldig usikker jeg altså, hvor mange dpo?Her da? Både jeg og hubby syns vi ser noooe.. men tror begge det bare er øynene som lurer oss
Vis vedlegget 448310
Usikker ass… trodde jeg så noe på de to nederste, samtidig blir bildet så kornete når jeg zoomer inn at det er vanskelig å si
9, så tidligKan kaaanskje se antydning på nr 2? Veldig usikker jeg altså, hvor mange dpo?
Ja, nå er det den nest nederste jeg hadde hatt mest troa på, og kan kanskje skimte noe på den øverste hvis jeg legger godvilja tilVis vedlegget 448332
Her da? Føler selv jeg kan se nooooe på den nest nederste.. å kanskje den øverste.. men tror nok det nok en gang er streksynet mitt som kldder med hodet…
Men hvis du sammenligner fargestoffet på alle fire på kontroll-streken, så er det også de to du nevner som har mest farge. Vet ikke om det betyr noe!Vis vedlegget 448332
Her da? Føler selv jeg kan se nooooe på den nest nederste.. å kanskje den øverste.. men tror nok det nok en gang er streksynet mitt som kldder med hodet…
Den øverste og nest nederste har 10 i følsomhet, de to andre har 25..Men hvis du sammenligner fargestoffet på alle fire på kontroll-streken, så er det også de to du nevner som har mest farge. Vet ikke om det betyr noe!
Det gir mening! Da burde de i så fall vise mer enn de to andre ja, men det er fortsatt tidlig. Tar du test i morgen også?Den øverste og nest nederste har 10 i følsomhet, de to andre har 25..
Det gjør det.. men samtidig føler jeg meg nok ganske sikker på at det kun er øya som kødder med hodet vil så gjeeeeerne…Det gir mening! Da burde de i så fall vise mer enn de to andre ja, men det er fortsatt tidlig. Tar du test i morgen også?
Jaa, skjønner hva du mener når du stirrer intenst på testene. Til slutt er det liksom noe der Venter spent på den neste testenDet gjør det.. men samtidig føler jeg meg nok ganske sikker på at det kun er øya som kødder med hodet vil så gjeeeeerne…
Hehe, det kan du være sikker på at jeg gjør
Jaa, skjønner hva du mener når du stirrer intenst på testene. Til slutt er det liksom noe der Venter spent på den neste testen
Den syns jeg er tydeligere!!
Den syns jeg er tydeligere!!
Skal du prøve å holde deg og ta en til i kveld, eller hva tenker du?
Tror kanskje jeg drøyer det til i morgen.. er ute i Osloby nå (Drikker dog ikke annet enn brus)Skal du prøve å holde deg og ta en til i kveld, eller hva tenker du?
Det hadde vært heeelt greit om du drakk også! Så lenge ikke du kjører grøftefylla liksomTror kanskje jeg drøyer det til i morgen.. er ute i Osloby nå (Drikker dog ikke annet enn brus)