❤️IKM UKE 46❤️

Åh nei, så leit å høre! Hadde kjemisk forrige måned, og var veldig vondt - man har jo fått begynne å glede seg allerede, og så plutselig blir streken svakere i stedet for sterkere! Lykke til videre, håper det klaffer neste måned!
Det er trist å høre at du også har opplevd det, og jeg har fått øynene opp for hvor vanlig det er dessverre. Men noe fint ved å få høre at følelsene som dukker opp er normale i slike situasjoner :Heartred Takk for lykkeønskninger, håper det klaffer for deg og at streken bare blir sterkere denne gangen :love017

Sniker litt her! Har holdt meg litt unna forum etter SA i september.

11 dpo i dag! Ser noe på testene, men har vanskelig for å stole på at dette ikke bare er skygge. Når jeg redigerer opp kontrasten blir streken mye tydeligere, men jeg ser strekene såvidt på ekte. Skikkelig usikker! Er det mulig å få slike skyggestreker?

Vedlegg

• IMG_5240.jpeg
    IMG_5240.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 65
  • IMG_5239.jpeg
    IMG_5239.jpeg
    5 MB · Visninger: 65
Sniker litt her! Har holdt meg litt unna forum etter SA i september.

11 dpo i dag! Ser noe på testene, men har vanskelig for å stole på at dette ikke bare er skygge. Når jeg redigerer opp kontrasten blir streken mye tydeligere, men jeg ser strekene såvidt på ekte. Skikkelig usikker! Er det mulig å få slike skyggestreker?
Siden det er babyplan, så tror jeg ikke helt at dette kan være skygge - men jeg skal ikke uttale meg med sikkerhet. Syns de ser fine ut til å være 11 dpo☺️

Takk for omtanken :Heartred Det ble en skikkelig knekk på oss begge to her. Så vi får bare tillate oss å kjenne på skuffelsen og tristheten litt og så prøve å nullstille oss.

Åå ja håper det stemmer :Heartred I det store bildet er jo ikke en måned eller fler til og fra på en bursdagsdato det viktigste og jeg har troen på at det skal gå til slutt. men vondt er det likevel når man rekker å innstille seg på noe :Heartred
Veldig forståelig at dere kjenner på flere følelser rundt dette, og at det krever litt av dere å gå videre med en gang. Jeg tenker som du, at det er viktig at dere får bearbeidet dette sammen, og så kan dere ta steget videre når dere emosjonelt er klar for der :Heartred

Har bare hørt positive tilbakemeldinger på babyplan testene, men jeg testet tydelig rosa på de noen få dager ekstremt tidlig dpo . Nå er alle tester helt hvite :arghh: da ble det ikke noe denne mnd. Er 11 dpo og ikm er Tirsdag neste uke men da er vel alt håp ute. Neste syklus dropper jeg de tidligtestene for å spare meg selv denne skuffelsen :dead:

Har bare hørt positive tilbakemeldinger på babyplan testene, men jeg testet tydelig rosa på de noen få dager ekstremt tidlig dpo . Nå er alle tester helt hvite :arghh: da ble det ikke noe denne mnd. Er 11 dpo og ikm er Tirsdag neste uke men da er vel alt håp ute. Neste syklus dropper jeg de tidligtestene for å spare meg selv denne skuffelsen :dead:
Åååh, dine som var SÅ rosa… Det var synd å høre❤️

Takk for omtanken :Heartred Det ble en skikkelig knekk på oss begge to her. Så vi får bare tillate oss å kjenne på skuffelsen og tristheten litt og så prøve å nullstille oss.

Åå ja håper det stemmer :Heartred I det store bildet er jo ikke en måned eller fler til og fra på en bursdagsdato det viktigste og jeg har troen på at det skal gå til slutt. men vondt er det likevel når man rekker å innstille seg på noe :Heartred
Uff dette var leit å lese.. forstår veldig godt skuffelsen deres. Hadde også kjemisk forrige pp, og selvom det forsvinner fort, rekker man å kjenne på glede, håp, forventninger og innstille seg på datoer osv.. Så veldig forståelig å bli skuffet og kjenne på knekken. Men tenker at vi var et steg i riktig retning, og neste gang skal den sitte hele veien :Heartred

Mulig jeg overtenker litt her… Men hva tenker dere?
Er 10DPO i dag, IKM i morgen. Tok en RFSU tidlig test i morges, sjekket den etter sånn 30sek og da var det fortsatt bare en strek. Sjekket klokka og hoppet i dusjen. Står at man skal sjekke mellom 1-5 minutter, men da jeg sjekket igjen var det muligens gått 6. Vet at det kan komme en falsk ekstra strek hvis man sjekker for sent, men er det vanligvis hvis man sjekker etter ett par timer, eller kan det være falsk positiv nå?
Mulig det er ett veldig dumt spørsmål, men klarer liksom ikke helt å stole på det etter kjemisk forrige måned, og har ikke flere tester igjen, haha!
Oii denne ser jo kjempe positiv ut!! Tok samme type test ca 3/4 dager over ikm da jeg var gravid i april, og den var ca lik, om ikke svakere. Så veldig sterk for 10 dpo :love7

Back
Topp