Tusen takkHerlig Gratulerer så mye, så glad på dine vegne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHerlig Gratulerer så mye, så glad på dine vegne
Ja, blir isåfall ikke før i morgen efta. men får se på tempen i morgen førstJa, det hadde jeg også gjort! Evt. ventet til i morgen kveld kanskje. Uansett, så er det litt spennende
Herlig! Gratulerer såå masseMens jeg fortsatt venter på TR, så fikk jeg i det minste noen gode nyheter i dag - jeg fikk tilbud om stillingen jeg hadde søkt på og har allerede takket ja!! Så nå ser jeg veldig frem til å begynne der på nyåret en gang
Tusen takkHerlig! Gratulerer såå masse
Hvordan går det i dag?Ja, blir isåfall ikke før i morgen efta. men får se på tempen i morgen først
Nei, det må du ikke Egget kan feste seg så seint som 12 DPO7dpo og har mista fullstendig troa.. haff
I know, er bare på det stadiget at jeg ikke har troa, uansett evig pessimist med de to vi har, fikk jeg svakt positiv på 9dpo; så har et par dager ennå før jeg skal teste(selv om jeg røyk på et par tester på 5dpo)Nei, det må du ikke Egget kan feste seg så seint som 12 DPO
Tempen dropper litt i dag, men den er jo fortsatt høy. Har egentlig ikm i morgen, men el kom jo litt senere, så tipper ikm har blitt forskjøvet litt. Siste året har jeg spottet fra ca 6dpo og hver dag frem til tr kommer. Nå har jeg ikke spottet noen ting. Tok en metode tidligtest i går, kan skimte en veldig svak strek, men den er så svak att jeg får det ikke på bilde. Tror det bare er skygge. Har ingen symptomer I det hele tatt, så tipper tr kommer om ett par tre dager hadde jo to tester med svake rosa streker 7dpo, så tenker egget sikker har sveipa innom å så gått til grunne sikkert. Kjipt, men da får jeg håpe pp11 gjør susen. Bestilte en haug med tester og q10 i gårHvordan går det i dag?
Det er lov å være skuffa for hver eneste måned det ikke kommer noen rosa strekerJeg kan også settes på TR.. helt blenda test og så viiidt litt lyserosa utflod i dag..
Vet jeg ikke har prøvd lenge i det hele tatt, men synes det er kjipt å gå forbi de første 3 mnd uten noen ting.. Jeg er så bekymret og redd for at det er noe galt med meg eller partner. Vi er unge og friske. Det er to år siden jeg sluttet på hormonprevensjon og syklusen har vært stabil siden det. Jeg temper, så vet at jeg har eggløsning - eneste er noe kort lutealfase, men ellers er det ikke noe grunn til at det ikke skal gå .. i teorien .. Arhh, skulle bare ønske at noen kunne si sånn "om 8 mnd, da er det deres tur!", så skulle jeg ha slått meg til ro med det. Synes det er så vanskelig å ikke vite om det sitter neste måned eller aldri liksom.
Gratulerer så mye til alle som har fått positiv alt, og til resten: jeg heier på dere og håper jeg ikke ser noen av dere i neste tråd hehe
Masse lykke til på neste PPKan også settes på TR, som kom nå på morgenen i dag. Neste IKM gruppe for meg blir uke 50 pga lang syklus.
Metode tidligtester eeer jo kjent for å ha veldig dårlig fargestoff. Tror det var @Dancemom som skrev at hun fikk kjempesvak strek 13 dpo med den, og mye tydeligere strek med BP på 11 dpo.Tempen dropper litt i dag, men den er jo fortsatt høy. Har egentlig ikm i morgen, men el kom jo litt senere, så tipper ikm har blitt forskjøvet litt. Siste året har jeg spottet fra ca 6dpo og hver dag frem til tr kommer. Nå har jeg ikke spottet noen ting. Tok en metode tidligtest i går, kan skimte en veldig svak strek, men den er så svak att jeg får det ikke på bilde. Tror det bare er skygge. Har ingen symptomer I det hele tatt, så tipper tr kommer om ett par tre dager hadde jo to tester med svake rosa streker 7dpo, så tenker egget sikker har sveipa innom å så gått til grunne sikkert. Kjipt, men da får jeg håpe pp11 gjør susen. Bestilte en haug med tester og q10 i går
Vis vedlegget 448171
Føler egentlig med deg der, er ikke lett å sitte med et stort håp. Føler egentlig at det er best å være super pessimistisk og ende med å bli veldig positivt overrasket ved positiv testI know, er bare på det stadiget at jeg ikke har troa, uansett evig pessimist med de to vi har, fikk jeg svakt positiv på 9dpo; så har et par dager ennå før jeg skal teste(selv om jeg røyk på et par tester på 5dpo)
Jeg ser faktisk en svak svak strekOkei, okei. Jeg fikk denne nå. Er jeg helt på bærtur, eller er det en strek der igjen?? Nå blir jeg snart kokko kjenner jeg
Vis vedlegget 448182
Samme her!! Jeg serJeg ser faktisk en svak svak strek