❤️IKM UKE 46❤️

Jeg kan også settes på TR.. helt blenda test og så viiidt litt lyserosa utflod i dag..

Vet jeg ikke har prøvd lenge i det hele tatt, men synes det er kjipt å gå forbi de første 3 mnd uten noen ting.. Jeg er så bekymret og redd for at det er noe galt med meg eller partner. Vi er unge og friske. Det er to år siden jeg sluttet på hormonprevensjon og syklusen har vært stabil siden det. Jeg temper, så vet at jeg har eggløsning - eneste er noe kort lutealfase, men ellers er det ikke noe grunn til at det ikke skal gå .. i teorien .. Arhh, skulle bare ønske at noen kunne si sånn "om 8 mnd, da er det deres tur!", så skulle jeg ha slått meg til ro med det. Synes det er så vanskelig å ikke vite om det sitter neste måned eller aldri liksom.

Gratulerer så mye til alle som har fått positiv alt, og til resten: jeg heier på dere og håper jeg ikke ser noen av dere i neste tråd hehe :Heartred

Hvordan går det i dag?
Tempen dropper litt i dag, men den er jo fortsatt høy. Har egentlig ikm i morgen, men el kom jo litt senere, så tipper ikm har blitt forskjøvet litt. Siste året har jeg spottet fra ca 6dpo og hver dag frem til tr kommer. Nå har jeg ikke spottet noen ting. Tok en metode tidligtest i går, kan skimte en veldig svak strek, men den er så svak att jeg får det ikke på bilde. Tror det bare er skygge. Har ingen symptomer I det hele tatt, så tipper tr kommer om ett par tre dager :arghh: hadde jo to tester med svake rosa streker 7dpo, så tenker egget sikker har sveipa innom å så gått til grunne sikkert. Kjipt, men da får jeg håpe pp11 gjør susen. Bestilte en haug med tester og q10 i går:-)
1000024968.jpg

Jeg kan også settes på TR.. helt blenda test og så viiidt litt lyserosa utflod i dag..

Vet jeg ikke har prøvd lenge i det hele tatt, men synes det er kjipt å gå forbi de første 3 mnd uten noen ting.. Jeg er så bekymret og redd for at det er noe galt med meg eller partner. Vi er unge og friske. Det er to år siden jeg sluttet på hormonprevensjon og syklusen har vært stabil siden det. Jeg temper, så vet at jeg har eggløsning - eneste er noe kort lutealfase, men ellers er det ikke noe grunn til at det ikke skal gå .. i teorien .. Arhh, skulle bare ønske at noen kunne si sånn "om 8 mnd, da er det deres tur!", så skulle jeg ha slått meg til ro med det. Synes det er så vanskelig å ikke vite om det sitter neste måned eller aldri liksom.

Gratulerer så mye til alle som har fått positiv alt, og til resten: jeg heier på dere og håper jeg ikke ser noen av dere i neste tråd hehe :Heartred
Det er lov å være skuffa for hver eneste måned det ikke kommer noen rosa streker❤️
Jeg skylder litt på samfunnet og sex-undervisning, der det er lett å få inntrykket av at man som unge er SÅ fruktbar at du bare blir gravid ved å glemme én p-pille, eller ha sex én gang uten prevensjon. Det er i hvert fall vanlig å bli skuffet over at det ikke klaffer på kort tid, tenker jeg. Og så hjelper det ikke med de historiene om folk som blir gravid på første forsøk, som tross alt egentlig er unntaket, og ikke det vanlige scenarioet:confused013

Tempen dropper litt i dag, men den er jo fortsatt høy. Har egentlig ikm i morgen, men el kom jo litt senere, så tipper ikm har blitt forskjøvet litt. Siste året har jeg spottet fra ca 6dpo og hver dag frem til tr kommer. Nå har jeg ikke spottet noen ting. Tok en metode tidligtest i går, kan skimte en veldig svak strek, men den er så svak att jeg får det ikke på bilde. Tror det bare er skygge. Har ingen symptomer I det hele tatt, så tipper tr kommer om ett par tre dager :arghh: hadde jo to tester med svake rosa streker 7dpo, så tenker egget sikker har sveipa innom å så gått til grunne sikkert. Kjipt, men da får jeg håpe pp11 gjør susen. Bestilte en haug med tester og q10 i går:-)
Vis vedlegget 448171
Metode tidligtester eeer jo kjent for å ha veldig dårlig fargestoff. Tror det var @Dancemom som skrev at hun fikk kjempesvak strek 13 dpo med den, og mye tydeligere strek med BP på 11 dpo.

Tror IKM nå er 15.11, da EL var litt forsinket. Følte siden 4-5 DPO endel press nederst i magen, lignende som jeg hadde første gang jeg var gravid (men endte i MA), så har hatt høye forhåpninger! Men nå synes jeg kanskje at jeg begynner å sende mens-symptomene krype inn... Så hvem vet! Tenker jeg tester på lørdag (12 DPO) hvis ikke TR har kommet før da!

I know, er bare på det stadiget at jeg ikke har troa, uansett :hilarious: evig pessimist:smiley-angelic006 med de to vi har, fikk jeg svakt positiv på 9dpo; så har et par dager ennå før jeg skal teste(selv om jeg røyk på et par tester på 5dpo:hilarious:)
Føler egentlig med deg der, er ikke lett å sitte med et stort håp. Føler egentlig at det er best å være super pessimistisk og ende med å bli veldig positivt overrasket ved positiv test :hilarious:

Back
Topp